Mä oon oikeastaan koko nuoruuteni seurustellut. Ensin 4 vuotta ja myöhemmin yli 2 vuotta erään miehen kanssa, jonka kanssa muutettiin yhteenkin. Kun suhde päättyi, nautin sinkkuelämästä pari vuotta. Kyllä mä tona aikana tapailin joitakin miehiä, mutta kun homma alkoi muuttua vakavemmaksi, otin heti takapakkia. mutta nyt tuntuu etten enää jaksa..en enää viihdy sinkkuna.
Vaikka itse sanonkin, olen ulkonäöltäni varsin edustavan näköinen nuori nainen ja luonteessakaan ei moittimista. Mua kyllä lähestytään baarissa ollessani ja myös facebookin kautta.. En kuitenkaan halua mitään "hetken huvia", vaan nyt oikeasti vakavan suhteen. Haluan siis löytää tulevan aviomiehen! Kuulostaa vähän naivilta, mutta näin se on. En jaksa vaan odottaa, että sellainen tulee joku kaunis päivä kadulla vastaan.. En jaksa enää olla yksin.
Ongelmani on se, etten osaa/uskalla lähestyä miehiä. Sain edellisessä suhteessa pahasti siipeeni (mies petti).. eli olen varsin epävarma sen suhteen. Voiko asia olla niin, että miehet eivät uskalla lähestyä? En mä nyt halua laittaa mitään treffi-ilmoitustakaan omalla kuvallani minnekään, siitä voisi syntyä aikamoinen haloo..
Ennen nautin sinkkuudesta, enää en!
36
429
Vastaukset
- ATM:lle jämät
Monenko miehen käyttämä nyt sitten olet kun olet valmis kohtaamaan "sen oikean".
- ap
miten se liittyy tähän? vastaus: en kovinkaan monen
- ATM:lle jämät
ap kirjoitti:
miten se liittyy tähän? vastaus: en kovinkaan monen
Niin monenko. Onko tässä asiassa jotain salattavaa anonyyminakin ettet pysty sanomaan sitä ulos.
Miksi luulet, että joku mies haluaisi vakavaan suhteeseen käytetyn naisen kanssa. No toivottavasti olet _oikeasti_ edustavan näköinen, miehet unohtavat paljon asioita sen vuoksi. Ainakin niin kauan kun olet edustavan näköinen. - ap
ATM:lle jämät kirjoitti:
Niin monenko. Onko tässä asiassa jotain salattavaa anonyyminakin ettet pysty sanomaan sitä ulos.
Miksi luulet, että joku mies haluaisi vakavaan suhteeseen käytetyn naisen kanssa. No toivottavasti olet _oikeasti_ edustavan näköinen, miehet unohtavat paljon asioita sen vuoksi. Ainakin niin kauan kun olet edustavan näköinen."käytetyn", onko se vielä vuonna 2012 niin, että ei seksiä ennen avioliittoa?
Kuinkahan monta naista ei harrasta seksiä kenenkään kanssa, ennenkuin löytää "sen oikean"..ja hetkinen, onkohan se sittenkään se oikea?! toisinkuin sua, kaikkia ei kiinnosta toisen seksikumppaneiden määrä, eikä varsinkaan määrittele ihmistä sen perusteella.
Okei, niitä on kymmenen, entäs sitten? olenko nyt kaikki läpikäynyt, kevytkenkäinen, jne.? Mua itseäni ei haittaa kumppaneiden määrä ja oletan, ettei tuleva miehenikään määrittele naista sen perusteella, monta hänellä on ollut..
Nyt kyllä eksyttiin täysin aiheesta. - Naisasialooseri.
ap kirjoitti:
"käytetyn", onko se vielä vuonna 2012 niin, että ei seksiä ennen avioliittoa?
Kuinkahan monta naista ei harrasta seksiä kenenkään kanssa, ennenkuin löytää "sen oikean"..ja hetkinen, onkohan se sittenkään se oikea?! toisinkuin sua, kaikkia ei kiinnosta toisen seksikumppaneiden määrä, eikä varsinkaan määrittele ihmistä sen perusteella.
Okei, niitä on kymmenen, entäs sitten? olenko nyt kaikki läpikäynyt, kevytkenkäinen, jne.? Mua itseäni ei haittaa kumppaneiden määrä ja oletan, ettei tuleva miehenikään määrittele naista sen perusteella, monta hänellä on ollut..
Nyt kyllä eksyttiin täysin aiheesta.Jos olet oikeasti kaunis niin varmasti moni mies on valmis antamaan anteeksi sen, että olet muiden miesten jynssäämä. Toki jos miehellä on mahdollisuudet puhtaaseen ja kauniiseen niin hän varmasti ottaa mielummin sen, mutta on sinullakin hyvät saumat jos olet nuori ja oikeasti kaunis.
Paljonkos sitä ikää sinulla oli? Muista, että olet kaunis vain pienen hetken verran ja sen jälkeen et kurppana ja käytettynä tahdo kelvata enää kuin panoksi. - Sillitrooli
Naisasialooseri. kirjoitti:
Jos olet oikeasti kaunis niin varmasti moni mies on valmis antamaan anteeksi sen, että olet muiden miesten jynssäämä. Toki jos miehellä on mahdollisuudet puhtaaseen ja kauniiseen niin hän varmasti ottaa mielummin sen, mutta on sinullakin hyvät saumat jos olet nuori ja oikeasti kaunis.
Paljonkos sitä ikää sinulla oli? Muista, että olet kaunis vain pienen hetken verran ja sen jälkeen et kurppana ja käytettynä tahdo kelvata enää kuin panoksi.Muistatko sinä luuseri ettet kasva pituutta enää? Vai senkö vuoksi sinun pitää käydä punttisalilla (kuten monen muunkin lyhyen miehen), kasvattamassa egoasi?
- ap
kymmenen ei nykymaailmassa ole paljon. ja se että se on sun mielestä liikaa, on onneksi vain SUN mielipide. etsi nainen, mun ikäinen tai vanhempi, jolla on ollut alle 10 seksikumppania. saat etsiä hetken! mutta edelleenkään seksikumppaneiden määrä ei liity asiaan!
minkä mä sille voin, että itse oot ollut jo kauan sinkku, etkä ole saanut pysyvää suhdetta vaikka olet kuinka yrittänyt?! pitää tulla sitten tänne purkamaan pahaa oloa ja haukkumaan muita.. ap kirjoitti:
kymmenen ei nykymaailmassa ole paljon. ja se että se on sun mielestä liikaa, on onneksi vain SUN mielipide. etsi nainen, mun ikäinen tai vanhempi, jolla on ollut alle 10 seksikumppania. saat etsiä hetken! mutta edelleenkään seksikumppaneiden määrä ei liity asiaan!
minkä mä sille voin, että itse oot ollut jo kauan sinkku, etkä ole saanut pysyvää suhdetta vaikka olet kuinka yrittänyt?! pitää tulla sitten tänne purkamaan pahaa oloa ja haukkumaan muita..Heh, ap ei taida olla ihan perillä palstan luonteesta ja erehtyy vastaamaan näihin "kuinka monen kanssa"-kysymyksiin.
Ei kymmenen paljon ole. Ei todellakaan. Täällä nyt on vähän omat moraalisäännöt tietyillä kirjoittajilla. Lähin vertailukohta varmaankin jossain Saudi-Arabiassa.Minä taas tiedän naisia joilla on ollut paljon enemmän kumppaneita ja kaikki näistä ovat erittäin mukavia ihmisiä, joiden seurassa viihtyy ja joilla ei ole ongelma olla normaalien miesten kanssa normaalissa parisuhteessa yksiavioisesti. Eikä tunnu näille miehillekään ongelma olevan. Eivätkä nämä ihmiset ole näitä kuvitteellisia YTMmiä tai mitään muitakaan äMmiä tai äNniä.
- Naisasiapoliisi
game_on kirjoitti:
Minä taas tiedän naisia joilla on ollut paljon enemmän kumppaneita ja kaikki näistä ovat erittäin mukavia ihmisiä, joiden seurassa viihtyy ja joilla ei ole ongelma olla normaalien miesten kanssa normaalissa parisuhteessa yksiavioisesti. Eikä tunnu näille miehillekään ongelma olevan. Eivätkä nämä ihmiset ole näitä kuvitteellisia YTMmiä tai mitään muitakaan äMmiä tai äNniä.
"Eivätkä nämä ihmiset ole näitä kuvitteellisia YTMmiä tai mitään muitakaan äMmiä tai äNniä."
Miehen puhetta! - ATMmäily on pöljää
game_on kirjoitti:
Heh, ap ei taida olla ihan perillä palstan luonteesta ja erehtyy vastaamaan näihin "kuinka monen kanssa"-kysymyksiin.
Ei kymmenen paljon ole. Ei todellakaan. Täällä nyt on vähän omat moraalisäännöt tietyillä kirjoittajilla. Lähin vertailukohta varmaankin jossain Saudi-Arabiassa.Kiitos, olet palstan sankari. :D
- ap
game_on kirjoitti:
Minä taas tiedän naisia joilla on ollut paljon enemmän kumppaneita ja kaikki näistä ovat erittäin mukavia ihmisiä, joiden seurassa viihtyy ja joilla ei ole ongelma olla normaalien miesten kanssa normaalissa parisuhteessa yksiavioisesti. Eikä tunnu näille miehillekään ongelma olevan. Eivätkä nämä ihmiset ole näitä kuvitteellisia YTMmiä tai mitään muitakaan äMmiä tai äNniä.
Mä jo ajattelin että tuleeko tänne yhtäkään asiallista kommentia. Kiitos siitä! Ja joo, ei kymmenen ole munkaan mielestä paljon, ei todellakaan!
- Naisasialooseri.
ap kirjoitti:
Mä jo ajattelin että tuleeko tänne yhtäkään asiallista kommentia. Kiitos siitä! Ja joo, ei kymmenen ole munkaan mielestä paljon, ei todellakaan!
Kymmenen ei ole paljon. Viisi on paljon, kymmenen on järkyttävä määrä ja se tekee naisesta yleisen spermarännin.
- ENFP-nainen
Jos olet kohdannut yhden k-päämiehen, se ei tarkoita, että kaikki loput olisivat samanlaisia. Älä anna sen yhden huono viedä mahdollisuutta niiltä, jotka sattuvat olemaan hyviä. K*sipäitä tulee aina olemaan, se mihin kannattaa kiinnittää huomiota on yrittää tunnistaa joukko ja keskittyä ihmisiin, jolla on arvot ja sydän paikallaan.
Olen itse huomannut, että tutustumisessa oma asenne ratkaisee eniten. Jos näyttä hapanta naamaa, ei katso ihmisiä takasin eikä vastaa flirttiin, ei kukaan tule juttamaan eikä pyytämään tanssimaan. Sen sijaan iloista ja ystävällisen näköistä ihmistä on helppo lähestyä muutenkin kuin iskemismielessä. Ja pieni viaton flirtti auttaa varmasti lähestymisessä, jos jota kuta kiinnostaa. - vastausta en tiedä
Olet siis uusi, koska jaksat vastailla noiden monenko-käyttämä-olet-viesteihin. Älä vaivaudu. Jos olet kovakin provoutumaan, täällä saat aihetta. Joten jos et jaksa, lopeta heti, jätä jokainen asiaton utelu miesmääristäsi vastaamatta ja älä ala jauhaa, ellet halua jokaisen ketjusi täyttyvän asiattomasta ja idioottimaisesta "väittelystä" missä sinä todistelet tuntemattomille trolleille miten hyvä ihminen olet: tuo on niiden vakioharrastus. Takaan, että he eivät väsy, he vaihtavat nimimerkkiä kyllä välillä (niillä on samoja) ja jättävät välillä sen laittamatta, mutta virsi on ihan samaa uikutusta. Joten älä vaivaudu, ellet saa jotain kiksejä siitä.
Epäasiallisuudessa et tule pärjäämään, ja sitten täällä on pari ihan mielisairastakin, joilta tulee aina jollekin tappouhkauksia ja väkivaltaan yllyttämisiä, ja sitten kun bannaus menee ohi, he palaavat. He ovat pesunkestäviä ja pahasti häiriintyneitä ressukoita, siis paljon pahemmin kun nämä ja heillä on joku touretten syndrooma. Sääliksi käy heitä ja näitä. Tosi surkeaa, mutta siis ei kannata säälistä antaa, kuten tiedät.
Muista myös olla vähän varuillasi, jos naisasialooseri onkin lähes aina looseri, sillitrooli saattaa esittää mukavaa, mutta sano yksikin sana, minkä hän edes luulee käsittävänsä väärin, niin johan tulee kuraa niskaan. Jos olet hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä, niin tulet juttuun.
Sitten täällä on pari jotain heikkolahjaista, ketkä kuvittelevat olevansa neroja. Älä provoudu, he todellakin vain kuvittelevat. Käsittämättömät äo-lukemat!!! Tosi syvällistä tekstiä!!! paitsi että 5-vuotiaskin pohdiskelee syvällisemmin, he siis saattavat olla kaikkitietäviä ja ylimielisiä, mutta muista, että ei sen tarvi kummoinen vika olla, kun se on päässä.
Sitten nämä pahimmat hörhöt tonttulassa ilmestyvät joka ketjuun asiattomuuksineen yrittäen pilata ne.
Jos he onnistuvat se johtuu vain siitä, että joku jaksaa aina jatkaa ja sitten kukaan ei vaivaudu edes enää lukemaan ketjua. Taso on juupas-eipäs-aivovamma tasoa. Mutta onhan meillä sanavapaus.
Että sen verran vaan tuli mieleen. Että jos haluat mitään oikeita vastauksia, ohittelet vaan sutjakkaasti, älä selittele seksitapojasi (he runkkaavat tod.näk niitten kanssa), äläkä vaivaudu lukumäärillä: ei ne ketään selväjärkistä kiinnosta. Älä huomioi nimittelyjä, muista että sairas on sairas, ja tee aina vaan ylläpidolle ilmoitus asiattomuuksista.
Tervetuloa!- Laasaset lakoon
Onneksi sinä "vastausta en tiedä" kuitenkin avasit sanaisen arkkusi. Pitkästä aikaa kunnon täyslaidallinen Laasasen väelle - ja oppitunti palstan noviiseille. Kiitos!
Hyvä mieli, parempi uni. - ap
Kiitos paljon tästä, nytpä tiedän vähän enemmän millasta porukkaa täällä liikkuu.
- huhuhui
facepalm
- dgnndg
Ymmärrän, että sun täytyy olla aika varovainen ja varmasti on vaikea kuvitella että netin kautta voisi löytää hyvää miestä, varsinkin noiden noiden ylempänä olevien kommenttien jälkeen.
Mutta jos sanon, että haluaisin tutustua suhun, niin voisitko edes harkita sitä? Oikeasti, mitä menetettävää sulla olisi?
Itse olen siis ulkonäöltäni myös varsin edustava nuori mies eikä luonteessakaan ole moittimista. Ja haluaisin ihan samaa asiaa kuin säkin. Vakavan suhteen, eli haluaisin löytää parhaassa tapauksessa tulevan vaimoni, niin naivilta kuin se kuulostaakin.
Itse olen siis 27-vuotta. Entäs sä? Missä päin Suomea asut? Jos et asu kohtuuttoman kaukana, niin voisin vaikka antaa maili-osoitteeni, niin voidaan tutustua. :)- ap
Jos puhut totta niin hyvä niin. Mä oon vaan vähän epäuskoinen siitä, että netistä löytäisi "sen oikean".
- dgnndg
ap kirjoitti:
Jos puhut totta niin hyvä niin. Mä oon vaan vähän epäuskoinen siitä, että netistä löytäisi "sen oikean".
Se on enemmän kuin ymmärrettävää jos oot skeptinen sen suhteen.
Mutta toisaalta, olethan sä just nyt itsekin netissä. Ja varmasti uskot että voisit olla "se oikea" jollekulle. Se todistaa että netissä kyllä on niitä oikeita.
Joten haittaakse jos mä nyt ehdotan tutustumista? Parhaimmassa tapauksessa se voisi johtaa siihen ettei kahden ihmisen enää tarvitse olla yksin. :)
Tässä vaiheessa en voi kuin luvata, että kaikki mitä olen sanonut on totta.
En voi kuin antaa maili-osoitteeni. On susta kiinni otatko yhteyttä ja annatko mulle mahdollisuutta todistaa että oon oikeasti kiva ihminen.
Eli mä oon siis uudeltamaalta. Tässä on se osoite: [email protected]
Olisin tosi iloinen jos ottaisit yhteyttä vaikka ihan pikku viestillä. Kuten sanoin, mitä menetettävää sulla oikeasti on?
Onko parisuhde niiden etuoikeus, jotka ovat jo koko nuoruutensa seurustelleet, ja jotka "eivät nauti sinkkuudesta"?
Pitäisikö elämä olla aina nautittavaa, pitäisikö aina saada kaikki hopealautasella?
Minäkään "en nauti sinkkuudesta". Mutta en ole seurustellut koskaan.
On ihmisiä jotka eivät koko elämänsä aikana löydä ensimmäistäkään seurustelukumppania. Ei löydy vaikka ei nautikaan sinkkuudesta.- ap
Ei tietenkään ole etuoikeus, en sanonut niin. Eikä kaikkea pidä saada hopealautasella. Tulin vain sanomaan miltä musta tuntuu ja että en halua enää olla sinkku! ymmärrän kyllä tietenkin, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka elävän koko elämänsä yksin, ilman yhtäkään seurustelukumppania, syystä tai toisesta..
- Naisasialooseri.
ap kirjoitti:
Ei tietenkään ole etuoikeus, en sanonut niin. Eikä kaikkea pidä saada hopealautasella. Tulin vain sanomaan miltä musta tuntuu ja että en halua enää olla sinkku! ymmärrän kyllä tietenkin, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka elävän koko elämänsä yksin, ilman yhtäkään seurustelukumppania, syystä tai toisesta..
Sinun syysi on ainakin kalleimman aarteesi korkea käyttöaste. Harva mies haluaa kymmenen miehen käyttämää autoakaan.
- 4 + 13 = aijai!
Naisasialooseri. kirjoitti:
Sinun syysi on ainakin kalleimman aarteesi korkea käyttöaste. Harva mies haluaa kymmenen miehen käyttämää autoakaan.
Riippuu autosta:
http://picchore.com/clever/the-greatest-used-car-ad-ever/
- mieäs89
Itse varmuus tai sen puute näkyy kyllä päälle päin, eli jos esim baarissa koitat etsimällä etsiä sitä unelmiesi aviomiestä etkä enää halua tapailla "ehdokkaita" niin voi olla ettei miehet uskalla tai kiinnostu lähestyä jos olet epävarma. Ole iloinen ja huoleton se vetoaa.
Ja se mitä noista seksikumppaneista puhuttii tossa ylempänä niin ei se kymmenen paljoa ole.
Itse taas haluaisin myös oikean suhteen tai tuntea taas sen rakastumisen tunteen kun ei sellaista oikeasti ole ollut moneen vuoteen nuoresta iästä huolimatta.
Jos kerta kaunis olet niin ihme olisi jos jäisit yksin.- ap
näytän päällepäin kyllä varsin itsevarmalta (toivottavasti en liian), mutta todellisuudessa epävarmuutta kyllä on... :/
- --mirjam
hohhoh, miten törmääkään näihin tällaisiin kommentteihin..minkä tahansa keskustelun avaa. Haloo, ollaan Suomessa ja vuodessa 2012! Onneksi me kaikki tiedämme, ettei tuollaisten kommenttien laittajat ole tosissaan.
- 2-21
Suurimmassa osassa maailmaa kaltaisesi ääliöt kivitettäisiin.
- Suuri Isä
--mirjam kirjoitti:
hohhoh, miten törmääkään näihin tällaisiin kommentteihin..minkä tahansa keskustelun avaa. Haloo, ollaan Suomessa ja vuodessa 2012! Onneksi me kaikki tiedämme, ettei tuollaisten kommenttien laittajat ole tosissaan.
Nainen saastuu sukupuoliyhdynnässä olipa vuosi 2012 tai 1012 ja maa mikä tahansa.
Olen kyllä täysin tosissani ja kanssani samaa mieltä on koko Lähi-Itä ja suurin osa muutakin maailmaa.
Ne, jotka hyväksyvät sen että nainen jakaa reikäänsä ja nauttii seksistä ovat vähemmistö. Suomi on katsos hyvin pieni itikanpaska maailmankartalla. - Suuri Isä
2-21 kirjoitti:
Suurimmassa osassa maailmaa kaltaisesi ääliöt kivitettäisiin.
Olet oikeassa siinä mielessä, että monissa arabimaissa minua pidettäisiin liian liberaalina, joten saattaisin joutua kivitetyksi ellen tiukentaisi linjaani heidän tasolleen.
- 2
Suuri Isä kirjoitti:
Nainen saastuu sukupuoliyhdynnässä olipa vuosi 2012 tai 1012 ja maa mikä tahansa.
Olen kyllä täysin tosissani ja kanssani samaa mieltä on koko Lähi-Itä ja suurin osa muutakin maailmaa.
Ne, jotka hyväksyvät sen että nainen jakaa reikäänsä ja nauttii seksistä ovat vähemmistö. Suomi on katsos hyvin pieni itikanpaska maailmankartalla.Todellisuudessa valtaosa miehistä ajattelee juuri noin, loput ovat homoja.
- 4 + 13 = aijai!
Harmi, että olet joutunut pettymään suhteessasi. Kaikki miehet eivät ole pettureita vaan sinun pitäisi pystyä luottamaan uuteen suhteeseesi. Ongelmana vain on, jos odotat passiivisena miesten lähestymisiä, niin tulet valikoineeksi sellaisia miehiä, joilla on rutiinia naisten iskemiseen. Parempi olisi, jos uskaltautuisit itse valitsemaan. Suurin osa miehistä arvostaisi sitä ja olisi otettuja. Heissä on myös enemmän niitä uskollisia, kuin niissä metsästäjä-alfoissa.
- Sinkku32v
Luin koko ketjun, itekin voisin haluta tutustua suhun ja kattoa miten natsaa. =)
Oon aika samas tilanteessa kuin itsekin ja sussa vaikuttas olevan jotain kivaa aiotoutta. =) Ilmota jos haluat vaihtaa yhteystietoja. - 3
-> ap
Niin tuttua, niin tuttua.
Paljon käytetyt naiset purkavat täällä tuntojaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693091Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441899Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311884- 1961827
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261620Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771266Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881206Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111063Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1801046- 211019