Onko se nyt sitten tässä rasvasodassa pahis vai hyvis? Mun mielestä se vaan on parhaan makusta ja testailujen jälkeen olen aina palannut siihen. Ingmariini on melkein yhtä hyvää, mutta nää lienevät valmistusaineiltaan aika samanlaisia Oivariinin kanssa.
Isoisäni on syönyt ikänsä puolen sentin kerroksen Oivariinia/Voimariinia/vastaavaa leivän päällä. On myös tupakoinut runsaasti 80 vuotta. Täyttää syksyllä 91 v. ja pärjäilee mainiosti yksin kotona. Toki tämä on vain yksittäistapaus.
Oivariini
6
2195
Vastaukset
- kuolee söi miten vaa
Antaa mennä vaan.
- voi hyvä
Miks jotain keinotekoista paskaa pitää leivälle laittaa kun on ehtaa voita olemassa. Kusettajatkin joutuu jo myöntämään ettei siitä ole ihmiselle haittaa, kuten väittivät aiemmin. Joskus ruokateollisuuden maksamat "asiantuntijat" joutuu pyörtämään maksetut suosituksensa.
- Anonyymi
Reitti myynti ,lisäkilpi puuttuu, tuoteen pois laitto myynnistä, takki TV.
Huuto myyjät ruokakaupat. K omistaja . - Anonyymi
Ostin sitä Alentaja nimistä levitettä. Voi taivahan vallat miten pahanmakuista. Aivan hirveää, kyllä se tosissaankin alentaa kolesterolia, kun ei saata laittaa leivälle niin jää rasvan tuomat haitat kokonaan pois.
Maistaako nuo valmistajat koskan tuotteitaan, on se niin hirveän makuista, että raha meni hukkaan - en käytä enkä osta enää koskaan ja tuon aloittamani rasian laitan roskiin. Hyi, yhä se maku tuntuu suussa, on niin pahaa. Yökk!- Anonyymi
Olen myös testaillut noita erilaisia "alentajia" ja maistuu kaikki niin pahalle, ettei niitä voi syödä. Siksi käytän voita.
Etelän matkoilla ravintoloissa on todella hyvänmakuisia oliiviöljyjä, mutta Suomessa myydään vain tuoteväärennöksiä, jotka ovat järkyttävän makuisia.
- Anonyymi
Erehdyin minäkin mainoksen uhrina ostamaan tuota Alentajaa. Terveysasioita painottamalla myydään silkkaa sontaa, tuohan maistuu hirveän pahalle ja haiseekin kuin rotan raato. Aivan kamalaa, eikö ne siellä tuotannossa maista kun päästävät moisen kemikaaliseoksen markkinoille. Roskiin meni eikä koskaan enää tule minun ruokapöytääni!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4322631Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1891777- 571766
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3021347Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1531151Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal701059- 871020
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.331003Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12977K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali9939