Mies/nainen,mitä tunteita ja ajatuksia herättää

kysymys

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      guu guu

    • booooring...

      • hmm..

        Eikö sinulla ole lapsia? Eikö vieraat vauvat herärä mitään mukavia muistoja tai ajatuksia? Monissa isissä herättää.


      • hmm.. kirjoitti:

        Eikö sinulla ole lapsia? Eikö vieraat vauvat herärä mitään mukavia muistoja tai ajatuksia? Monissa isissä herättää.

        On itsellä parikin muksua. Mutta vieraat muksut ei nappaa sen enempää kuin vieraat ihmiset.


    • Pettymys - ei ollutkaan alaston nainen. Yritin uudestaan - sama tulos. Ehkä kolmannella kerralla ...

    • "Muista ehkäisy, muista ehkäisy, muista ehkäisy!!!"

      • ===

        Eikö tuo kuvan napero herätä mitään positiivisia tunteita miehissä?Esitätte vaan.


      • === kirjoitti:

        Eikö tuo kuvan napero herätä mitään positiivisia tunteita miehissä?Esitätte vaan.

        Vauva on vähän kuin lemmikki. Sitä on mukavaa katsella ja vähän silittää. Mutta kun se lisäksi aiheuttaa aivan helvetisti huolta ja vaivaa ja minulla on surkastunut hoivavietti.

        Tietääkseni kuitenkin yli 80% miehistäkin tulee isäksi elämänsä aikana ja varmaankin suurimmalle osalle se on hieno kokemus. Joten en minä esitä itseni enkä muidenkaan puolesta yhtikäs mitään.


    • puskalisko

      ruma kalju apina

    • Huonot vanhemmat

      Hiusraja paennut taakse. Huonot perintötekijät. Recrea-kylpyyn.

    • Mitä tunteita ja "ajatuksia" :vauvamaista lässytystä: gugguu,kato helistin, tuukko tylkkyyn, oi, mitä titä noin ihmetellään, ootpa tomera tyttö/poika...

      Ja muita pään läpi virtaavia asioita: tuoksumuistia, miltä vauvan niska ja päälaki tuntuu ja tuoksuu, miltä tuntuu vauvan pulleat käsivarret, "nokkiva" pää, hiusuntuvat..

      Sitähän sä kysyit?! :D

    • Aika vilpertin ja terhakkaan näköinen muksu, vähän sellaisella asenteella, että "kyllä mä tästä kohta lähden...". :)

      Ensin se oppii ryömimään, sitten konttaamaan, puhumaan (kun se oppii jäpättämään, niin se ei ole enään koskaan hiljaa), nousee kävelemään ja ottaa juoksuaskeleita. Sitten se kolhii/ satuttaa itsensä ja ollaan ensiapuasemalla moikkaamassa lääkäriä.
      Pian sille pitää hankkia fillari, sukset, luistimet ja jääkiekkomaila. Sitten se satuttaa itsensä ja ollaan ensiapuasemalla moikkaamassa lääkäriä.
      Jo kohta sille tarttee hankkia skeittilauta, skootteri ja mopo. Sitten se satuttaa itsensä ja taas ollaan ensiapuasemalla moikkaamassa lääkäriä.

      Ennakoi tuleva tilanne, (Ratikkakuskia lainatakseni) muista ehkäisy!

    • HÄHÄ:D

      Pirun söpö natiainen

    • Vauvan huumaava tuoksu. Oikean kilomäärän vaipat. Pusseista sinä tulit ja pussit aiheutit isäsi silmien alle. Ekan hampaan kyttääminen. Hymyn ihastelu, vaikka sen aiheuttaa ilmavaivat. Miksi opit juoksemaan ennen kuin kävelemään. Tuleva teini, joka haluaa laajentaa elinpiiriään ja -tasoaan enemmän kuin isukki näkee hyväksi.

    • //Mies//

      Lisää tulevia veronmaksjia, niitä me tarvitaankin!

      "Hallitus on tunnustellut mahdollisuutta kasvattaa pysyvän kriisirahaston kokoa.
      Suomen nykyisiksi vastuiksi arvioidaan 16 - 18 miljardia euroa korkotasosta riippuen. Vastuukatto saattaisi nousta liki 20 miljardiin euroon, ratkaisutavasta ja korkotasosta riippuen.Ei ole mikään salaisuus, että on tahoja, jotka haluaisivat kasvattaa tuota palomuuria 940 miljardiin euroon, joka on kyllä Suomen lähtökohdista hyvin vaikea."

      http://www.yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/03/hallitus_haluaa_kasvattaa_suomen_osuutta_kriisirahastoissa_3364546.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe