vai pitääkö ne itse tehdä? teko-ohjeet? mopo mulla on jo. haluan ihmisten pelkäävän mua enemmän kuin nyt. olen isokokoinen siilipää mutta kaipaan lisää pelkoa itseäni kohtaan.
mistä saa ostettua helvetin enkeli takkeja?
7
88
Vastaukset
- Mc_Bananitoss boy
Helvetin rinkuleilla on oma tehtaan myymälä Espoon Nöykkiössä. Heillä on oma vaatturi ja ompelija ja silittäjä. Menet vaan bussilla kulmille ja soitat ovikelloa rohkeasti. Pituudestasi päätellen joudut hieman kumartelemaan kuvatuksia. Mutta asenne ratkaisee. Ja itsetunto.
Tunnussana on Heil Munamankeli.- vili.
Tein itse kuvan kurahaalareihini ja harrikkana kolmipyöräinen
ääni tulee räkämoottorista
HÄHÄ!D
Kannattaa pölliä sellanen.
Tee itse sellainen MlRinkula-born takki. Maailma suorastaan räjähtää ympärillä :D
helvetin esikartanosta, mut siul voi käydä niin ettet pääse sieltä pois.
- siis ou nou!
monttu!
Olet pieni apina. siis ou nou! kirjoitti:
monttu!
Olet pieni apina.pienet apinatkin repii puskat juurineen ja syöttää ne sioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221