Olkoon minulla kolmio, joka koostuu kolmesta viivasta
Olkoon ekan viivan pituus 13cm
Olkoon toisen viivan pituus 18cm
Olkoon kolmion tilavuus 110cm2
Mikä olkoon kolmion kolmannen viivan pituus?
Kolmion sivujen pituus
3
93
Vastaukset
- Voi vittu
Eihän näissä sun "pulmissas" ole ikinä mitään muuta pulmaa, kuin että annetaan peruskaavalla laskettava juttu hieman omituisessa muodossa.
Eli jokainen sun pula perustuu seuraavan ajatukseen "mikä on Å"
3 Å=10 - perfect police Hole
Tarkoitat varmaan kolmion pinta-alaa kun puhut tilavuudesta neliösenttimetreissä. Kolmio ei voi koostua neljästä tai kahdesta viivasta, vai pystytkö antamaan minulle esimerkin? Edellisen perusteella sanoisin, ettei kolmea viivaa tarvitse mainita tehtävän asettelussa. Lisäksi on tapana erottaa yksiköt lukuarvoista välilyönnillä. Myös ilmaisu "mikä olkoon" on epätavanomainen ja rikkoo oikeaoppista suomen kieltä. Nimimerkissäkin on parantamisen varaa: Lehtinen kirjoitetaan sukunimenä isolla alkukirjaimella. Virke päätetään pisteeseen, vaikka verbinä toimisi olkoon - ilmaisu. Yleensä puhutaan kolmion sivuista, eikä viivoista...
Mitä haet tällä kaikella takaa? Teitkö tämän tahallaan? Hävettääkö yhtään?- Insinööri Lehtinen
Olkoon nimimerkki "perfect police Hole" ja "Voi vittu" hiljaa, jos ei asiasta tiedä mitään
Tietääkseni en ole koskaan kysytnyt tuollaista kysymys jonka esitiet, ainiin se 3 Å=10 niin silloin olkoon Å 7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750