Katalonialainen Rasqueran kylä on vuokrannut maata marihuanan kasvattamiseen. Vuokratuloilla se laskee selviävänsä kaikista veloistaan kahdessa vuodessa.
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2012/03/08/alynvalays-espanjasta-hoidetaan-velat-kuntoon-kannabiksella/201224902/12
http://religionnerd.com/wp-content/uploads/2010/07/Cannabis-crop1.jpg
Hähä! :D
Hoidetaan velat kuntoon kannabiksella!
4
58
Vastaukset
kokaiinillako se sit pitäis hoitaa?? onks siul parempia ideoita???jos on niin siitä vaan ilmoittelemaan
- morjes!
En koskaan unohda sitä solvausta, kun ylläpidolta kerran tämän Suomi24:n palstalla ylläpidon palstalla kysyin asiallisesti neuvoa ja minulle sheriffi Marella vastasi jotakin, että " voit" esiintyä "vilinä". Voi jumalaid mulle vili on spurgun nimi ja koen äärimmäisen solvaavana, jos minut yhdistetään yhteenkään tai mihinkään tämän foorumin rekisteröidyllä nimimerkillä toimineeseen. Kiva olis mennä selittämään minnekään, että sori moro mä olen tässä xx tieteen tutkimusasssitenttina ollut ja akateeminen ja olen nyt vaan sattunut keskustelemaan todella paskapäisten mulle tuntemattomien tyyppien kanssa nimettömänä Suomi24- foorumin julkisella keskustelupalstalla...
Ja älä aloittaja ainakan mun suuntaan ala houruta: en melkein vuoteen ole edes lukenut tätä nimenomaista keskustelupalstaa, koska on äärimmäinen röyhkeyden osoitus koko tämän sisältö. Tältä palstalta varmaan on kuitenkin alunperin lähtöisin muhun kohdistunut mielipuolinen ahdistelu tällä Suomi24- foorumilla: tällä oli uteliaita paskapäitä, jotka alkoi roikkua ympäri tän Suomi24:n palstoja herjaamassa minua. Toivottavasti ei sentään niin sairailla argumenteilla, että olisivat herjanneet minua luonnolliseksi henkilöksi esim. mieheksi, kun en ole mieheksi tai miksikään esittäytynyt. Olen ilmaissut, että halveksun keskustelupalstatekstien tai keskustelupalstojen ilmaisunvapauden väärinkäyttöä valehtelumielessä netissä. Ja minä olen nainen,mutta en aikoinaan tajunnut, että keskustelin idioottien kanssa.
Morjes. Miten sairaita voi olla ihmiset, jotka omivat julkisen keskustelupalstan sairaisiin tarkoituksiin, valehtelemiseen?- :)
Onko tuo nim. Vili itse huumeiden käyttäjä, oli tai ei en tahdo tietää itse käyn hyvin harvoin tällä palstalla edelisestä kerrasta on kuukausia ja kun en ole syventynyt palstalaisten logikkaan en sitä tee tänäänkään. Ihan kiva että teillä on täällä oma vakkari porukka ilmeisesti viihdytte hyvin omissaoloissa.
- feikki:(
Huono feikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795427
- 824371
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3884358Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5123982- 1523438
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.633202- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192336- 522231