Kesä tulee ja vaatteita pitää alkaa vähentämään ja se ei ole kivaa koska häpeän kroppaani.
Yleensä kesähelteilläkin olen pitkähihaisessa paidassa ja saankin kuulla siitä aika ajoin pientä pottuilua tyyliin " Paleleeko?"
Minulle ei vain tule painoa vaikka kuinka haluaisin. mittani ovat 186 cm ja paino 80 kg. kyllä ottaisin ilomielin lisää elopainoa.
Tuntuu että naisetkin vain kiinnostuvat sellaisista tynnyri vartaloisista moottoripyöräjengiläis tyyppisistä kaapeista.
Kyllä hävettää olla laiha!
9
400
Vastaukset
- Hyvä ihminen
Jaah, tälläistäkin ongelmaa sitten löytyy. Eikös tuo paino-ongelma mene yleensä toisin päin??
- miehenkuvotus
Mulla on pituutta 185 ja painoa 101 kiloa, kova reeniä ja ruokavaliota ollut, että saanut painon edes tähän. Haluaisin painon sinne n.85 - 90 kiloon. Kun nyt naiset sanoo, ettei mun kaltaisen läskin kannata mitään yrittää. Eli ei sitä painoa kannata himoita.
- djghjdghj
no ei nyt ittee niinän hävetä kun osaam asennoitua ehkä sua paremmin tähän ongelmaan. eli ittee ei vituta muiden mielipiteet asiasta mut omat käytännön ongelmat sit haittaa hieman. otetaan esimeriks farkut. mitkään ei istu kunnolla ja aina perseen kohdalta roikuu. sit saa vyötä kiristää niin että lanteisiin jää mustelmat ku ei oo sitä persettä pitämässä housuja ylhäällä
- ihmeellisen vaikeaa
Mulla on niin hyvä perse, etten meinaa kaupasta löytää farkkuja, joissa olisi pepulle tilaa. Varmaan farkut mitoitetaan joillakin mallipojilla, joilla ei ole peppua ollenkaan. Reisien yläosani on myös niin lihaksikas, että monet farkut puristavat reisistä!
Olen itse 173 cm ja painan 64 kiloa.
Ei heti uskoisi, että peppuni ei meinaa mahtua vyötäröltään 30 tuuman farkkuihin oikein mitenkään...
Harvalla miehellä varmaan ongelmaa pepun ja reisien mahduttamisessa farkkuihin. Eli vaikka on pieni ja laiha, on silti nahtumisongelmia!
Kyllä ihmetyttää joidenkin käsitykset laihuudesta.
T: 181 cm ja 62 kg.
Painoindeksin mukaan minun pitäisi olla 205 cm jotta painaisin 80 kg.
Pelkällä painolla ei muutenkaan tee mitään. Voima on ainoa asia jota tarvitsee.- 4bq4´q36i
Älä laita T-paitaa ja farkkuja, vaan jotain suoria housuja ja silitettäviä paitoja. Johan olis tyyliä ja hyvältä näyttää hoikalla miehellä!
- ei_oikotietÄ
Kuntosalille lihasta hankkimaan. Sillä saat sitä oikeanlaista elopainoa lisää. Painoa kyllä saa lisää, mutta sen eteen pitää tehdä töitä.
- Mies 37.
Aloita lihoituskuuri. Roskaruokaa 4 krt/päivässä niin paino alkaa nousta. Toinen vaihtoehto on, että menet kuntosalille ohjattuun treenaukseen.
En ole kukkakeppi, mutta en myöskään tynnyri jossa on jenkkakahvat. Omasta mielestäni sopusuhtainen. En häpeä itseäni yhtään. - sillitrooli
Aloittajahan on sen pituinen, että naiset lakoaa kuin heinä pelkästään pituuden takia. Ihan sama oli sitten tikkulaiha tai tynnyrivartaloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786