Miehille osoitettu kysymys:
Kuinka helppoa on löytää kunnollinen ja fiksu ja työteliäs (avioliiittoa ajatellen)
tyttöystävä ja onko nykyisin naiset seurusteluaikana valmiitä keskittymään suhteen rakentamiseen ja syventämiseen, vai onko hedonistinen elämäntyyli sellainen,
että ei tavallinen arki kelpaa.
Onko mies kuin vaihtovaate vai kuinka?
Kuinka helppoa on noin kolmikymppisen miehen muuttaa elämänsä toisen mielen mukaiseksi?
Valaiskaahan vähän! Lisäksi onko helppoa tehdä jatkuvasti kotitöitä perheessä,
kun on tottunut omiin sinkkukuvioihinsa.
Ihmekö??
5
126
Vastaukset
- 18
Kun on fyffeä riittävästi, uskollisen seurustelukumppanin löytämisessä ei ole mitään hankaluuksia,tunkua on enemmän kuin tarvetta, pikemminkin valinnanvaikeus ahdistaa.
Persaukisilla on omat ongelmansa. Mielestäni kunnollisia ja fiksuja naisia on pilvin pimein! =)
Kyllä ainakin meikäläisen on ollut varsin helppo löytää naisia, jotka haluavat sitoutua tosissaan. Enempi ongelmana ollut se etten itse ole ollut valmis sitoutumaan. ;)
Ja miten niin pitäisi muuttaa elämäänsä toisen mielen mukaiseksi?! WTF?! Parsuhde on KOMPROMISSI, jossa edetään kummankin ehdoilla.
Ja itse kun on ikänsä tottunut pyykkäämään, tiskaamaan, imuroimaan, jne jne, ni eipä tossa ole mitään "tottumista". =P- 3+25
Kuinka helppoa on löytää kunnollinen ja fiksu ja työteliäs (avioliiittoa ajatellen)
tyttöystävä.
-Nuorempana noita oli pilvin pimein. Luonnollisesti valtaosa seurustelee jo siinä 20-25 vuoden paikkeilla, joten vaikeammaksihan se hyvän löytäminen muuttuu ikääntyessä.
onko nykyisin naiset seurusteluaikana valmiitä keskittymään suhteen rakentamiseen ja syventämiseen, vai onko hedonistinen elämäntyyli sellainen,
että ei tavallinen arki kelpaa.
-Tätä pitäis kai kysyä enempikin naisilta. Ne joihin itse olen törmännyt ei kai oo pitäny mua tarpeeks kiinnostavana pidemmän päälle tai on pitäny mua liian hitaasti lämpeevänä, mutta turha yleistää kaikkiin naisiin pienen otannan perusteella.
Onko mies kuin vaihtovaate vai kuinka?
-Joillekkin naisille on, joillekkin ei. Yhtälailla nainen on vaihtovaate joillekkin miehille, joten turha tätäkään yleistää puolin tai toisin. Paska nakkihan se on, jos tunteita muodostuu tälläistä kohtaan. Valitettavasti kokemusta löytyy tästäkin.
Kuinka helppoa on noin kolmikymppisen miehen muuttaa elämänsä toisen mielen mukaiseksi?
-Miksi pitäisi muuttua? Ei parisuhteen pitäisi olla mikään kivipallo jalassa. Kompromissejä voi toki tehdä, mutta ei elämää voi elää pelkästään toisen ehdoilla. Muutoshalukkuus riippuu varmasti pitkälti siitä kuinka tiukkaan muottiin emäntä koittaa miestä asettaa.
Valaiskaahan vähän! Lisäksi onko helppoa tehdä jatkuvasti kotitöitä perheessä,
kun on tottunut omiin sinkkukuvioihinsa.
-Miten tuo eroaa sinkkuudesta? Kuvitteletko, että äiti käy siivoomassa aikuisen miehen kämpän ja tiskaamassa tiskit ja laittamassa ruokaa? Mun matikkapäällä laskettuna tuo kotitöiden määrä oikeastaan vähenee, kun kaksi ihmistä suorittaa suunnilleen saman määrän kotitöitä. Joten melkeen puolella työmäärällä selviää parisuhteessa.- työ lisääntyy
"Mun matikkapäällä laskettuna tuo kotitöiden määrä oikeastaan vähenee, kun kaksi ihmistä suorittaa suunnilleen saman määrän kotitöitä. Joten melkeen puolella työmäärällä selviää parisuhteessa."
Näin yksinäisen naisen näkökulmasta kotitöiden määrä triplaantuu, jos muuttaa miehen kanssa yhteen asumaan. Ai, miksikö?
- Täytyy laittaa ruokaa (itse pärjään ilman lämmintä ruokaa v-loppuna, mies ei)
- Asunto likaantuu nopeammin
- Mies vaihtaa vaatteita jokainen päivä, eikä vaihtovaatteita ole niin paljon pyykkiä joutuu pesemään jatkuvasti
Itse pesen pyykit massana kerran kolmessa viikossa, ruokaa en laita kotona juuri koskaan (syön töissä ja viikonloput sitten leivällä/smoothiella/ulkona) ja asunto ei pahemmin likaannu yksin ollessa. Imurointi kerran kahdessa-kolmessa viikossa riittää, kunhan muuten pitää paikat järjestyksessä.
Vaikeaa tuntuu olevan, kun ei ole löytynyt huonojakaan kumppaniehdokkaita.
Varmaan olisi vaikeaa muuttaa elämää toisen mielen mukaiseksi, kun on ollut koko ikänsä sinkku.
Sinkkuna olen tehnyt itse kaikki kotityöt, paitsi siivonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962