Kun yritän tehdä paistettuja nuudeleita, esim. thaimaalaiseen tapaan, keitetyt nuudelit klimppiytyvät ennen kuin saan ne paistoon pannulle. Klimppikasaa ei yleensä saa sitten enää purettua ja nätisti paistettua tai sekoitettua muihin aineksiin. Olisiko jollain vinkkejä, miten homma onnistuisi?
keitettyjen nuudelien klimppiytyminen
5
499
Vastaukset
- 914
Lisää vaikka rypsiöljyä nuudeleihin.
- Tiskin tällä puolen
Nuudeleitahan ei kuulu keittää, vaan liottaa muutama minuutti kumassa vedessä. Ethän ole itse toiminut väärin keittämällä niitä?
- klimppisoppa77
Ratkaisin ongelman - postaan tänne, jos joskus joku etsii samasta asiasta tietoa. Nuudelit pysyvät irtonaisina, kun ne huuhtelee kylmässä vedessä keittämisen jälkeen. Tässä ne toki jäähtyvät, mutta jos ovat menossa vielä pannulle paistoon, niin sehän ei haittaa.
- tämä maukasta
ja ravitevaa. Ohjeessa siis alku ja liotuksen jälkeen valuta ja puseraa kuivaksi.Öljypannulla vain kepeä parinminuutin paisto
http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Paistettua nuudelia ja kananmunaa/1135244630932
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826