Satunnaiuus jälleen kerran.

Minä en ole se henkilö joka väitää ray.n pelien olevan satunnaisia. Se on ray itse.

http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/satunnaisgeneraattori-arpoo-voitot/888244


RAY:n peliautomaatit palauttavat pelaajalle keskimäärin noin 89 prosenttia

Tämä tarkoittaa jo sitä, että ray ja veikkaus voittaa AINA . Ymmäristkö? Pelit ovat satunnaisia, mutta ray vie silti rahasi, koska pelien palautuprosentti ei ole yli 100% vaan 89% Eli jos annat minulle 100€ saat siitä 89% takaisin eli 89€ ja taas annat mulle sen 89€ saat 79,21€ ja taas annat mulle 79,2€ saat 70,4 jne toistat tätä riittävän monta kertaa sinulla on 0€ kädessä.

Koska satunnaisuusteen kuuluu VARIANSSI tulos ei mene edellä mainutusti vaan EPÄTASAISEMMIN. Esimerksi niin, että minä voin aluksi joutua anatamaan sinulle 200€ näin sinä olet voitolla, mutta vain hetkellisesti eli sama peli jatkuu seuravana päivänä ja useita kuukausia. Loppujen lopuksi sinä joudut anatamaan kaikki rahasi mulle, koska mitä kauemmin pelaat sitä varmmemmin palautusprosentti tulee OIKEAKSI. Eli tarpeeksi kauan pelattuna VARIANSSI TASOITUU ja KYMMENIÄ TUHANSIA kertaa toisettettuna palatusprosentti 89% TOTEUTUU VARMASTI
JA MINÄ eli KONE voitan, koska MINULLA on 11%:N ETU sinuun. Näin yksinkerista se on. Ei tarvita mitää säätöjä ja SATUNNAINEN ARVONTA RIITTÄÄ siihen, että RAY TEKEE VOITTOA. ,

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejeejoo

      OK. En ota kantaa tähän asiaan, mutta missä/millä verkolla gambler pokeria pelaa?

      • Entraction. Joskus raykin auki yksi pöytä jos nl100 tai isompi on käynnissä.


    • yzsry

      Joo mutta kommentoi pokerinpelaajana näihin viesteihin esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10520096 miksi et ole tuolla puolella kun et nettikasinopeleistä mitään tajua.

    • selvää valikointia

      Voi voi sitä intoa puhua läpiä saadakseen itse hyötyä, ilmeisesti työantajaltaan ahahahaaaaa Vain idiootti ei tajua ettei mainittu voittoprosentti kohdistu kaikkiin pelaajiin. Kuinka moni onkaan pelannut asuntonsa, autonsa ym. kasinopeleihin, ei ole 89% voittopalautus osunut heidän kohdalleen. Muutenko RAYn voitto vuosittain pyörisi sadoissa miljoonissa jos se ei huijaisi katteettomilla palautusprosenteilla ihmisiä pelaamaan. Satunnainen arvonta ahahahaaaa sekin on aivan soopaa kyllä siellä on jokin systeemi millä voitot kohdistuu valituille. KUMMASTI SATTUVAT AINA VALITSEMAAN JUURI SEN 5000% -palautusprosentilla olevan koneen ha ha haa

      • No siitähän se 700 miljoonaa vuosi tulee kun joka puolella suomea annetaan 10€ ja saadaan 8,9 takaisin toisttettuna niin kauan kuin kaikki on mennyt.

        Jotkut antavat jopa 100€ ja saavat siitä 89€ takasin ja laittavat uudetsaan 89€ takaisin. Kyllä se 100€ sinne menee kun tarpeeksi kauan pelaa. 89% palauttavaa peliä.

        Minä en tästä mitenkään hyödy. Yritän vaan takoa järkeä päähänne, koska tunnen joitakin peliongelmaisia ja niillä on aina ihmeellisiä ufo juttuja. Nämä on tarkoitukseni yrittää korjata. Et vaan tunnu tajuavan miten iso 11%:n rake on. Se on nopeatempoisessa pelissä ihan valtava ja jos jotkut joskus jotain voittavat ne kyllä häviävät seuraavana päivänä tai viimeistään ensiviikolla voittonsa takasin. . Satunnainen peli ei todellakaan ole mitenkään hyvä jos peli palauttaa 89% rahoista.


      • 89% hahahaaaaaa
        Gambler1 kirjoitti:

        No siitähän se 700 miljoonaa vuosi tulee kun joka puolella suomea annetaan 10€ ja saadaan 8,9 takaisin toisttettuna niin kauan kuin kaikki on mennyt.

        Jotkut antavat jopa 100€ ja saavat siitä 89€ takasin ja laittavat uudetsaan 89€ takaisin. Kyllä se 100€ sinne menee kun tarpeeksi kauan pelaa. 89% palauttavaa peliä.

        Minä en tästä mitenkään hyödy. Yritän vaan takoa järkeä päähänne, koska tunnen joitakin peliongelmaisia ja niillä on aina ihmeellisiä ufo juttuja. Nämä on tarkoitukseni yrittää korjata. Et vaan tunnu tajuavan miten iso 11%:n rake on. Se on nopeatempoisessa pelissä ihan valtava ja jos jotkut joskus jotain voittavat ne kyllä häviävät seuraavana päivänä tai viimeistään ensiviikolla voittonsa takasin. . Satunnainen peli ei todellakaan ole mitenkään hyvä jos peli palauttaa 89% rahoista.

        Eräskin oli hävinnyt 100,000 euroa peleissä kasinolla...tais mennä 89% palautusprossa ohi. Koetapa nyt keksiä järkeä päähäsi jostain. RAYn voitot koostuu ihmisten häviämistä rahoista 100% varmuudella. Ymmärrätköhän sitä koskaan ?


    • Eräskin oli hävinnyt 100,000 euroa peleissä kasinolla...tais mennä 89% palautusprossa ohi.

      Casinolla panokset ovat suurempia ja jackpottien vuoksi varianssi on vieläkin suurempi. Palautusprosentti ei ole kaikkille siis sama. Jackpotin voittajalla 1000% ja muilla huommavasti pinempi.

      RAYn voitot koostuvat ihmisten häviämistä rahoista 100% varmuudella. Ymmärrätköhän sitä koskaan ?

      Totta kai ymmärrän juurihan niin kerroin, mutta ymmärrätkö sinä koskaan mitä tarkoittaa palautusprosentti??? ja varianssi???. Juurihan sen ylhäällä kerroin eli ihmiset syötättää peliä jatkuvasti 89%.plautuksella 19 000 automaattia. Eli häviää aina jokaisesta eurosta 0,11€ ja taas varianssilla tietenkin eli jossain kohtaa voivat olla jopa voitolla, mutta toisena päivänä tappiot ovat normaalia suuremmat.


      Totta kai ray silloin voittaa. Tuolla pelikonemäärällä ja pulautusprosentilla siihen ei tarvita paljon aikaakaan. Varmaan päivässä

      • Varmaan päivässä jo miljoona tai kaksi ovat ray:n voitot.


      • hahahhaa viestit
        Gambler1 kirjoitti:

        Varmaan päivässä jo miljoona tai kaksi ovat ray:n voitot.

        Gambler1 ei tuollasiin "hahhahhaa ykskin hävis 100000" kommentteihin kannata kovin tosissaan yrittää rautalangasta vääntää. 89% varmaan on ymmärtänyt jo kerrasta ja loput tuskin ymmärtää/ haluaa ymmärtää ollenkaan, taikka kiusaavat vaan huvikseen.


      • nuijien nuija kämple
        hahahhaa viestit kirjoitti:

        Gambler1 ei tuollasiin "hahhahhaa ykskin hävis 100000" kommentteihin kannata kovin tosissaan yrittää rautalangasta vääntää. 89% varmaan on ymmärtänyt jo kerrasta ja loput tuskin ymmärtää/ haluaa ymmärtää ollenkaan, taikka kiusaavat vaan huvikseen.

        Hävisi kai kämplerin usein mainitsemalla 'pitkäjuoksumenetelmällä' hahahahaaaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe