55 mummo täällä vain

tahtoo vihjasta

nuorille pojille ja tuleville miehille eise kullin varren pituus vaan paksuu ja kuinkahyvin osaa sitä käyttää seon taitolaji, kun pimpin nuoleminen.

9

1274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilari Saariselästä

      Niinhhä sson. Mutha jos on lyhkähnen ja pakshu, niin eiphä silhä nykyajan valhaita kauheesthi yllä naimhan. Pithää sen 15 senthiä olha jotha pysthyy etelhänkhi tyväriä naimhan, on se kovin raavakshia vartalolthan. omanhi pikhasen lyhyen länthä, mutha onhan thuola eteläntyväriä tyyvvytethy ja perhään kilhuuttelevat he.

    • Tarpheksi iso

      Kuulehan Ilari.
      Et kehtais yrittääkhän kirijottaa lapin murthela ko et sitä kertakaikkiihan ossaa ollenkhan.
      Ei sitä hoota jokapaikhan pijä laittaa.

      Siinä olet oikiasa että on mukava ku etelän naiset tullee tänne laphin ittiihän tarjioamhan meile lapin miehile. Pallaavat sitte tyyvytettynä takasin etelhän omien ukkoinsa tykö, oottamhan seuraavaa lapin reissua.

    • H-X

      Pitääkö se paikkansa, että teillä lapinmiehillä on mulukut poikittain. Näin olen kuullut, mutta en ole nähnyt. Laitatko valokuvan?...:D

      • NilsAslak!

        Enhän mie sitä ala kuvvaamhan, enkä varsinkhan miehile lähettämhän. Tuutte vain mahottoman kathelliseksi ku näkisittä kunnon mulukun, pitkän, paksun ja pikkusen vasemmale puolele käyrän.

        Ei ainakhan minun mulukku ole poikittain. Ihan tyvestä kiini niinku vishin muilaki. Mulla käyryys johtuu siitä, ku ei sovi houshuin muuten, vaan häätyy pittää lahkhesa. Mulla se joutilhana ollesa roikkuu vasemmasa lahkhesa, sillon ku ei ole käytösä. Näin kevätsesongin aikana ei oikeen ole joutanu roikkumhan, enimmäkshen ollu kovasa käytösä. Kiitos turistinaisten.


    • Kuullut olen!

      Vaasasa vai Oulusa ko ne on kuulema miehilä semmoset vitjamunat jotta kun männeevät alasti uimaa, niin pallit seuraa pari kolome metriä jälesä niinko sorsan poikue.

    • Jo on äitimäistä!

    • 12"=1'

      Minulla varsi on nyöritetty reiteen ja sääreen nahkahihnalla.Se on vaan hankalaa kun pamahtaa seisoon niin lähtee vasen jalka alta, tosin minulta menee taju muutenkin kun veri pakkaantuu kaikki alapäähän eikä aina riitäkkään.

    • cvsdfghsdfasdf

      Kiitos ystävällisistä sanoista ap:lle mutta ei täällä kyllä kukaan vakavissaan mistään puhu, lämpimikseen vain härskiä piruilua toisilleen täällä röllit heittää.

    • ins toimisto

      tärkeintä on laskea optmaalinen tulokulma vaginaan mentäessä ja ottaa huomioon peniksen käyryys muuntuvana tekijänä , myöskin laskea keskiarvoinen kitkakerroin ja kosteusprosentti ,tähän tarvitaan insinööri selvittämään millä aiheutetaan optimaalinen kitkakerroin vaginassa. odottakaamme julkaisua tästä aiheesta ja pidättäytykäämme aiheesta sillävälin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      338
      1754
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      80
      1518
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      36
      1308
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1187
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      166
      1181
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      355
      1154
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      77
      1141
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      270
      1030
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      246
      1022
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      934
    Aihe