The Day after tomorrow

Torakan pieru

Hihhulin raamatusta kyhätty dokumenttispektaakkeli.

12

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh....

      Melkoinen huumoripläjäys koko elokuva, jos nyt joku tuollaista komediaa viitsii edes katsoa.

    • katastrofielokuva

      Juuri tuotahan se AGW-hype on puhtaimmillaan.

      -fiktiivistä katastrofielokuvaa ja vaikuttavilla efekteillä mässäilyä jonka tarkoituksena on saada maksava katsoja kokemaan kauhunvärityksiä.

    • Zöns of Noopel jury

      Mitä! Onko joku kumonnut sen fysiikan lain että CO2 absorpoi? Eipå ole vaikka on palkintoja luvattu.

      Niin tuo elokuva on kyllä realistinen, joskin hieman optimistinen kuvaus tulevaisuudesta.

      • Torakan pieru

        Ilmanmuuta.

        Seuraava dokumentti todistaa, että natseilla on kuussa tukikohta.
        Täyttä faktaahan on myös elokuva Highlander II, jossa otsonit on hävitetty pois kiusaamasta meitä.

        Kyllä näitä tiededokumentteja on tehty aina tuottoisamman alarmin innoittamana.


      • Eilen tuli TV:stä

        Sunshine scifileffa, siinä Aurinko oli sammumassa.


      • Silee Permanent
        Eilen tuli TV:stä kirjoitti:

        Sunshine scifileffa, siinä Aurinko oli sammumassa.

        Kyseessä oli varmaan jokun denialistihörhön käsikirjoittama surkeus. Onhan yleisesti tiedossa että auringolla ei ole mitään vaikutusta ilmastoomme, hiilidioksidilla sen sijaan on.


      • Torakan pieru
        Silee Permanent kirjoitti:

        Kyseessä oli varmaan jokun denialistihörhön käsikirjoittama surkeus. Onhan yleisesti tiedossa että auringolla ei ole mitään vaikutusta ilmastoomme, hiilidioksidilla sen sijaan on.

        Ei niin mitään.

        Joutaiskin sammua pois häikömästä.


    • Sähköteurastaja

      Day after tomorrow on CRU ylipappien kulttiohjelma, mistä AGW hihhulit ammentavat visionsa. Kuten FMI,n johtokin.

      Tuossa emailissa CRU & AGW ylipappi Mike Hulme fanittaa ja antaa
      elokuva-arvostelun.

      "cc: a.minns
      date: Thu May 6 17:58:46 2004
      from: Mike Hulme

      • *sigh*

        Denialistien märkäuni-leffa, näyttäs muka lämpenevän, mutta tuleekin jääkausi, hurraa!!!!


    • rikaskdsföj

      "Very difficult call given I haven't seen it. How about"

      Hallelujah, brother!

      Ja tähän loppuun sopii tietysti:
      http://www.youtube.com/watch?v=WMqc7PCJ-nc

      JA NYT LAULETAAN YHDESSÄ:

      Makin' up data the old hard way
      Fudgin the numbers day by day
      Ignoring the snow and the cold and a downward line
      Hide the decline (hide the decline)

      "I just completed Mike's Nature trick"
      And now your chart looks like a Hockey Stick
      By deleting the tree ring data's downward line
      Hide the decline (hide the decline)
      Hide the decline (hide the decline)

      Oh Climategate
      I think you have sealed your fate
      It isn't "about truth at all" its about sounding plausible
      Hide the decline (hide the decline)
      Hide the decline (hide the decline)

      The tree ring data was very thin
      You shoulda chopped more trees instead of hugging them.
      Ignoring the snow and the cold and a downward line
      Hide the decline (hide the decline)

      Oh Climategate
      Medieval Warming now is gone
      And the Maunder Minimum
      Hide the decline (hide the decline)
      Hide the decline (hide the decline)

    • 98765423456

      Uskottava visio. Vähän tuohon tapaan se jääkausi alkaa. Siinä on vitsit vähissä.

    • Sähköteurastaja

      No linkissä on miren leffaa sponssattiin ja tuettiin CRU,lta ym. lätkäjengien toimesta.
      Käsikirjoitustan on AGW tahoilta, ja tarkoitus peloitella massoja ilmastohysterialle.

      Siinä oli jollekkin sosiologille tutkimista, miksi meni niin hyvin perille?

      Se on varmaan tehtykkin veronmaksajien rahoilla alkuun.

      http://www.ecowho.com/foia.php?search=day after tomorrow

      "date: Mon, 12 Jul 2004 23:13:53 010 ???
      from: "Martin Young"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe