ALKOIKO MAA POLTTAA JALKOJEN ALLA VAI MIKSI HÄIVYT SINNE MISTÄ OLET TULLUTKIN ELI VIIDAKKOON!?
NIIN!
HAHA! :D
MONTE!
7
60
Vastaukset
SUOMI OLI JO TULLUT VALLOITETTUA, KAIPASIN REHEVIMMILLE MAILLE.
- MMies
OLETKO NYT SIELLÄ MISSÄ OLET AIKOINAAN SYNTYNYT!?
NIIN! MMies kirjoitti:
OLETKO NYT SIELLÄ MISSÄ OLET AIKOINAAN SYNTYNYT!?
NIIN!OON SYNTYNY KAIKKIALLA, KUTEN JUMALIEN KUULUUKIN.
- Morjes!
Moikka paskiaiset! Mitäs kuuluu? En ole juuri käynyt enää palstallanne, mutta vieläkös teidän joukoissanne vakkarina on feikkaaja- Ratikkakuski, joka kirjoittelee hourupäisiä kilometrin mittaisia solvauksia sivulliselle viattomalle keskustelupalstalla kävijälle, tai "tunge pää pilluun"- viattomalle solvaaja Papeete_1. joka oli paitsi kohtuullisesti ruma esittämänsä kuvansa perusteella, myös järisyttävän tyhmän oloinen teksteiltään? Ja onko teillä vielä se torson esittelijä The One - se natsimaisen oloinen kirjoittaja? Tai ..sori en enää muista, paitsi kammottavimmat..no se Metsäpalowaara, joka vaikutti ihan skitsofreenikolta? Tai Pillow _ Book: joku ihan sairas. Tai dazu - sillä viiraa varmaan pahasti!!!
No morjes - en ymmärrä skitsofreenista palstaa, mutta solvauksia olen tällä saaut osakseni sen verran, että jos rikosilmoituksen joskus olisin halunnut tehdä, olisin voinut tehdä sen.
S*tana mikä sekopääpalsta.- eewari!
Häivy!
- puskalisko
olet väärässä, Eewari. TheOne ei esitä mitään torsoa vaan uunissa kärventynyttä broileria
- Yksi syy vain
Ja se on
Z .. l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795427
- 824371
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3884358Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5123982- 1523438
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.633202- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192336- 522231