Eli mitäs mieltä olette jos teidän esim. treffikumppaninne ei ole meikannut? Mietityttää kun minä en meikkaa,korkeintaan meikkivoidetta yleensä laitan mutta en mitään muuta. Olen mielestäni nätti ilman meikkiäkin mutta kun tuntuu että (nykyään) kaikilla naisilla on kauhea meikkikerros päällä niin mietityttää että tykkääkö miehet siitä. Minua on hyvännäöiseksi ja nätiksi yms kehuttu vaikkei meikkiä olisikaan.
Rupes vain mietityttämään kun sokkotreffit ehkä tässä lähiaikoina et järkyttyykö se kun mulla ei meikkiä =D
Miehet: Mitä mieltä olette jos nainen ei meikkaa?
20
243
Vastaukset
Sotamaalauksella ja kevyellä ehostuksella on vissi ero. Ensimmäistä en suosittele, toinen voi olla eduksikin.
- oLEN HYVÄ1
Joo tottakai pieni ehostus kuitenkin . En nyt ihan ränsistyneenä aio treffeille mennä ;)
- Niin ?
Vaikka tää on potaskaa, Niin mä tykkään naisista vähemmillä meikeillä.
- Syöpyy mieleen
Turvallisinta on olla ilman meikkiä. Silloin et anna valheellista kuvaa siitä, että piparia olisi tarjolla.
- oLEN HYVÄ1
Niinjoo. Mitä jos antaa ensimmäisellä kerralla? Ei ole enää suhteelle mahiksia vai? Siis jos synkkaa ja se kiinnostava tyyppi. (Ihan mielenkiinnosta vain)
- kuluvadha
oLEN HYVÄ1 kirjoitti:
Niinjoo. Mitä jos antaa ensimmäisellä kerralla? Ei ole enää suhteelle mahiksia vai? Siis jos synkkaa ja se kiinnostava tyyppi. (Ihan mielenkiinnosta vain)
En kuulu joukkoon, mutta päinvastoin.
Siksi en kuulu joukkoon. - Outo kysymys...
oLEN HYVÄ1 kirjoitti:
No riippuu tietysti siitä, miten onnistuit hommassa.
- nude-look
Meikki on hyvästä, kun se ei näy.
Nainen on kauneimmillaan heti saunan jälkeen eikä silloin ole meikkiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007