Harmittaa kun

zisel

tein joutessani pitkästä aikaa, ja ekaa kertaa just tolla moviemakerilla videon ja oisin halunnut just nimenomaan tänään sen tänne laittaa niin mun netti takkuilee niin paljon etten saanut ladattua sitä vimeoon enkä tuubiin >:( Aikasintaan lauantaina saan sen ladattua. Mun videot nyt on ollut mitä on (voi nolo!!) mutta mun mielestä onnistuin tossa aika hyvin. Olis sopinut hyvin tähän naistenpäivään kun se kertoo Virginia Woolfista - kirjailija feminististä joka hukuttautu.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää naistenpäivää siulle

• zisel

Kiitoksia! Suakin näkee täällä :O

• zisel kirjoitti:

Kiitoksia! Suakin näkee täällä :O

vilasen välillä ja sit katoon

• zisel
        monte24 kirjoitti:

vilasen välillä ja sit katoon

Mites puluilla? :D

• zisel kirjoitti:

Mites puluilla? :D

tänään poikaset jo lenteli pesän lähellä, valkopeppuinen pulunpoikanen vain 2 metrin pyrähdyksiä ja harmaapeppunen jopa 4 metriä lens.
        kummatkin kävi välillä pesässä huilaamassa

• zisel
        monte24 kirjoitti:

tänään poikaset jo lenteli pesän lähellä, valkopeppuinen pulunpoikanen vain 2 metrin pyrähdyksiä ja harmaapeppunen jopa 4 metriä lens.
        kummatkin kävi välillä pesässä huilaamassa

Mä tapasin sattumalta sellasen koiran vähän aikaa sitten josta olen haaveillut jo pitkän aikaa. Niitä ei nää jokapaikassa joten oli ihme kun sattui kävelee vastaan. Voi että mä kiemurtelin kun lepertelin sille ja oon miettinyt siitä saakka että mun on PAKKO saada sellanen. Se ulkoiluttaja kertoi että täällä ihan lähistöllä on kaksikin kasvattajaa ja toisen luo sais mennä katsoo niitä koiria ihan "koska vaan". Mutta sitten kun mä googlasin niin se maksaa 1000-1500e :( Ajattelin että se on jotain 800e, vähän alle.

• Korjataan sen verran, että skitsofreenikosta, joka hukuttautuu. Enemmän, kuin Woolfin feminismi, minua kiinnostaa hänen skitsofreniansa ja sen vaikutus hänen töihinsä. Niissähän on hyvin kuvattu skitsofreenikon kokemuksia sairaudestaan.

Hyvin tunteita herättävää lukemista.

• zisel

Tuli muuten nyt mulle ekaa kertaa toi tieto että sillä oli skitsofrenia. Mutta entistä paremmin sopii vaan että kiinnostuin aiheesta. Ei sillä että mulla skitsofrenia olis vaan sillä että tyyppi oli mitä ilmeisemmin erikoinen, johtui se sitten sairaudesta tai mistä tahansa.

• Myöskin Woolfin biseksuaalisuutena ilmenneet fiksaatiot ja psykologisen kehityksen pysähtyminen ja lopulta puhkeaminen skitsofreniaksi on aiheuttanut minulle monta unetonta yötä. Woolfin polymorfisesti perverssistä lapsuuden tilasta asteittain aikuiseen seksuaalisuuden poikkeavuustilaan kehittyminen on hyvin nähtävissä hänen tekstiensä aggressiivisessa vihafeminismissä.

• No nähdää se sitten ylihuomenna :) Kaikki sun videot on kiinnostavia ja haluan nähdä tuon uudenkin. Se et osaa luoda jotakin, on jo merkittävää. Jostakin se aloiteaan ja jokainen kuvakulma sinua itseäsi. Jostakin aina aloitetaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5427
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4371
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      4358
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      512
      3982
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3438
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      63
      3202
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2336
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2231
    Aihe