Aforismi

xbabe

*onko väliä jos ihmiset sanovat sinua feikiksi, jos itse teidät olevasi sellainen?*

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Palstan miehet-

se on itse joka sanoo

niin?

• xbabe

Kuka sanoo ja mitä sanoo?

• Kokeillaan: Olet surkea feikki.

Onko väliä?

• xbabe

On sillä väliä, mutta en ryhdy kiistelemään kanssasi.

• xbabe kirjoitti:

On sillä väliä, mutta en ryhdy kiistelemään kanssasi.

Eli 1 varma havainto on väliä vaikka feikkiys on totta-laariin.

• Minä ainakin heittäydyn lattialle itkemään ja kiukuttelemaan, jos joku ei usko kaikkea sanomaani tai kirjoittamaani.

• ...

Siis jos tiedän olevani feikki? No ei mua ole koskaan haitannut mun esittämät feikkini, kun joku on niistä motkottanut tms. Ainoastaan ne hetket, kun en feikkaa hiukan voi joskus huvittaa. :-) Ihmisillä kun joskus hämärtyy todellisuudentaju ihan tykkänään nettiä ihmetellessä.

• Peten serkku

sä oot itse loistava esimerkki siitä ku todellisuudentaju hämärtyy XD

• ...
        Peten serkku kirjoitti:

sä oot itse loistava esimerkki siitä ku todellisuudentaju hämärtyy XD

Väärin. Mä tiedän mitä mä teen, toisin kun eräät. ;-)

• Eikö se ole aika yksinäistä? Miten niin ei väliä? Onko täällä muutkaan enempää kuin "tahroja paperiarkilla", vaikka olisikin rekattu? :\

• http://keskustelu.su

• NevilleR

Ihmiset on tosi yliarvostettu juttu.
      /Nev

• YRJÖ LAATTA

typerä toi /Nev joka viestin perässä
        /Ykä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe