ANTEEKSI, ETTÄ HÄIRITSEN

Mutta olen kyllästynyt poikuuteeni ja haluaisin antaa sen tyttöystävälleni. En vaan tiedä mitän kertoa siitä hänelle? Samalla minä teitenkin saisin hänen tyttöytensä.

6

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies täältä.

Sano hänelle: "Ota poikuuteni niin minä otan tyttöytesi." Siitä se lähtee.

• Eihän ny ....lauta noin voi sanoa! Siinägän se juuri onkin, kun hän menettää samalla tyttöytensä minulle. Arveluttaa vaan, että osaanko sanoa sitä oikealla tavalla.

• 10+3

Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Itse olen 23-vuotias ja poikuus tallella. En tiedä kauanko enää kestän tätä häpeää omasta tilanteestani.

• Saat tietenkin. 28v. jo.

• Näinkö?

Olet niin ihana, että haluaisin rakastella kanssasi..

Mun tekee ihan liikaa sinua mieli, milloin voitais mennä sänkyyn?

Voitaisko olla silleen?

Siinä kolme suoraa kysymystä...

Toisaalta voitte esim. huoneessasi muhinoida ihan kiltisti ja antaa tilanteen viedä, naisen on vaikea kieltäytyä tilanteen mentyä riittävän kuumaksi. Muista ehkäisy ettei tule pikkupussisia heti eka kerrasta :)

• Pitää pytää häntä muistamaan se, sillä kortongit ei mee mulle. Mitäs tekevtä niin pieniä kumeja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe