Keskustan liikenne

Pöhköksi

Onko liikenne jo jumittunut keskustassa uuden kauppakeskuksen avaamisen seurauksena?

15

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ½3

      Etkö ole käynyt katsomassa, kannattaa?

    • voivod

      joo on jumissa, kaikki tiet hyvinkäälle moottoritietä myöten keimolaan saakka

    • bame76

      OHO !, onko muka ?, no sitten mä lähenki kävellen, mahtaa noilla Keimolan kohdilla jonottavilla olla aika kireenä pinna : )

      • Heinolassa asti

        nelostie tukossa.


    • Lentäjä,,,,,,,,,,,,,

      Kauppakeskus Willan avajaisten taki on suomen ilmatila tukossa. Tässä ollaan nyt 4h kierretty ympyrää ja rupee polttoainekin kohta loppumaan. Onneks mulla on laskuvarjo.

    • ansku-35

      tukholman suunnasta laivaliikenne on seissyt ahvenanmaan paikkeilla, kun kaikki laivat pyrkii kohti helsinkiä ja sieltä hyvinkäälle. osa kuulemma hyppäs mereen ja lähti uimalla lähemmäs.

    • näin on on

      Uusimpien huhujen mukaan vaalimaan rekkajonot ovat kääntyneet ympäri rekkakuskien kuultua WILLASTA!!!

    • ohhoh !!!

      Tänään näytti myös olevan Suomen armeija hälytetty apuun liikenteen ohjaukseen, myös mahdollisten mellakoiden varalta oli varauduttu, käytännössä Hyvinkäälle ei pääse enää tällä viikolla myös moottoritien rampit oli suljettu ja junat on määrätty ajamaan ohi yli viikonlopun.

      Huh huh mitä menoa.

      • Tar Kkailija

        NATO on Fennoskandiaa uhkaavan tilanteen mukaisesti kriisivalmiudessa. Norjan puolella USAn ydisukellusveneet odottavat tarkempia ohjeita. Venäjän armeija on saanut Lappenrannan Citymarkettien myymälänhoitajien kautta varoituksen Hyvinkään Willan tilanteesta ja panssarit ovat rullanneet itärajan lähelle kahdeksalla vyöhykkeellä.
        USAn ja Venäjän tiedustelusatelliittien kuvaussektorit on ohjattu kuvaamaan Hyvinkään keskustaa. YK:n pääsihteeri Ban Ki-Moon on perunut saunavuoronsa ja tarkkailee tilannetta kylpytakissaan. Paavo Väyrynen sanoo ettei tilanne olisi päässyt näin pahaksi jos ei olisi luopunut keskustapuolueen puheenjohtajuudesta.


      • Quis On?
        Tar Kkailija kirjoitti:

        NATO on Fennoskandiaa uhkaavan tilanteen mukaisesti kriisivalmiudessa. Norjan puolella USAn ydisukellusveneet odottavat tarkempia ohjeita. Venäjän armeija on saanut Lappenrannan Citymarkettien myymälänhoitajien kautta varoituksen Hyvinkään Willan tilanteesta ja panssarit ovat rullanneet itärajan lähelle kahdeksalla vyöhykkeellä.
        USAn ja Venäjän tiedustelusatelliittien kuvaussektorit on ohjattu kuvaamaan Hyvinkään keskustaa. YK:n pääsihteeri Ban Ki-Moon on perunut saunavuoronsa ja tarkkailee tilannetta kylpytakissaan. Paavo Väyrynen sanoo ettei tilanne olisi päässyt näin pahaksi jos ei olisi luopunut keskustapuolueen puheenjohtajuudesta.

        Aikookohan Galaktinen Liitto ottaa tilanteen hallintaansa?


      • kuultuja puheita
        Quis On? kirjoitti:

        Aikookohan Galaktinen Liitto ottaa tilanteen hallintaansa?

        Joidenkin huhujen mukaan Paavo Väyrynen olisi hakemassa Galaktisen Liiton liikennekomissaarin virkaa. Tuossa virassa Väyrynen sitten mm. koordinoisi liikennettä ulkoavaruudesta tänne Willaan.


    • Utte

      On!

    • juopusen

      Maapallo on alkanut pyöriä väärään suuntaan willan yleisöryntäyksen aiheuttaman liikekitkan jälkiseurauksena.

    • Kansanystävä.

      Jos Seppo Myllis olisi Suomen presidentti, ei tätäkään murhenäytelmää olisi tapahtunut.

      • AntiNiinistö

        Pitää paikkansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe