Miksi

Ratikkakuski.

varattu mies on naisten mielestä kiinnostavampi kuin sinkkumies?

He-hee! :-)

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon on kyllä tosi vaikea vastata, vaikka olen nainen. Hmm.. Ehkä se se johtuu siitä, että (iki)sinkku ei ikään kuin ole kelvollinen parisuhteeseen. On tullut tehneeksi jotain sellaista, ettei parisuhteilla ole kestävyyttä - mustasukkainen tai alkoholisti?. Voi hakea myös itse sellaisia naisia, joihin ei tarvitse sitoutua - jotka eivät osaa sitoutua. Vähän niin kuin pelinaisia.

Toisaalta sinkkumiesten kanssa voi olla ahdistavaa jutella, kun ne voivat olettaa että tosta vaan sitten yhdessä oltaisiin. Varatun kanssa ei tarvitse pelätä. Eli tilastoharha siltä osin ja liittyy naisten varautuneisuuteen.

• Ratikkakuski.

Et sinä ole nainen, mutta voihan tuo sinkkumiehet eivät kelpaa-juttu olla tilastoharhaa kuten sanot.

Kaikki miehet ovat ainakin aluksi sinkkuja.

• Ratikkakuski. kirjoitti:

Et sinä ole nainen, mutta voihan tuo sinkkumiehet eivät kelpaa-juttu olla tilastoharhaa kuten sanot.

Niin ja toiset pysyvätkin. Sellaisista reilu nelikymppisistä sinkkumiehistä sitä alkaa vasta miettimään. Ehkä se on epäreilua, mutta kun tulee vaan mieleen jos itsellään on parisuhde takana.

Mites itse? :) Homo-puppeli vai mikä? Musta homo-puppelinkin kanssa on turvallisempaa mennä kuin ikisinkkumiehen.

Jos et halua pitää mua naisena, niin oma on ongelmasi. Saat pitää miehenä, jos haluat. Ei se mua mihinkään liikauta :)

• Ratikkakuski. kirjoitti:

Voi poika parka... Älä anna "maskin" laskeutua yhden oikeaan osuneen naiskommentin jälkeen.

• yksin kotona

Siks kun naiset ovat valmiita pettämään jos mies onki ihan tylsä mulkku. Naiset yleisesti tykkäävät miehistä jotka pettävät ja haukkuvat naisia huo.raksi. Naiset myös rakastuu miehiin jotka ovat mieleltään epävakaita ja niitä jotka naisen pitää tehdä kaikki kotityöt

• ai niinku missä mielessä?

potentiaalisena kumppanina olisin kiinnostunut vain ja ainoastaan sinkkumiehistä,
      kaveripohjalta se on ihan sama mitä siviilisäätyä vastapuoli edustaa.

mur

• et näin

En keksi mitään hyvää käyttöä (täällä) varatulle miehelle.
      Jokainen varattu pysyköön valinnassaan ja lestissään. Tänne ei ole asiaa.
      Pettäminen on alhaista.

• Siksiku se on kelevannu jolleki muuleki naiselle niin eihän se silloin aivan paska voi olla.

• No harva sitä katsastamatonta autoakaan ostaa, jos meinaa käyttöpeliä itelleen hommata. Kaipa too sama täsmää muuallekin, onhan se tutkittu että tuttavien suositukset painavat eniten ostopäätöksiä tehdessä, mainonnan ollessa toisena, joten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56