Mikä..

työ/sport

olisi kaikkein helpoin ja nopein tapa pilkkoa valkokaalta salatin valmistukseen?
Myös tiskaamisen pitäisi onnistua äärimmäisen kätevästi.
Auttakaa kiireistä poikamiestä. Kiitos.

11

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirveellä

Eikka kirveellä

• Keittiöhirmu.

Jos teet kaalisalaattia vain itsellesi niin minä tekisin sen juustohöylällä - saat höyläten hienoa kaaliraastetta.

Itse olen tehnyt suihkupulloon seoksen vedestä ja Fairysta. Tiskaaminen käy kätevästi kun et anna tiskien karttua vaan aina kun tulee likaisia astioita, niin suihkutat suihkupullosta pesuaineliuosta, harjaat astian puhtaaksi ja huuhtelet. Ei pääse tiskivuoret kertymään.

• salaattiseriffi

Ostos teeveestä se salad chef... ainakin näyttää kätevältä. Tosin en tiiä kuinka tilaaminen onnistuu, koitin kerran tilata ihan muuta mutta netti ei hyväksynyt että asun Pohjois-Karjalan OSAVALTIOSSA. Jos oisin laittanut siihen että Nevada niin tavarat ois sitten varmaan mennyt huitsun nevadaan ja korttimaksu imastu tililtä.

Tiskit likoamaan mahdollisimman kuumaan veteen, sitten riittää pieni pyöräytys harjalla ja huuhtelu. Ei kai siihen mitään oikotietä onneen ole...

Kaalin saa kätevimmin pienennettyä keraamisella kokkiveitsellä taikka juustohöylällä jos ei salad cheffiä ole....

• käestpittäen
    • kokeile ja ylläty

Laita kaali tukevaan muovipussiin ja heitä pussi täysillä vasten lattiaa tai kiviseinää muutaman kerran. Voit myös hakata kaalia pesäpallomailalla.

• 19+3

Se on kaalia, ja etsimäsi tapa on keittiöveitsi.

• Eikka oi eikka

mootorisahalla mootorisahalla Eikani mun

• kaa_listi
    • inssikokki

Hommaa hyvä veitsi ja opettele hieman sen käyttöä. Saat mitä tahansa pilkottua mihinkä muotoon haluat, ja tiskiä ei tule kuin veitsen ja leikkuulaudan verran.

• nytleikkaa

Juuri näin - itse veistän kaalin halkaistulta pinnalta veitsellä ohuita siivuja veitsellä sahaten liu'uttaen pinnan suuntaisesti, mutta kaikilla veitsillä se ei onnistu kovinkaan hyvin - suosittelen Fiskarsin mikroleikattuteräistä kokkiveistä vaikka tseffit tietysti nauravatkin sille.

Sillä saa todella ohuita siivuja kuin mandoliinilla tehtyjä kunhan oppii tekniikan.

Itseasiassa tämä veitsi todella hyvä yleisveitsi ja jatkuvassa käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. Lämmöllä muistelen niitä hetkiä...

Silloin vuosia sitten! H.
      Rakkaus ja rakastaminen
      78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe