Siis olen aloittanut ruokavalion totaalista muutosta, johon kuuluu maidon sekä kotimaisten viljojen pois jättäminen ja tämä kaikki siis omasta tahdostani eikä suinkaan pakosta tehdä niin. Olen kerran onnistunut olemaan ko. ruokavaliolla 2 kk ja ero olossa sekä kaikessa muussakin oli kuin päivä ja yö. Tämä viimeksi ollut yritys kuitenkin katkesi silkasta vahingosta eli "epähuomiossa" tottumuksesta kaadoin maitoa kahviin ja siitä se lähti taas käsistä. Toivottavasti tämä kerta kestää hiukan pidempään......käytän myös lisäravinteita.
Ruokavalion totaalinen vaihdos.....
4
59
Vastaukset
- niin ???
No en kyllä kieltämättä tajua että mikä hyöty on maidon tai kotimaisten viljojen syönnin lopettamisella, ellei satu olemaan allergikko....
- tontsa1973
Suurin osa suomalaisista kärsii allergioista niistä tietämättään, ja kotikonstein tämän selvittäminen vie sen 3kk joka kuluu suoliston korjautumiseen mahdollisten allergioiden aiheuttamien tuhojen korjaamiseen. Eli 3kk kuluttua voi itse kokeilla yksi ruoka-aine kerrallaan että sopiiko se vai ei, lisäksi jo pelkästään tuo kaikki ainakin minun tapauksessani toi mukanaan valtavan hyvän olon ja energiaakin löyty ihan eri luokkaa.....
Siksi siis tätä teen.....- testing ...
Kyllä vaan luulen että jokainen tietää ne allergiat ja varsinkin jos on kyse viljasta tai maidosta. Siinähän on pakkikin niin sekasin kun olla voi.
Ei tarvia mitään 3kk testauksia ja ne on syntyperäisiä. Lääkäreitäkin on sitten olemassa by the way.
- tontsa1973
paitsi siinä tapauksessa että ne on jatkuneet vuosia, oireet muuttavat muotoaan.
Ja kyllä lääkäreitäkin on....tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847