Siis olen aloittanut ruokavalion totaalista muutosta, johon kuuluu maidon sekä kotimaisten viljojen pois jättäminen ja tämä kaikki siis omasta tahdostani eikä suinkaan pakosta tehdä niin. Olen kerran onnistunut olemaan ko. ruokavaliolla 2 kk ja ero olossa sekä kaikessa muussakin oli kuin päivä ja yö. Tämä viimeksi ollut yritys kuitenkin katkesi silkasta vahingosta eli "epähuomiossa" tottumuksesta kaadoin maitoa kahviin ja siitä se lähti taas käsistä. Toivottavasti tämä kerta kestää hiukan pidempään......käytän myös lisäravinteita.
Ruokavalion totaalinen vaihdos.....
4
60
Vastaukset
- niin ???
No en kyllä kieltämättä tajua että mikä hyöty on maidon tai kotimaisten viljojen syönnin lopettamisella, ellei satu olemaan allergikko....
- tontsa1973
Suurin osa suomalaisista kärsii allergioista niistä tietämättään, ja kotikonstein tämän selvittäminen vie sen 3kk joka kuluu suoliston korjautumiseen mahdollisten allergioiden aiheuttamien tuhojen korjaamiseen. Eli 3kk kuluttua voi itse kokeilla yksi ruoka-aine kerrallaan että sopiiko se vai ei, lisäksi jo pelkästään tuo kaikki ainakin minun tapauksessani toi mukanaan valtavan hyvän olon ja energiaakin löyty ihan eri luokkaa.....
Siksi siis tätä teen.....- testing ...
Kyllä vaan luulen että jokainen tietää ne allergiat ja varsinkin jos on kyse viljasta tai maidosta. Siinähän on pakkikin niin sekasin kun olla voi.
Ei tarvia mitään 3kk testauksia ja ne on syntyperäisiä. Lääkäreitäkin on sitten olemassa by the way.
- tontsa1973
paitsi siinä tapauksessa että ne on jatkuneet vuosia, oireet muuttavat muotoaan.
Ja kyllä lääkäreitäkin on....tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658