Joko Sinut on sirutettu, Brasiliassa jo 25000 lasta on sirutettu

zarkasmus

27

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asianharrastaja

      Aloita vouhotuksesi vasta, kun lapsia sirutetaan:

      "Koululaisten koulupukuihin on kiinnitetty mikrosirut, jotka ilmoittavat vanhemmille, jos heidän lapsensa pinnaavat oppitunneilta."

      Käytetyt koulupuvut joutavatkin hiiteen.

    • Apo-Calypso

      Olet hölmö ja mitä ilmeisimmin lukutaidoton.

      • zarkasmus

        Niin idioottimaista aloitusta Ei kaiketi voi tehdä, etteikö se sekaantuisi pahemman kerran kretujen normialoitusten kanssa.
        Nikkinä oli zarkasmus, mutta kaiketi olisi pitänyt lisätä tekstin loppuun, että vitsi, vitsi.
        Sorry..........
        Olin aika varma, että joku kretupelle vetää limskat väärään kurkkuun tuosta "uutisesta", kuten niillä lapsosilla on pahana tapana.


      • Apo-Calypso
        zarkasmus kirjoitti:

        Niin idioottimaista aloitusta Ei kaiketi voi tehdä, etteikö se sekaantuisi pahemman kerran kretujen normialoitusten kanssa.
        Nikkinä oli zarkasmus, mutta kaiketi olisi pitänyt lisätä tekstin loppuun, että vitsi, vitsi.
        Sorry..........
        Olin aika varma, että joku kretupelle vetää limskat väärään kurkkuun tuosta "uutisesta", kuten niillä lapsosilla on pahana tapana.

        "Niin idioottimaista aloitusta Ei kaiketi voi tehdä, etteikö se sekaantuisi pahemman kerran kretujen normialoitusten kanssa. "

        Opetus: Kretardismia ei voi parodioida. Heti kun on saanut omasta mielestään aikaiseksi erinomaisen parodian kreationismista, eiku seuraavalla sekunnilla joku aito kretardi pistää paljon paksummaksi (vrt.
        "Anni Huttlulan" aloitus "Miksi ihmisellä ei ole häntää").


      • josjärjetönmäoisin
        Apo-Calypso kirjoitti:

        "Niin idioottimaista aloitusta Ei kaiketi voi tehdä, etteikö se sekaantuisi pahemman kerran kretujen normialoitusten kanssa. "

        Opetus: Kretardismia ei voi parodioida. Heti kun on saanut omasta mielestään aikaiseksi erinomaisen parodian kreationismista, eiku seuraavalla sekunnilla joku aito kretardi pistää paljon paksummaksi (vrt.
        "Anni Huttlulan" aloitus "Miksi ihmisellä ei ole häntää").

        Onko ennustuksessa realismia? >>> 16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.


      • Apo-Calypso
        josjärjetönmäoisin kirjoitti:

        Onko ennustuksessa realismia? >>> 16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Jeps, olet järjetön.


      • josjärjetönmäoisin kirjoitti:

        Onko ennustuksessa realismia? >>> 16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Miten niin jos? Kyllä se on kun.


    • luettua

      Päivittäistavarakauppojen viivakoodien ohjausmerkit ovat kolme kappaletta kuutosia. Samoin v-kirjain heprealaisnumeroissa on kuusi, joten www-sivutkin vähän viittaavat jo tulevaan ikävään pomottajaan. Maailmanlaajuisen rahanlainauskuplan puhjetessa voi vaikka joku rikas ja moraaliton kiinalainen ostella kilpailevia kauppaliikkeitä ja saavuttaa monopoliaseman. Näin syntyisi ennennäkemätön "kaupallinen valtakunta". Siinä yksi vaihtoehto ennustuksen toteutumiselle.

      Etäluettavat maksukortit tulevat jo tänä vuonna. Ei varmaan mene kauaa kun huomaamme, että lukulaitteen voi ojentaa taskujamme kohti vaikka ostoskassin suojassa, ja tililtämme lähtee pari kymppiä kohti jotain itäeurooppalaista tiliä ilman että havaitsemme tapahtumahetkellä mitään.

      • asianharrastaja

        Ei ainakaan Suomessa:

        "...voi vaikka joku rikas ja moraaliton kiinalainen ostella kilpailevia kauppaliikkeitä ja saavuttaa monopoliaseman."

        Monopoli on Suomen lailla kielletty ja Kilpailuvirasto valvoo lain toteutumista. Joukko suomalaisia kuluttajia tai tuottajia voi yhdessä perustaa kauppaliikkeen, jos haluavat. Ovat aikaisemmin perustaneetkin.


      • LaD

        Kortti lyijykuoreen niin se on siinä


      • puuöljy

        "Päivittäistavarakauppojen viivakoodien ohjausmerkit ovat kolme kappaletta kuutosia."

        Tätä minullekin eräs hihhuli selitti. Viivakoodi alkaa maakodilla ja Suomen maakoodin ensimmäinen numero sattuu olemaan numero 6. Ja kun se sitten merkitään ohjausmerkin eteen, hihhulit tulkitsevat ohjausmerkin kuutoseksi, mikä se suinkaan ei ole. Kuutonen on eri näköinen kuin ohjausmerkki.


    • Olet vähän myöhässä, sillä Suomessa valvotaan jopa paljon tarkemmin lasten ja nuorten koulunkäyntiä. Tosin toteutus ei ole ihan noin hienostunut mikrosiruohjattu systeemi vaan syö meillä valitettavasti aikaa oppitunnilta. Opettaja merkkaa poissaolijat tunnin alussa Wilma-hallinto-ohjelmaan, joka lähettää tiedon myös huoltajalle. Samoin jos oppilas on häiriköinyt, jouduttu poistamaan luokasta, jättänyt läksynsä tekemättä tulee huoltajan tietokoneelle ilmoitus tästä. Toki moni opettaja älyää käyttää tätä myös positiivisen palautteen antoon. Huoltaja saa tiedon kun lapsi on ollut erityisen aktiivinen tai hyväkäytöksinen tunnilla. Keskiverto huoltaja näkee tämän mainiona tapana ylläpitää koulun ja kodin välistä yhteistyötä. Keskiverto kreationisti näkee tässäkin Belsebubin karvaisen kouran ja tiedemiesten sekä pimeyden voimien yhteisen salaliiton.

      • zarkasmus

        Koko aloitus oli vitsi. Oletin muutamien kretujen hyppäävän korkealle silkasta riemusta. Johan noita etäluettavia siruja on teollisuudessa ollut vuosikymmeniä, mutta kun luin "kreationisti_pedonmerkki_Viktor Klimenkon" varoittelevan sirutuksesta (oikeaan käteen/päähän), niin päättelin, että ilmeisesti se "sirutus" on noiden kretujen yksi märkä päiväuni.
        Ja lisäksi, johan se professori Matti_huuhaa_Leisolakin jutteli pehmeitä Lohikäärmeistä. Ei ollut kuulemma itse nähnyt, mutta Kiinassa jotkut muut kuulemma oli, ja siis professorismies!?!?.
        Eli... ei mitään rajaa kretujen mielikuvituksella, ei totisesti.
        Ps aloitukseni nikkinä oli zarkasmus.


      • asianharrastaja
        zarkasmus kirjoitti:

        Koko aloitus oli vitsi. Oletin muutamien kretujen hyppäävän korkealle silkasta riemusta. Johan noita etäluettavia siruja on teollisuudessa ollut vuosikymmeniä, mutta kun luin "kreationisti_pedonmerkki_Viktor Klimenkon" varoittelevan sirutuksesta (oikeaan käteen/päähän), niin päättelin, että ilmeisesti se "sirutus" on noiden kretujen yksi märkä päiväuni.
        Ja lisäksi, johan se professori Matti_huuhaa_Leisolakin jutteli pehmeitä Lohikäärmeistä. Ei ollut kuulemma itse nähnyt, mutta Kiinassa jotkut muut kuulemma oli, ja siis professorismies!?!?.
        Eli... ei mitään rajaa kretujen mielikuvituksella, ei totisesti.
        Ps aloitukseni nikkinä oli zarkasmus.

        Taisit yliarvioida joidenkin herkkäuskoisuuden.

        "Oletin muutamien kretujen hyppäävän korkealle silkasta riemusta."

        Aloituksesi vertaisia pähkähullutuksia on toki esiintynyt aitoinakin.


    • asdfasdfasdfe

      Jaa'a enpä kyllä tiedä miten tämäkään threadi liittyy kreationismiin yhtään sen enempää, kuin vaikkapa tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Vl-cgdcpQbE

      Kreationismihan ei sinänsä käsittele Raamattua juuri muilta kuin niiltä kohdin, jossa siellä puhutaan luomisesta. Ainakaan minun käsittääkseni. Voi olla, että olen väärässä.

      • josjärjetönmäoisin

        Kreationismi ei perustu Raamattuun!
        Se perustuu erilaisten uskonsuuntien oppeihin.


      • asdfasdfasdfasdfe
        josjärjetönmäoisin kirjoitti:

        Kreationismi ei perustu Raamattuun!
        Se perustuu erilaisten uskonsuuntien oppeihin.

        Kreationismi, se yleinen tieteellinen käsitys siitä, liittyy tai on sovitettavissa R:n luomiskertomukseen.


      • asdfasdfasdfasdfe kirjoitti:

        Kreationismi, se yleinen tieteellinen käsitys siitä, liittyy tai on sovitettavissa R:n luomiskertomukseen.

        >Kreationismi, se yleinen tieteellinen käsitys siitä, liittyy tai on sovitettavissa R:n luomiskertomukseen.

        Yleunen tieteellinen käsitys kreationismista kuuluu, että se on humpuukia.


      • asdfasdfasdfe
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kreationismi, se yleinen tieteellinen käsitys siitä, liittyy tai on sovitettavissa R:n luomiskertomukseen.

        Yleunen tieteellinen käsitys kreationismista kuuluu, että se on humpuukia.

        Väärin. Se on vaan teidän evojen mielipide. Mulla on ihan samanlainen yhtäläinen oikeus mielipiteeseeni niinkuin teilläkin: ainoa eroavaisuus on, että se on astetta enemmän todenperäisempi, kuin tuo teidän hullutuksenne.


      • asdfasdfasdfe kirjoitti:

        Väärin. Se on vaan teidän evojen mielipide. Mulla on ihan samanlainen yhtäläinen oikeus mielipiteeseeni niinkuin teilläkin: ainoa eroavaisuus on, että se on astetta enemmän todenperäisempi, kuin tuo teidän hullutuksenne.

        Tota kai sulla on oikeus uskoa harhoihisi ja väittää tieteen hyväksyviä hulluttelijoiksi, ei siinä mitään. Toistan silti vielä, että tiedeyhteisössä ainoa laajasti kannatettu mielipide kreationismista kuuluu, että se on humpuukia.


    • "Kreationismi, se yleinen tieteellinen käsitys siitä, liittyy tai on sovitettavissa R:n luomiskertomukseen."

      Kreationismi ei ole lainkaan tiedettä, koska se ei noudata tieteellistä metodia. Se on uskomus, vääräksi jo tiedetty humpuukiuskomus.

      • asdfasdfasdfe

        "
        Kreationismi ei ole lainkaan tiedettä, koska se ei noudata tieteellistä metodia. Se on uskomus, vääräksi jo tiedetty humpuukiuskomus. "

        Sulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta älä sä silti rupea jakamaan tai levittämään tällä palstalla väärää tietoa, jonka mukaan evoluutio voitaisiin muka aukottomasti todistaa oikeaksi. Sehän perustuu vain teidän omiin mielipiteisiinne. Niin kauan kuin se viittaa vain omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä ole toden peräkään, vaan se on VAIN j AINOASTAAN teoria.

        Tuo siis tänne jotain oikeasti tieteellisesti vertaisarvioitua materiaalia - ei pelkästään teidän evoluuttien toimesta levitettävää humpuukia. Niin sitten katsotaan asiaa uudestaan.


      • asdfasdfasdfe

        Tieteen kaapuun verhottu huuhaa on nykyaikojen pahin vitsaus.


      • LaD
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

        "
        Kreationismi ei ole lainkaan tiedettä, koska se ei noudata tieteellistä metodia. Se on uskomus, vääräksi jo tiedetty humpuukiuskomus. "

        Sulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta älä sä silti rupea jakamaan tai levittämään tällä palstalla väärää tietoa, jonka mukaan evoluutio voitaisiin muka aukottomasti todistaa oikeaksi. Sehän perustuu vain teidän omiin mielipiteisiinne. Niin kauan kuin se viittaa vain omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä ole toden peräkään, vaan se on VAIN j AINOASTAAN teoria.

        Tuo siis tänne jotain oikeasti tieteellisesti vertaisarvioitua materiaalia - ei pelkästään teidän evoluuttien toimesta levitettävää humpuukia. Niin sitten katsotaan asiaa uudestaan.

        Teoriakäsitys on ainakin sulla hakusessa


      • LaD
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

        Tieteen kaapuun verhottu huuhaa on nykyaikojen pahin vitsaus.

        . " Tieteen kaapuun verhottu huuhaa on nykyaikojen pahin vitsaus. " A.K.A kreationismi


      • asdfasdfasdfe kirjoitti:

        Tieteen kaapuun verhottu huuhaa on nykyaikojen pahin vitsaus.

        Kyllä. Kreationismi on juuri sitä.


    • "Sulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta älä sä silti rupea jakamaan tai levittämään tällä palstalla väärää tietoa, jonka mukaan evoluutio voitaisiin muka aukottomasti todistaa oikeaksi."

      Enpä sellaista ole väittänytkään. Itse asiassa olen varma, että vielä löytyy evoluution mekanismeja, joita evoluutioteoriaan ei vielä kuulu. Eikä koskaan myöskään kyetä aukottomasti todistamaan, ettei historialliseen evoluutioon olisi vaikuttabut jokin ulkopuolinen nykyisin tuntematon voima.

      "Sehän perustuu vain teidän omiin mielipiteisiinne. Niin kauan kuin se viittaa vain omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä ole toden peräkään, vaan se on VAIN j AINOASTAAN teoria."

      Kyse ei suinkaan ole minun mielipiteestäni, vaan tiedeyhteisön käytännössä yksimielisesti parhaana selityksenä pitämästä teoriasta. Teoria eli selitys on tieteen korkein aste toisin kuin arkikielinen teorian merkitys, arvaus.

      "Tuo siis tänne jotain oikeasti tieteellisesti vertaisarvioitua materiaalia - ei pelkästään teidän evoluuttien toimesta levitettävää humpuukia. Niin sitten katsotaan asiaa uudestaan."

      Mainiota. Tuossa tieteellinen Naturessa julkaistu tutkimus, joka todistaa, että kaikki elämä jakaa yhteisen kantamuodon:

      http://www.nature.com/nature/journal/v465/n7295/full/nature09014.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe