Aikuinen mies tarvitsee päivässä 2500 kaloria, eli noin kahdeksan hampurilaisen verran ravintoa.
Mikäli tekee raskaita töitä, niin saa ahmia peräti kymmenen hampurilaista.
McDolands juustohampurilainen sisältää 330 kaloria.
Miesten nurkkaus
11
55
Vastaukset
- Nasduck
Kahdeksan hampurilaista?
Ei voi olla totta?
(McDonalds naurua)- kaarne.
On totta, voit itse tarkistaa asian.
- ?
Uusi firma vai tuo MacDolans?
- kaarne.
En tiedä miten se oikeasti kirjoitetaan, mutta varmasti kaikki tietävät mitä tarkoitan
Kalorit ja ravintoaineet on kaks eri asiaa. Kun pitäs saaada niita ravintoaineitakin, huom!
- kaarne.
Ei kai kukaan ole niin hölmö, että söisi pelkästään hampurilaisia.
Sämpylä/pita-kebab painaa yli ½ kiloa, niitä ei tarvi syödä kahtakaan kun 2500 kaloria on täynnä.
- kaarne.
Mutta yksi juustohampurilainen sisältää 330 kaloria.
- kaarne.
kipsu-liini kirjoitti:
Silti on pakko syödä, kun on niin hyvää. Taitaa kastike olla rasvasta.
Onko hampurilaisissa kastiketta?
- mulla on
kipsu-liini kirjoitti:
Silti on pakko syödä, kun on niin hyvää. Taitaa kastike olla rasvasta.
selässä finnejä, niitä on itse vaikea puristella. Voisitko tulla tänne ja puristaa ne - HAMPAILLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760