Karhumainen mies??!

sellanen vois ollakin mukavan turvallinen, sellanen nalle-karhu? Onko totta, että sellaset miehet ovat rauhallisia ja lupsakoita?

19

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkä ikäinen

olet?

• Sopivan ikänen,,kuuleman.

• miakuja

Jätä iso karvainen mies rauhaan!

*rääkäisee*

• Ooy sie ruisrääkkä, oot liian aikasin muutanut.

• Poikkitieteellisen taikeentutkimuskseni jälkeen olen tullut johtopäätökseen, että karhumaiset miehet ovat lihavien naisten mieleen. Ei luonteensa vuoksi vaan siksi, että niiden rinnalla paksu-pirkkokin näyttää pienemmältä ja sirommalta.

• kyllä sitä nyt suvaitaan tulla palstalle ku zisel häippäs, missäs olit???

juu laihat miehet on ujoja, hiljaisia ja syrjään vetäytyviä
        normaali painoiset miehet on dominoivia päällepäsmäreitä
        ylipainoiset miehet on iloisia ja lupsakoita
        näin meille koulussa opetettiin, ei ihan rotuoppia mut lähellä sitä silti.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

kyllä sitä nyt suvaitaan tulla palstalle ku zisel häippäs, missäs olit???

Hyvä monte! Go go go! Sä oot pitänyt mun puolia täällä. Mä kruunasin sut taas eilen Jeesukseksi :)

http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc&ob=av2e

• Jaa..oma havaintoni on, että nalle-karhujen rinnalla on useimmin pieni ja siro nainen. Ovat jotenkin huomiotaherättävä pariskunta.

• monte24 kirjoitti:

kyllä sitä nyt suvaitaan tulla palstalle ku zisel häippäs, missäs olit???

Nalle-karhun ei tartte olla ylipainoinen, huom..

Hän voi olla vanttera tai lihaksikas.

• tämä on
        kipsu-liini kirjoitti:

Nalle-karhun ei tartte olla ylipainoinen, huom..

Hän voi olla vanttera tai lihaksikas.

tylsä keskustelu

• zisel kirjoitti:

Hyvä monte! Go go go! Sä oot pitänyt mun puolia täällä. Mä kruunasin sut taas eilen Jeesukseksi :)

http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc&ob=av2e

JUST ÄSKE KÄVI SUPERMARKETISTA HAKEE LISÄÄ KALJAA.
        EKA KALJAN KU HAI YKS KERJÄÄJÄ SANO ET KU TUUT TAKAISIN KAUPASTA HEITÄ MUUTAMA PESO, NO NIIN TEINKIN, NY KU MENIN UUDESTAAN JA ANNOIN SILLE TAAS KOLIKOT, NIIN SE SANO MIUL, OOT PAAVI, SIIS MITÄ VITTUA ,MIE MUKA PAAVI EI PERKELE :(

HARVOIN MIUT ON NOIN LOUKATTU.
        AI NIIN YHDEN PULLON TOI RESPANMIEHELLE :)

• zisel
        monte24 kirjoitti:

JUST ÄSKE KÄVI SUPERMARKETISTA HAKEE LISÄÄ KALJAA.
        EKA KALJAN KU HAI YKS KERJÄÄJÄ SANO ET KU TUUT TAKAISIN KAUPASTA HEITÄ MUUTAMA PESO, NO NIIN TEINKIN, NY KU MENIN UUDESTAAN JA ANNOIN SILLE TAAS KOLIKOT, NIIN SE SANO MIUL, OOT PAAVI, SIIS MITÄ VITTUA ,MIE MUKA PAAVI EI PERKELE :(

HARVOIN MIUT ON NOIN LOUKATTU.
        AI NIIN YHDEN PULLON TOI RESPANMIEHELLE :)

Olis mullakin noin hyvä kroppa kuin tolla Gagalla. Mulla on alavatsassa sellanen makkara joka ei lähde vaikka mitä tekis. Äijät on niin tyhmiä että ne luulee että tykkään pukeutua johonkin hepeneisiin vaikka oikeesti mä piilotan sen mun alavatsa-makkaran niillä sukkanauha-systeemeillä :D

• tämä on kirjoitti:

tylsä keskustelu

Meinasin vastata,,vaan en sittekää.

• zisel kirjoitti:

Olis mullakin noin hyvä kroppa kuin tolla Gagalla. Mulla on alavatsassa sellanen makkara joka ei lähde vaikka mitä tekis. Äijät on niin tyhmiä että ne luulee että tykkään pukeutua johonkin hepeneisiin vaikka oikeesti mä piilotan sen mun alavatsa-makkaran niillä sukkanauha-systeemeillä :D

tärkeintä ei ole miltä naisen kroppa näyttää vaan miltä prätkä tuntuu.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

tärkeintä ei ole miltä naisen kroppa näyttää vaan miltä prätkä tuntuu.

Toi on MIEHEN puhetta.

• nallekarhu

Läski teke rauhalliSEKSI?

• Siks sellanen elohiiri tarviikin rinnalleen rauhallisen nalle-karhun, seksillä tietenkin kiitos.

• Talviunien nukkumisen kaipuun osalta olen nallekarhumies, ja kohtuu rotevaa tekoa muutenkin. Kelpaako?

• Myöhän ollaan sit oikeen sopiva pari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1396
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe