Olkoon minulla kolmio, joka koostuu kolmesta viivasta
Olkoon ekan viivan pituus 13cm
Olkoon toisen viivan pituus 18cm
Olkoon kolmion tilavuus 110cm2
Mikä olkoon kolmion kolmannen viivan pituus?
Kolmion sivujen pituus
3
96
Vastaukset
- Voi vittu
Eihän näissä sun "pulmissas" ole ikinä mitään muuta pulmaa, kuin että annetaan peruskaavalla laskettava juttu hieman omituisessa muodossa.
Eli jokainen sun pula perustuu seuraavan ajatukseen "mikä on Å"
3 Å=10 - perfect police Hole
Tarkoitat varmaan kolmion pinta-alaa kun puhut tilavuudesta neliösenttimetreissä. Kolmio ei voi koostua neljästä tai kahdesta viivasta, vai pystytkö antamaan minulle esimerkin? Edellisen perusteella sanoisin, ettei kolmea viivaa tarvitse mainita tehtävän asettelussa. Lisäksi on tapana erottaa yksiköt lukuarvoista välilyönnillä. Myös ilmaisu "mikä olkoon" on epätavanomainen ja rikkoo oikeaoppista suomen kieltä. Nimimerkissäkin on parantamisen varaa: Lehtinen kirjoitetaan sukunimenä isolla alkukirjaimella. Virke päätetään pisteeseen, vaikka verbinä toimisi olkoon - ilmaisu. Yleensä puhutaan kolmion sivuista, eikä viivoista...
Mitä haet tällä kaikella takaa? Teitkö tämän tahallaan? Hävettääkö yhtään?- Insinööri Lehtinen
Olkoon nimimerkki "perfect police Hole" ja "Voi vittu" hiljaa, jos ei asiasta tiedä mitään
Tietääkseni en ole koskaan kysytnyt tuollaista kysymys jonka esitiet, ainiin se 3 Å=10 niin silloin olkoon Å 7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746