Onko jyväskylän ratsastuskoulu hyvä vai huono??

assi

Joo eli oon ratsastanu jo 20 kertaa tolla tallilla ja en oo iha varma onko se hyvä paikka?!.Marjo huutaa ja tunnit alkaa tosi myöhään.En myöskään tiedä kehittyykö siellä hyvin?Joten kertokaa kannattaako mnun lopettaa kyseisellä tallilla.

14

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assi

Voisko ees joku vastata en tiedä ollenkaan pitäisikö jäädä vai mennä toiselle tallille:(

• assi

Oikeasti voisitteko vastata??

• hebbu1004

kuulostaa kyllä aika kurjalta meiningiltä...mutta luulis et jyväskylästä löytyy joku parempi talli?

• kkkkkkkkksssssss

omapahan on päätökses...ja tommosella lapsellisella käytöksellä ei saa kyl kettää vastaa.lopeta kinuamine.pakkoha se säälistä sulle sentää o vastata

• assi

Haluan siksi niitä milepiteitäni ,koska vanhempani eivät minua usko:(. (ja anteeksi se kinuaminen en tiennyt ,että se ärsyttää)

• assi

Joo:)
      Ja mulla on vielä yks kyssäri:Jos tuo on siis huono talli ja kantsis mennä pois.Niin ehdotelkaa muita talleja

• assi

Jotka on lähellä jyväskylää.

• sammalllo.....

Hei, asun jklssä ja oon käyny laukaan ratsastus koululla ja siellä musta on ollut mukava ratsastus ope ja hevoset ovat aivan ihania! :)

• assi

Ok kiitos vastauksestasi.Muita??

• jaahas....

Marjo huutaa sen takia että kaikki kuulee sen mitä se sanoo, ei kukaan kuule sen ääntä jos se puhuu normaalilla äänellä... Ja mä ainakin rakastan kyseistä paikkaa!! En vois ikinä lopettaa siellä. Sit myöskin se, et kyl siel oppii jos kuuntelee ja tekee niin kuin sanotaan ja jos ei osaa tehdä sitä mitä Marjo käskee, niin sitä varten voisi vaikka kysyä. Ja haloo, se on ratsastus koulu, sinne mennään oppimaan asioita niinkuin kouluun...

• assi

Joo,mutta näköjään muilla talleilla laukataan esim aikaisemmin.Ja jos esim.Hevonen ei tottele Marjo ei tule auttamaan.Marjo ei ymmärrä muiden puhetta.Kerrankin kun en vin nähnyt C-kirjainta sain hirveät huudot niskoilleni.Olisi kiva jos kertoisit miten kauan olet ratsastanut ja mitä olet siinä ajassa oppinut.

• ;(:)

Kurjaaa jos et tykkää. Käy ettimässä löytyyö muita paikkoja ja kokeile eri paikkoja jaehkä tajuut että onko muissakin paikois samanlaista?:)

• jiiimooo

assi: mullakin on käynyt melkein samanlailla mutta sanoin että en huomannut sitä kirjainta ja kaikki oli ok.. puhukaa ja kertokaa jos ette huomannu tai kuullu tai jotai!

jyväskylän ratsastuskoulu on paras ratsastuskoulu missä oon koskaan käyny!

• Laurantalli

ehdottomasti Tmi Laura Jääskeläisen talli!! Paljon hevosia miniatyyriristeytyksistä friisiläisten kautta puoliverisiin... Hyviä estehevosia, kouluratsuja, länneratsu, matkaratsastusratsuja jne... Paljon poneja!! Talli sijaitsee jyväskylän keljosta n. 10 min päästä. Nettisivut löytyy!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5841
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3216
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      184
      2701
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2504
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2219
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2151
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1886
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      15
      1578
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1379
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      268
      1238
    Aihe