Antakaas vinkkejä siitä miten saan täällä pohjoisen jatkuvissa pakkasissa ja pitkässä ajossa kertyneen jäätyneen lumen ja sohjon pois tavallisen toyotan lokasuojista. Ei löydy lämmintä paikkaa sulattamiseen ja tuntuu, että jäätä kertyy aina vain lisää.
Miten jäät pois lokasuojista?
8
4230
Vastaukset
- ice man
Ei sitä nyt määräänsä enempää sinne kerry. Yleensä jo elokuun loppupuolella se jääkin alkaa sulaa itsestään pois ja viimeistään syyskuussa ongelmaa ei enää ole. Lokakuusta sitten alkaa uusi kierros, näin se menee.
- ks3d33d
Onko lämmintä vettä? Kyllähän tota joskus kertyy ihan haitataksi asti,
tai ainakin pitää aika kovaa ääntä kun pyörää alkaa ahdistaa tilanpuutteen takia.
Itse olen lämpimällä vedellä suihkuttanut pois.- lämpötilatarkennus
"Itse olen lämpimällä vedellä suihkuttanut pois. "
Veden pitää olla myös riittävän kuumaa, yli 273,15 °K asteista. - Auto Masentaja 2
Hölmöläisten hommia.
Sohi lumiharjan varrella lumet ja jäät pois. Niin minä olen tehnyt vuosikymmeniä.
- uhaka
KOSANILLA JA KUSELLA; VELI HYVÄ!
No niin sieltä lokasuojista tietysti jäädään pois kuten muistakin paikoista.
Eli ei vain mennä sinne.- kick da shit
roiskeläpistä ja pyörien takaa kynnyksistä / takapuskurin alaosasta olen karusti vaan potkinut jäätyneet loskapaskakasat pois.
- Kyprä
"Miten jäät pois lokasuojista?"
Varsin yksinkertaista;
et vain mene sinne. kai sitä paremapaakin tekemistä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816