Liian ujo mies?

Saaks jos haluu?

Mahdottomaksi on nyt ihan mennyt.

Tapasin ystävieni kautta miehen, josta kiinnostuin, ensin ystävänä.
Vaihdoimme yhteystietoja, ja messenger on käynyt kuumana parisen kuukautta. Olemme jutelleet paljon, monenlaisista asioista, ja olin nyt enemmänkin kiinnostunut.
Tuli toinen tapaaminen -hän asuu kauempana, näemme vain harvoin- ja hän ilmeisesti meni aivan puihin.

Jatkoimme juttelua @ msn, ja kiinnostukseni lisääntyi tasaisesti.
Kolmas tapaaminen. Ja sama homma; saan irti vain "hyvää päivää kirvesvartta" tyylisiä ja mittaisia keskusteluja.
Olin kovin pettynyt, seuraavaan tapaamiseen menee jälleen taas ainakin kuukausi.

Tämä ei nyt oikein etene.
Irl siis.
Virtualisesti menee loistavasti.
Hän kuitenkin tuo minulle aina pieniä lahjoja, ei rahallisesti liian arvokkaita, mutta sellaisia pieniä mukavia ja persoonallisia juttuja, joista olen tykännyt tosi paljon, ja hän sen tietääkin.

Eli varmaankin minusta pitää ja on ainakin jotenkin kiinnostunut... mutta miten päästä tuon muurin yli?

13

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos se on rennompi online niin kysele siitä puihin menemistä onlinea.

• ap.

Toisen tapaamiskerran jälkeen kertoi olevansa ujo, joten osasin sitä odottaa.

Viimeisen tapaamisen jälkeen kerroin, että olin hiukan pettynyt, koska olin tapaamista odottanut. Hän myönsi, ettei mennyt kuin olisi toivonut, mutta vetosi mm. ympäristötekijöihin, jotka minusta kyllä kuulostivat melkoisen höpö-höpöltä.

Eli jonkin verran on siitäkin asiasta juteltu, mutta käytäntöön se ei vielä ainakaan vaikuta. Ja tällä tapaamisvauhdilla tutustumista ja tutuksi tulemista ei pääse harjoittelemaankaan.

• 322

Oot vaan liian kaunis todelliseen suhteeseen. Mut varmaan panostatkin ulkonäköös niinä harvoina kertoina kunnolla.

• ap.

Tietysti ulkonäöstä huolehditaan jokainen päivä, ja erityisesti, jos on menossa erityisiin ja tärkeisiin tapaamisiin.

Mutta "liian kaunis todelliseen suhteeseen" kuulostaa vähän... paradoksaaliselta?
        Mitä se tarkoittaa? Millainen pitäisi siis olla??

• wy6jtyj
        ap. kirjoitti:

Tietysti ulkonäöstä huolehditaan jokainen päivä, ja erityisesti, jos on menossa erityisiin ja tärkeisiin tapaamisiin.

Mutta "liian kaunis todelliseen suhteeseen" kuulostaa vähän... paradoksaaliselta?
        Mitä se tarkoittaa? Millainen pitäisi siis olla??

Se ei tarkoita yhtään mitään.
        Kukaan ihminen ei ole "liian kaunis" tai "liian hyvä", "liian täydellinen" yms.
        Ne on niitä ovimatto-ollien lässyjuttuja.

Mies on sinuun ihastunut ja on todella ujo, ja tuossa saattaa kestää pitkä aika ennenkuin teillä synkkaa "luontevasti" koska näette niin harvoin.

En kyllä ymmärrä mikä hänessä niin kiehtoo sinua jos ette edes pysty keskustelemaan ilman internettiä. Eikö olisi vain järkevämpi olla kaveri?

• ap.
        wy6jtyj kirjoitti:

Se ei tarkoita yhtään mitään.
        Kukaan ihminen ei ole "liian kaunis" tai "liian hyvä", "liian täydellinen" yms.
        Ne on niitä ovimatto-ollien lässyjuttuja.

Mies on sinuun ihastunut ja on todella ujo, ja tuossa saattaa kestää pitkä aika ennenkuin teillä synkkaa "luontevasti" koska näette niin harvoin.

En kyllä ymmärrä mikä hänessä niin kiehtoo sinua jos ette edes pysty keskustelemaan ilman internettiä. Eikö olisi vain järkevämpi olla kaveri?

Aivan varmasti olisi järkevämpää olla vain kaveri.
        Mikä se jokin on, joka jossain tietyssä ihmisessä kiehtoo ja kiinnostaa? Se ihminen, johon on tutustunut ujouden alla.
        Eikä ainakaan ole pelimies.

• ei kaverimieheksi...
        ap. kirjoitti:

Mikä se jokin on, joka jossain tietyssä ihmisessä kiehtoo ja kiinnostaa? Se ihminen, johon on tutustunut ujouden alla.

Mun mielestä olis aika epäreilua sysätä mies kaverimieheksi, kun kuitenkin kiinnostus on selvästi molemminpuolista.

Todennäköisesti ujous estää aloitteenteon miehen osalta, joten mikset itse voisi tehdä selkeää aloitetta? Se varmasti helpottaisi myös miehen ujoutta ja epävarmuutta.

Ja jos nyt homma ei sitten toimi sun aloitteenkaan jälkeen, niin ainakaan et tuhoa ujon miehen itsetuntoa lopullisesti. Ja ehkä pieni onnistuminen rohkaisee häntä olemaan aktiivinen sitten seuraavan naisen kanssa jonka tapaa. Se kaverimieheksi ajautuminen saattaisi tuhota senkin pienen yrityksen ja "itsevarmuuden" mikä hänellä nyt on.

• ap. kirjoitti:

"Aivan varmasti olisi järkevämpää olla vain kaveri."

Tämänkö takia suurin osa ujoista miehistä ei koskaan pääse parisuhteeseen.

• ap.
        wlfwd kirjoitti:

"Aivan varmasti olisi järkevämpää olla vain kaveri."

Tämänkö takia suurin osa ujoista miehistä ei koskaan pääse parisuhteeseen.

Aivan varmasti se olisi järkevämpää, ainakin näin alkuvaikeuksien aikana.
        Odotankin sitä, mitä on sen jälkeen.
        Mutta toisaalta mietin, kuinka kauan jaksan viedä asiaa eteenpäin, jos toinen milloin milläkin tekosyyn varjolla ottaa hatkat. Se on hiukan sama, kuin saisi pakit _samalta ihmiseltä_ moneen kertaan, joten aika hölmöä jatkaa.

• 1+9

Tuossa on kaksi vaihtoehtoa, joko menet miehen tahtiin hitaasti ja odottelet, että hän uskaltaa ehdottaa asiaa tai sitten otat häntä kädestä kiinni ja johdatat itse hänet niitten askeleiden yli.

Kun kerran on sitten ottanut askeleen eteenpäin, esimerkiksi halannut, niin siihen on miehen sitten helpompaa jälkeenpäin palata luontevasti

• ap.

Taitaa tuo hitaasti toisen tahtiin eteneminen olla ainoa vaihtoehto.

Halattu on. Ja olen esim. sovittanut itseni syliinsä istumaan. Siitä seuraa sellainen kokovartalojäykistyminen, ettei tule enää sitä puolikastakaan sanaa.

Mutta olen kutsunut seuraavalla kerralla luokseni syömään. Jos syötän niin hyvin, ettei jaksa karkuun lähteä? :)

• Roima-Roope

Vilauta tissejä.

Pe-hehehe-herkele....

• kerran kohdannut

viettele se. Pyydä se sun luo, tee sille hyvää ruokaa, juotte viiniä tai jotain ja sit käyt kimppuun. Kyllä siinä ujompikin mies lopettaa ujostelun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3915
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2547
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1479
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1153
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1132
    Aihe