Millainen tai minkälainen juuri sinä haluasit olla?
Kuinka toivottaa ajatukset toteen?
Huuto elämälle
7
<50
Vastaukset
- Haluaisin olla
täplikäs.
- Nasduck
Sopii maastoon (mastoon).
Mä en taas tiedä, että ymmärtääkö tätä kukaan, mutta mä haluaisin olla vielä sopeutuvampi.
AAARRRGGGHT! ELÄMÄÄÄÄÄÄ! AAARRRGGGHHTT!
- ~cissi~
Haluaisin olla sellainen, joka muistaisi Södergranin runon, joka tuli otsikostasi mieleen...oliko se Huuto elämälle? Vai keväthuuto? Äh, keväthuudon päästi Ronja Ryövärintytär.
Ei pitäisi ottaa toisen polven antipsykootteja tumman oluen kanssa- Nasduck
En nyt osaa sanoa. Yleensä mä osaan aina sanoa jotain, mutta nyt en. Mä en jaksa runoja enkä proosaa. Mä olen toiminnan ihminen. Mä kelaan kaikkea sitten vanhana... terminaalissa.
(Naurua)
- .. ..
Mä haluisin olla hyvässä kodissa elävä kotikissa. Tabby tai silleen. Ei tarttis funtsii ihmisen monimutkaista elämää, ihmisen kituvasta näkökulmasta koskaan. Välillä on tyhmää olla ihminen. Mjau.
- Nasduck
Sulla on ihan väärät metodit. Ensinnäkin kissan peruselementti on se että se ei halua juuri mitään. Se niinku vaan on. Vaistot sitä vituttaa, sillä verta pitää käpälistä aina raatelun jälkeen nuolla.
Mutta se onkin jo taidelaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795427
- 824371
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3884358Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5123982- 1523438
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.633202- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192336- 522231