Kysymys lapsettomille sinkkumiehille

nainen31v

Eikö lapsettomille, 30 sinkkumiehille kelpaa *vakavaan suhteeseen* nainen jolla on jo ennestään lapsi?

20

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moista joskus kokeilleena voin sanoa, että ainakin minä olen niin itsekäs paskiainen, etten osannut asettaa naisen lapsia kaikkien omien toiveideni edelle. Eihän minulla ollut mitään kokemusta lapsista, joten ei siitä sitten mitään tullut.

      • Ratikkakuski.

        Evoluution siunauksesta olenkin tuhkamuna.

        kjeh-kjeh!;-)


    • 35v.mies

      Ei kelpaa. toisen miehen toukkia ei huvita hyysätä. Omat lapset on eri asia.

    • Katso sellainen

      mies, jolla on jo lapsia(eronnut, leski tai jotain...) tai sellainen, joka haluaa niitä.

    • Niin?

      miksi miehen pitäisi olla lapseton kun itselläsikin niitä o?

    • sinkkuenkauan..

      Tietenkin kelpaa meillä paremmissa piireissä nainen jolla on lapsia, myös on koitettava välittää toisen miehen lapsista kuin olisivat omia lapsiaan vaikka ei olisikaan biologinen isä. Kun toista rakastaa aidosti välittää rakastaa ja kasvattaa toisen miehen lapsiakin aikuiseksi asti kun olisivat omia lapsiaan..

      • 9+0

        höpö höpö. toisen lapsia voi sietää mutta ei rakastaa kuin omiaan


      • sinkkuenkauan..
        9+0 kirjoitti:

        höpö höpö. toisen lapsia voi sietää mutta ei rakastaa kuin omiaan

        Sinun mielipiteesi EI minun.

        Kerrot varmaan miksi adoptio vanhemmat yksinhuoltaja tai perheet rakastaa ja kasvataa toisten ihmisten lapsia kun olisivat omiaan..


    • 31

      Miehenä vastaan näin: älä suotta edes vilkaise sellaisten sällien suuntaan, joille lapsesi on ongelma. He ovat joka tapauksessa kusipäitä ja olisivat sitä, vaikkei sinulla sitä lastakaan olisi.

    • Mitä mieltä lapsesi on uudesta äiskän miesystävästä tai ex-miehesi, kuuluuko hänkin kauppaan?

    • nainen.

      Kyllä kelpaa, jopa enemmän vientiä kun vauva tuli. Hedelmällisyyteni on ainakin taattu.

      • eimeeläpi

        hyvä yritys XD


    • täysin nolla

      Kelpaa vaikka ois kuus lasta. olen epätoivoinen sen suhteen et mulle kelpaa vaikka elefantti.

      • Mallit valmiina

        Jos naisella on mallit mukanaan - ei käy. Ex-ukosta voi tulla uudelle miehelle vaikka millainen ongelma. Tappelua ja kaikkea. Esimerkkejä on. Ei toisen pesään kannata lähteä elättämään.
        Lapsetkin - kuten täällä joku aivan oikein kysyi ja epäili - saattavat karsastaa uutta "isäkokelasta"-,. Pitää olla puhdas pöytä! Siitä voidaan aloittaa.


    • ........

      Eipä yhtään kiinnosta hyysätä toisen miehen äpäröitä.

      • sinkkuenkauan..

        Teidätkö mitä sana äpärä edes tarkoittaa?? äpärä on lapsi jonka on avioliiton ulkopuolella syntynnyt lapsi, on miehiä ja naisia joiden puolisot on saatannut kuolla ei kaikki lapset ole avioliiton ulkopuolella syntynneitä lapsia, et sillein sivistystä suomen kielen päivänä sinullekkin.

        Minä olen syntynnyt avioliitosta jos alat sitä utelemaan, en hyväksy irtosuhteita ja yhden yön juttuja ...olen saannut kristillisen kotikasvatuksen mihin ei yhden yön tarinat kuulu. Nyt ilta pesulle pisulle ja nukkumaan, aamulla työt kutsuvat ainakin minua..


      • ........
        sinkkuenkauan.. kirjoitti:

        Teidätkö mitä sana äpärä edes tarkoittaa?? äpärä on lapsi jonka on avioliiton ulkopuolella syntynnyt lapsi, on miehiä ja naisia joiden puolisot on saatannut kuolla ei kaikki lapset ole avioliiton ulkopuolella syntynneitä lapsia, et sillein sivistystä suomen kielen päivänä sinullekkin.

        Minä olen syntynnyt avioliitosta jos alat sitä utelemaan, en hyväksy irtosuhteita ja yhden yön juttuja ...olen saannut kristillisen kotikasvatuksen mihin ei yhden yön tarinat kuulu. Nyt ilta pesulle pisulle ja nukkumaan, aamulla työt kutsuvat ainakin minua..

        Aloittajan lapsi on melko varmasti jonkun rantapojun mulattiäpärä.


      • 1817
        ........ kirjoitti:

        Aloittajan lapsi on melko varmasti jonkun rantapojun mulattiäpärä.

        Jopa provoksi tällanen toisen lasten mollaaminen maailman ällöttävämpiä juttuja.. Tää siis tuolle typerykselle ketä niin kovin fiksusti leimasi aloittajan lapsia tuoden lopuksi esille vain oman iljettävyytensä..


    • Jos sulla on lapsi/lapsia, eikö sopivin olis mies, jolla on jo lapsia, ja ne olis aikuisia, pesästä lentäneitä lapsia? Kaksi hyvää puolta: on samanlaista elämänkokemusta ja ymmärrystä vanhempana olosta, mutta kun lapset eivät asu enää kotona, ei ole liikaa yhteen sovitettavia palasia, noissakin olis ihan riittävästi.

    • Kelpaa toki kun niitä on itselläkin. Ehkä lapsettomalle on korkeampi kynnys alkaa suhteeseen. Enempi on sovittelemista yhteiselossa silloin kun on lapsia kuviossa mukana, ja lasten ehdoilla kuitenkin eniten mennään. Siis kun lapset on vielä pieniä. Ei mahdotonta silti ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe