Mitä et kerro itsestäsi treffi-ilmoituksessa tai edes aivan heti viestitellessä?
Asia oltava kuitenkin sellainen joka tulee ilmi seurustellessa.
Mitä et kerro aivan heti?
25
505
Vastaukset
No en ilmoituksessa tai viestitellessä kerro mitään isoja henkilökohtaisia asioita, niiden aika on vasta kun tutustutaan livenä.
- Sunder
Tietyt yksityiskohdat aiemmista suhteista pidän visusti itselläni melko pitkäänkin, mutta lopulta niitäkin on pakko hieman käydä suhteessa läpi.
- 14 senttii
En kerro että minulla on vain 14 senttinen pikkupeli.
- gfdsfh
Vastaisitko tämmöiseen ilmoitukseen:
Hei, olen XX-ikäinen nainen. Minulla on ollut 2 vakavampaa seurustelusuhdetta sekä useampi ns.tapailusuhde. Treffeillä olen käynyt niin monesti että en ole pysynyt laskuissa. Yhden yön kumppaneita on muutama nuoruusajoilta.
Synnyin blaablaablaa, minulla on 1 sisko ja 1 veli. Olen sisarusparven nuorin. Vanhempani työskentelivät toimistotöissä. Nykyään äitini on eläkkeellä. Lapsutteni vietin omakotitalossa rauhallisessa kaupunkilähiössä. Muutoinkin lapsuuteni oli varsin onnellista keskiluokkaisen perheen elämää. Muutin pois kotoa 18 vuotiaana silloisen poikaystäväni luo. Asuimme yhdessä 6 vuotta. Eron syyt: .... Sen jälkeen seurustelin ja olin avoliitossa itseäni 15 vuotta vanhemman insinöörin kanssa. Suhteemme kesti 7 vuotta. Siitä lähtien olen asunut rivitalokolmiossa koirani kanssa.
Sairaushistoria: ...
Kouluarvosanat:...
Harrastukset: Menneet ja nykyiset
Niin, luulen että et vastaisi niin tarkkaan ilmoitukseen.
Että sellasta...hemmetin typerä ilmoitus. ilmoitukseen ei kuulu exien määrät. eikä ketään kiinnosta sisaruksien määrät, mitä vanhemmat tekivät jne...
ihminen ei osaa kuvata itseään, kertoo paljon älykkyydestä. skippaisin.- ,
zeroten kirjoitti:
hemmetin typerä ilmoitus. ilmoitukseen ei kuulu exien määrät. eikä ketään kiinnosta sisaruksien määrät, mitä vanhemmat tekivät jne...
ihminen ei osaa kuvata itseään, kertoo paljon älykkyydestä. skippaisin.:D:D. Luitko edes ketjun aloitusviestiä?
- Katkera paska
En kerro vauvakuumeisille miehille että oon maho joka on joutunu käymään lapsettomuushoidoissakin eikä niilläkään tullu mitään tulosta. Ei siis mitään takeita että perheen perustaminen onnistuis jatkossakaan ja kotioloissa yrittäminen on yhtä tyhjän kanssa.
- hm...
Eikös se olisi parempi tutustua vaan sellaisiin miehiin jotka eivät halua lapsia. Tai johonkuhun joka olisi valmis adoptoimaan.
Entä vuokrakohdun mahdollisuus, vai eikö niitä saa Suomessa käyttää? (En halua loukata, olet varmaan kaiken jo kokeillut.) - Katkera paska
hm... kirjoitti:
Eikös se olisi parempi tutustua vaan sellaisiin miehiin jotka eivät halua lapsia. Tai johonkuhun joka olisi valmis adoptoimaan.
Entä vuokrakohdun mahdollisuus, vai eikö niitä saa Suomessa käyttää? (En halua loukata, olet varmaan kaiken jo kokeillut.)Mutta kun haluaisin vielä ite lapsia ja yrittää jonkun kanssa!
En halua adoptoida eikä vuokrakohtu ole kai tällä hetkellä laillista. Ja haluaisin olla kyllä itse raskaana, synnyttää jne.
Mutta joo, varmaan ois järkevämpää katsella vain niitä kellä on jo lapsi(a), siltä varalta että mä en niitä pysty kellekään tekeen. - kokovekara
Minä taas en lähde vauvakuumeisten kanssa treffeille ollenkaan. Jos tapaus on "Haluaa lapsia: Kyllä" tai profiilille kelpaavat vain naiset sarjassa "kyllä" tai "ehkä". Sanon ihan suoraan, etten viitsi lähteä hakkaamaan päätäni seinään. Että onnea vain lisääntymiskuvioille.
Joku aina joskus väittää, että eihän hän ole aivan varma lapsien hankkimisesta, että eikö voitaisi kokeilla treffaamista ja päättää sitten. No, ei todellakaan. Jos "ei" ei ole vaihtoehto, "ehkä" on "kyllä" ja sen sirkuksen kanssa en enää koskaan lähde tappelemaan. - kokovekara
kokovekara kirjoitti:
Minä taas en lähde vauvakuumeisten kanssa treffeille ollenkaan. Jos tapaus on "Haluaa lapsia: Kyllä" tai profiilille kelpaavat vain naiset sarjassa "kyllä" tai "ehkä". Sanon ihan suoraan, etten viitsi lähteä hakkaamaan päätäni seinään. Että onnea vain lisääntymiskuvioille.
Joku aina joskus väittää, että eihän hän ole aivan varma lapsien hankkimisesta, että eikö voitaisi kokeilla treffaamista ja päättää sitten. No, ei todellakaan. Jos "ei" ei ole vaihtoehto, "ehkä" on "kyllä" ja sen sirkuksen kanssa en enää koskaan lähde tappelemaan.Ai niin, siis minäkään en voi saada lapsia. Tosin minulla mahdollisuuteni ovat puhdas nolla.
- antikirahvi
kokovekara kirjoitti:
Ai niin, siis minäkään en voi saada lapsia. Tosin minulla mahdollisuuteni ovat puhdas nolla.
Tämä on nyt vähän randomia, mutta tulipa tuota lukiessa mieleen jotain. Olen pari kertaa skipannut profiilin, jossa nainen on ilmoittanut haluavansa lapsia mutta hakevansa miestä, joka ei halua niitä. Ehkä tuo ei olekaan merkki huonosta sisälukutaidosta tai todella omituisesta persoonasta, vaan siitä, että nainen haluaisi lapsia mutta ei voi niitä saada.
Joku voisi perustaa ihan oman deittipalvelun pelkästään dinkkuiluhenkisille ihmisille. Maksaisin jäsenmaksun heti.
En kerro suhdehistoriastani, siis siitä ettei sitä ole.
- ai spai
Kannattaakohan sitten esiintyä oman(?) naamansa kanssa keskustelupalstalla ja puhua siitä ettei ole ollut suhteita. Olet näemmä keskustellut myös ketjussa jossa puhutaan poikuudesta eroon pääsemisestä...
- Salaisuuksia
En kerro että minulla on tekarit, en kerro olevani pikkukulli, en kerro että en osaa naida.
- exmiesvaan_40
Terveyteen liittyvät seikat. Joudun käyttämään nivusiin ulottuvia lääkinnällisiä sukkia aamusta iltaan. Asia ei minua haittaa eikä vaivaa, mutta vastapuolen reaktioista ei voi olla koskaan varma.
- wytnttttttttm
Sukunimeäni, sotu tunnusta, puh,,,numeroa, työpaikkaani, osoitettani, nämä ainakin pysyy piilossa ja vain minun tietonani.
- 4245252
-skitsofreenikot suvussa. kjeh! Siinähän yllättyy jos lapsesta tulee sellainen.
- skitsojasuvussa
Se ei kylläkään kauhean suoraan periydy, mikäli lapsella on vakaat ja rakkautta täynnä olevat vanhemmat : )
- 11 + 11
Oon huomannut, että kerron niitä asioita jotka ovat samalla tavalla kuin toisella osapuolella ja pimitän niitä, joita toinen voisi vierastaa. Pätee ihan kaikkiin ihmisiin, joiden kanssa oon tekemisissä.
- no minä
En kerro heti, että olen menettänyt kaksi miestäni tapaturmaisesti.
Aviomies ja pitkä-aikainen avomies. Kerron kyllä olevani leski.
On sanonta, ettei kaksi ilman kolmatta ja jotkut varmaan uskoo
tuohon, mutta jos kaikki sanonnat ottaisi kirjaimillesesti, niin eipä uskaltaisi
liikkua missään, eikä myös tehdä mitään.
Olen kävellyt kymmeniä kertoja tikapuiden alta ja tässä viellä olen.
Tuonkin olis pitännyt tietää onnettomuutta minulle. - salatiedettä
Haluan salata kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Mitä enemmän saan salattua niin sitä parempi. Salaan että haen treffikumppania, kerron vaikka että en hae mitään. Salaan parisuhteeni, mitäpä se kellekkään kuuluu. Salaan ikäni kokoni ja kuvani, koska koskaan ei tiedä kuka siellä kyselee, voihan se olla vaikka naapurin irma ja sen nyt ainakin haluan salata siltä.
Salaan kaiken lähtökohtaisesti ja salaan senkin mitä ei voi edes salata koska sitä ei ole.
Näin myös oletan että kaikki muutkin salaa ja innostun vielä salaamaan sen salatunkin.
En koskaan pyri kertomaan salaisuuksia koska eihän ne sitten enää olisi salaisuuksia.
Helppoa salaan kaiken jopa ääneni ja luonteeni ja ihan kaiken. Pyrin siihen ettei minua koskaan voisi tunnistaa keneksikään ei edes naapurin Irma.
Ja kannustan kaikkia muitakin toimimaan samoin. yhteisen etumme nimissä - JJjane
Terveystietoja ei tarvi kertoa. Jos siitä sitten myöhemmin loukkaantuu tai epärehelliseksi väittää, saapi olla.
- panomies1000
no ainakaan en kerro että haluan vain seksiä.En myöskään sitä että täältä suomi24:sta irtoaa aikas helposti......En kait sitäkään et ooon toooosi kova panomies !
- mitä
Jos on kova "panomies", niin miksi hakea netistä seuraa ja lähteä jostain hiton
kuusesta asti polkemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132