Kun yritän tehdä paistettuja nuudeleita, esim. thaimaalaiseen tapaan, keitetyt nuudelit klimppiytyvät ennen kuin saan ne paistoon pannulle. Klimppikasaa ei yleensä saa sitten enää purettua ja nätisti paistettua tai sekoitettua muihin aineksiin. Olisiko jollain vinkkejä, miten homma onnistuisi?
keitettyjen nuudelien klimppiytyminen
5
547
Vastaukset
- 914
Lisää vaikka rypsiöljyä nuudeleihin.
- Tiskin tällä puolen
Nuudeleitahan ei kuulu keittää, vaan liottaa muutama minuutti kumassa vedessä. Ethän ole itse toiminut väärin keittämällä niitä?
- klimppisoppa77
Ratkaisin ongelman - postaan tänne, jos joskus joku etsii samasta asiasta tietoa. Nuudelit pysyvät irtonaisina, kun ne huuhtelee kylmässä vedessä keittämisen jälkeen. Tässä ne toki jäähtyvät, mutta jos ovat menossa vielä pannulle paistoon, niin sehän ei haittaa.
- tämä maukasta
ja ravitevaa. Ohjeessa siis alku ja liotuksen jälkeen valuta ja puseraa kuivaksi.Öljypannulla vain kepeä parinminuutin paisto
http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Paistettua nuudelia ja kananmunaa/1135244630932
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234