Oon 14-vuotias, ja haluaisin vähän laihtuu, mutta pelkään että tässä iässä ne saattais pienentyä ja en todellakaan sitä haluais ku muutenki aika pienet (75A-B)
Että kannattaako mun alkaa kuntoilemaan salilla ja muualla (sulkkista pelaan ja tanssin hiphoppii, salilla oon käyny jo puol vuotta) vielä enemmän ja syömään vähemmän (syön tosi paljon...) ?Onko rintojen pieneneminen todennäköistä? Oon 157/54.En laiha.
Voiko liika kuntoilu pienentää rintoja?
FactojaPlease
1
197
Vastaukset 1
- rusinoita
Kyllä valitettavasti rintasi tulee pienentymään. 2 kk kuluttua rinnat o vat kuin kaksi rusinaa. Säästät rintaliivien ostossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801003
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495