Naissukupuoli - ylpeä sukupuoli

Ylpeä nainen

Nainen on keskimäärin kehittyneempi ja älykkäämpi kuin mies, mikä on helposti todistettavissa.

Nettideitin sukupuolijakauma on seuraavanlainen: 80% on miehiä ja 20% naisia. Naisten ei tarvitse turvautua siis läheskään yhtä usein nettideittailuun kuin miesten. Naiset hakevat iältään usein samanikäisiä tai vanhempia, miesten etsiessä vastaavasti nuoremmista samanikäisiin. Lisäksi miehet vastaavat yleensä naisille, eikä toisin päin, ja viestit on yleensä heikkoja. Muutenkin nettideitin mies on kehittymätön sonni naiseen verrattuna.

23

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

No et ole sitten kirjoitellut hirveästi naisten kanssa, tai edes lukenut näiden profiileja..

• Plussa naiselta

• riittää riittää

Olikohan aloittajan pointti siinä että haluun asua yksin.
      Tottakai me miehet ollaan kehittymättömiä kun ollaan teidän kanssa asuttu. Minullakin reilun kahdenkymmenen vuoden kokemus mutta vain yhdestä naisesta.

• Ole hyvä ja todista siis väitteesi siitä, että nainen olisi keskimäärin miestä kehittyneempi ja älykkäämpi. Aloituksessasi ei ainakaan ollut mitään siihen viittaavaa.

• Boris_12345

AP: "Naiset hakevat iältään usein samanikäisiä tai vanhempia, miesten etsiessä vastaavasti nuoremmista samanikäisiin."

- Naisten ja miesten mieltymykset kohtaavat ainakin tässä kohtaa, mikä hyvä asia kummankin sukupuolen kannalta. Eikö niin?

• `

Kerrankin asiatekstiä tuo aloitus, onhan täällä sentään järkeviäkin ihmisiä.

Kuulostat itsevarmalta naiselta, joka ei kumartele säälittäville nettideitin miehille. Osuit naulan kantaan, mies ei ole yhtä älykäs kuin nainen, ei nettideitissä, puhumattakaan fiksusta aloitteesta netissä tai edes itse suhteesta. Nettideitin mies on säälittävä, koska ei voi hakea oman ikäisiä kypsyneempiä naisia, vaan turvautuu usein nuorempiin, joskus jopa teineihin. Ja nuo viestitkin on parin rivin, usein vieläpä ala-arvoista sössötystä miehillä, ei tee useinkaan minkäänlaista vaikutusta ainakaan minuun.

• tässä asiatekstiä

Nettinaisista suurin osa on mielenterveysongelmaisia, eikä sillä, että uhoaa kirjoittelemalla tuntemattomana, ole mitään tekemistä älyn ja itsevarmuuden kanssa.

• Proud Mary

"Naiset hakevat iältään usein samanikäisiä tai vanhempia, miesten etsiessä vastaavasti nuoremmista samanikäisiin."

Mitäs ylpeää sellaisessa naisessa on joka tekee juuri niin kuin mies haluaa? Jos mies hakee nuorempaa ja nainen vanhempaa, niin sillä tavallahan nainen pelaa miehen pussiin suostumalla ylläpitämään tuollaista KLISETTÄ.

Itse haluan samanikäisen miehen kuin olen. Ja taidan siis olla oikeasti ylpeä. Nuorempikin kelpaisi, mutta ei viitsi liioitella.

• joltain kuullut

www.tieku.fi/aotesti

Tuossa nyt yksi mittari millä voi sitä älyä mitata.
      Minä sain tuloksen 124 mutta tuskin sillä on vara leuhkia tai merkitystä kun ei ole tarvetta esiintyä älykkäämpänä kuin oma naiseni enkä tiedä olisinkokaan.

• itsensä oma nainen

Eipä olekaan varaa leuhkia, sillä minä sain jo vuosia sitten sieltä 131.

Mikä on kyllä huonompi homma kun yrittää löytää miestä, sillä jos miehen älli kieppuu siinä satasen korvilla, kun onhan se vähän rasittavaa yrittää löytää yhteistä jutunjuurta.

No niin, nyt niitä miinuksia sitten kehiin!

• joltain kuullut
        itsensä oma nainen kirjoitti:

Mikä on kyllä huonompi homma kun yrittää löytää miestä, sillä jos miehen älli kieppuu siinä satasen korvilla, kun onhan se vähän rasittavaa yrittää löytää yhteistä jutunjuurta.

Ja minä onneton oon luullut että älykäs osaa avata keskustelunaiheen vähän typerämmällekin ... no milloinkapa minä oon oikeassa :).

• itsensä oma nainen
        joltain kuullut kirjoitti:

Ja minä onneton oon luullut että älykäs osaa avata keskustelunaiheen vähän typerämmällekin ... no milloinkapa minä oon oikeassa :).

En ole tämän keskustelun aloittaja, mutta voin kyllä leuhkia availevani keskustelunaiheita vaikka vasemmalla kädeltä lonkalta heittäen. Eri asia sitten että haluaako kukaan keskustella jos ei puhu sellaisista asioista kuin tanssii kurppien kanssa, salkkarit, pig brother, putous jne.

• Joltain kuullut

En ole tämän keskustelun aloittaja, mutta voin kyllä leuhkia availevani keskustelunaiheita vaikka vasemmalla kädeltä lonkalta heittäen. Eri asia sitten että haluaako kukaan keskustella jos ei puhu sellaisista asioista kuin tanssii kurppien kanssa, salkkarit, pig brother, putous jne.

Joku voisi sanoa että mitäs jos mieli muuttuu.
        Edellisessä viestissä harmittelit miten rasittavaa löytää yhteistä jutunjuurta mutta alemassa kerroit kuinka helppoa se kuitenkin on :).
        Samaa mieltä olen sun alarivistä.

• itsensä oma nainen
        Joltain kuullut kirjoitti:

Joku voisi sanoa että mitäs jos mieli muuttuu.
        Edellisessä viestissä harmittelit miten rasittavaa löytää yhteistä jutunjuurta mutta alemassa kerroit kuinka helppoa se kuitenkin on :).
        Samaa mieltä olen sun alarivistä.

Heh. Olen kyllä usein päätynyt vastakkaisiin näkemyksiin joko yhtäaikaa tai peräkkäin oman itsenikin kanssa...

Juttuhan menee niin että kyllähän minä voin näppärästi keksiä mitä tahansa keskustelunavauksia (ajattelin kyllä lähinnä nettiä tuossa taaempana), mutta mikä sen takaa että se toinen HALUAA vastata aloitukseeni yhtään mitään? Keskustelisin mielelläni mitä moninaisimmista asioista, mutta jos toinen haluaa puhua jostain aivan yhdentekevästä mikä sillä hetkellä sattuu olemaan hip ja hop, niin mitä minä siinä saan? Hyvän mielen että höpötän asiasta joka ei kiinnosta itseäni? Voin minä kyllä niinkin tehdä, mutta kun kerta toisensa jälkeen huomaa viettäneensä aikaa ihmisen seurassa jonka kanssa ei pysty puhumaan mistään syvällisemmästä, niin loppuuhan se mielenkiinto.

Useimmat suomalaiset ovat sellaisia että heidän pitää olla hyvässä hiprakassa tai hautoa itseään saunassa tunti tai pari ennen kuin heidän kanssaan saa ihan oikeasti tärkeistä asioista puhua...

• itsensä oma nainen kirjoitti:

Heh. Olen kyllä usein päätynyt vastakkaisiin näkemyksiin joko yhtäaikaa tai peräkkäin oman itsenikin kanssa...

Juttuhan menee niin että kyllähän minä voin näppärästi keksiä mitä tahansa keskustelunavauksia (ajattelin kyllä lähinnä nettiä tuossa taaempana), mutta mikä sen takaa että se toinen HALUAA vastata aloitukseeni yhtään mitään? Keskustelisin mielelläni mitä moninaisimmista asioista, mutta jos toinen haluaa puhua jostain aivan yhdentekevästä mikä sillä hetkellä sattuu olemaan hip ja hop, niin mitä minä siinä saan? Hyvän mielen että höpötän asiasta joka ei kiinnosta itseäni? Voin minä kyllä niinkin tehdä, mutta kun kerta toisensa jälkeen huomaa viettäneensä aikaa ihmisen seurassa jonka kanssa ei pysty puhumaan mistään syvällisemmästä, niin loppuuhan se mielenkiinto.

Useimmat suomalaiset ovat sellaisia että heidän pitää olla hyvässä hiprakassa tai hautoa itseään saunassa tunti tai pari ennen kuin heidän kanssaan saa ihan oikeasti tärkeistä asioista puhua...

"Keskustelisin mielelläni mitä moninaisimmista asioista, mutta jos toinen haluaa puhua jostain aivan yhdentekevästä mikä sillä hetkellä sattuu olemaan hip ja hop, niin mitä minä siinä saan?"

Sama juttu. Keskustelisin mielelläni vaikka nanoteknologiasta, fysiikasta, matematiikasta, taloudesta, ja anti-aging terapioista, mutta kukaan ei ole kiinnostunut. Harrastan myös itsenäistä tutkimustoimintaa - itselläni on pari maisterin tutkintoa. Älykkyysosamääräni lienee myös varsin korkea, vaikka sekään ei tietysti kerro ihan kaikkea. MBTI-luokitus itselläni on INTJ - enkä usko että tulen toimeen hyvin kenenkään muiden kanssa kuin niillä on joilla on sama luonne.

• itsensä oma nainen
        m36-intj kirjoitti:

"Keskustelisin mielelläni mitä moninaisimmista asioista, mutta jos toinen haluaa puhua jostain aivan yhdentekevästä mikä sillä hetkellä sattuu olemaan hip ja hop, niin mitä minä siinä saan?"

Sama juttu. Keskustelisin mielelläni vaikka nanoteknologiasta, fysiikasta, matematiikasta, taloudesta, ja anti-aging terapioista, mutta kukaan ei ole kiinnostunut. Harrastan myös itsenäistä tutkimustoimintaa - itselläni on pari maisterin tutkintoa. Älykkyysosamääräni lienee myös varsin korkea, vaikka sekään ei tietysti kerro ihan kaikkea. MBTI-luokitus itselläni on INTJ - enkä usko että tulen toimeen hyvin kenenkään muiden kanssa kuin niillä on joilla on sama luonne.

Onneksi kaikesta vähänkin erikoisemmasta voi keskustella netissäkin, mutta että se onnistuisi parisuhteessa, niin se onkin se kinkkisempi juttu. Olen onnistunut jo parissa pidemmässä suhteessa puhelemaan asioista jotka minua kiinnostavat, mutta kolmas suhde antaa odotuttaa itseään. Näillä näkymin hautaan asti.

• -_-

Oma arvaus on että nimimerkkien "joltain kuullut" ja "itsensä oma nainen" äo liikkuu siellä satasen hujakoilla... enintään...

• satasen hujakoilla
        -_- kirjoitti:

Oma arvaus on että nimimerkkien "joltain kuullut" ja "itsensä oma nainen" äo liikkuu siellä satasen hujakoilla... enintään...

Tottakai sellaiset ihmiset jotka juttelevat liian ärsyttäviä ovat aina apinan aivoilla varustettuja.

Pitää olla vähä-älyinen kirjoittaakseen provosoivia kommentteja. Vähänkin älykkäämmän ihmisen kommentit olisivat niin fiksuja että tyhmemmät eivät niistä edes osaisi ottaa itseensä.

Vai mitenkäs se nyt menikään...

• Normaali pedofiili

En ole kiinnostunut naisista , sori.

• Aloittajalle: pötyä. Joko haluat provota tai sitten olet mies, joka haluaa mustata naisten mainetta.

• w46hje5tyj

Onko naisilla mielestäsi joku yhteinen "maine" ?? tai miehillä.
        Eiköhän kaikilla ole ihan yksilöllinen maineensa.

ja aloittaja on tottakai provo.
        Eihän koko kirjoituksessa ole mitään järkeä :DDD

• .

Ei nainen voi olla ylpeä... Ei edes piilonickin takana netissä.

• hohhoijaaa..

todella köyhä provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      149
      2816
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2744
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      180
      1587
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1465
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1381
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1353
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      59
      1154
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1138
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1108
    10. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    Aihe