Mikä niin julmetun kiire voi olla, että yhteen tekstiviestiin ei voi vastata? Jos jotain normia asiaa kysyy, voiko olla niin kiire, että samana päivänä ei voi vastata. Eikö suurin osa ihmisistä tuijota puhelintaan päivän aikana ainakin kerran?
Että miehiltä kommentteja eli syitä vastaamattomuuteen. Niin, viestittelyn aloitti hän
Mita vit...a!!!
19
196
Vastaukset
- neuvo.
Se kertoo välinpitämättömyydestä ja siitä että kyseiseen tyyppiin on turhaa aikaansa tuhlata, unohda äläkä laita enää mitään viestejä.
- Nyt näkyy.
Siis ihmettelen yleensäkin näitten käpälöiden hitautta, vai johtuuko se päästä ?
(Paitsi että eipä tuu noita numeroita, saattaahan tässä kestää juu)- Accu loppu.
Niin ja akku on puhelimesta loppu.
Paitsi tietenkin normaaleilla ihmisillä.
Se oli kuule formula-viikonloppu.
- VORMULA:.!1%#?+
.
Voip olla ettei kimittämällä pääse taaskaan mestaruuteen
. - Siis mä en kestä!
VORMULA:.!1%#?+ kirjoitti:
.
Voip olla ettei kimittämällä pääse taaskaan mestaruuteen
.har-jantteri!
Ota loma!
- ikisinkku36
Itse vastaan aina heti. Harvoin minulta kukaan joutuu tuntia viestiä odottamaan
- ~cissi~
Ei se kiireestä johdu mutta kun ei huvita. Jos ihan pakko on siltä tekstari saada, niin kirjoita että on liukasta
- Urakat KUSEE:.!1#%?+
.
Urakat Kusee jos koko ajan joutuu haaskaamaan aikaa turhanpäiväiseen viestittelyyn
. EV(V)VK (Ei Vois (Vi**u) Vähempää Kiinnostaa)
- trust me
Jos viestiin vastaamisessa kestää päivä tai enemmän niin sinusta ei olla kiinnostuneita.
Jätän vastaamatta kysymyksiin joihin on olemassa vain yksi oikea vastaus, eikä se vastaus ole minun mieleen.
- puskalisko
"Tietysti tulen luoksesi kyläilemään ja tuon samalla kymmenen purkkia Cookie Dough-jäätelöä, jossa tosiaan taitaa olla ihan oikeita taikinamöykkyjä. Tuon mukanani myös porakoneen, jotta voin työpäivän jälkeen remontoida asuntoasi ja laittaa taulusi seinälle. Seison mielelläni kiikkerällä Ikeasta ostetulla sisustusjakkaralla pidellen toisessa kädessä vatupassia ja porakonetta, toisessa työväenopistossa maalaamaasi kauniihkoa maisemataulua - ehkä se sittenkin voisi olla viitisen senttiä ylempänä."
Tämähän oli se vastaus eikö niin, ja vastaa nyt jumalauta kun kysytään !!1!1 Etkö olekin samaa mieltä pupsikka !11 Jumalauta jos et ole, voisit ainakin kohteliaasti kieltäytyä - tosin raivostun siitä huolimatta !1!1
- //Mies//
Jospa ei vaan huvita vastata, ollut muutenkin aivan *aska päivä töissä jne? Eli se syy vastaamattomuuteen ei välttämättä löydy sinusta.
- tosi on
- puhelin jäi jonnekin
- akku loppu
- en edes huomaa että tekstiviesti tuli, känny jää takin taskuun ja takki naulakkoon roikkumaan
- äänetön hälytys jäi päälle
- en tiedä mitä vastaisin
- vastattava asia ei ole vielä selvinnyt- tosi on
Lisätään vielä:
- ikävä ihminen, en vastaa Nämä on ne syyt, miksi en itse aina heti vastaa tekstareihin. Ikävät ihmiset ei mulle tekstaakaan.
Miespuolisilla on vielä useammin nämä syyt. Noin tuhannesti nähnyt ja kuullut, kun alakerrassa soi tai piippaa puhelin ja toinen poraa tai remppaa yläkerrassa. Siinä voi mennä päivä tai pari ennenkuin viestit tai soitot huomaa. Kaverit on tottuneet...
- puskalisko
jos koira pitää viedä eläinlääkäriin, jonkun paperin kanssa on dl ja migreeniäkin pukkaa, niin en ainakaan itse vastaa saman päivän aikana ihan mihin tahansa viestiin. Asioilla on tärkeysjärjestys.
Tosin myönnän, että jos haaveilisin jostain seurustelusuhteesta niin todellakin vastaisin silti, mutta ehkäpä hän ei sitten ole niin kiinnostunut. Tai hetkinen, saattaisin tällä iällä olla jo hieman kokemuksesta viisastunut ja tarkoituksella etenisin rauhallisesti
Mitä oikein riehut siinä, toivotko että saat rumat ja tylyt pakit? Ja kännyetikettejä on olemassa muitakin kuin se sinun. Minusta taas on aika epäkohteliasta (tai teiniä) olettaa, että toiset jaksavat näpertää jotain tekstaria. Mitään vihaa niin paljon kuin tekstiviestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231760Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191406- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853