1. Milloin olet viimeksi hoidattanut hampaasi kuntoon?
2. Häpeiletkö hymyillä huonojen hampaiden vuoksi?
3. Haiseeko hengityksesi?
4. Estävätkö huonot hampaat sinua saamasta naista?
5. Pelkäätkö enemmän hammaslääkäriä vai rumaa naista?
Hammastarkastus
8
141
Vastaukset
- -------------
1. Vuosi sitten viimeksi kävin paikkauttamassa.
2. En.
3. Ei kai. Pesen hampaat aina aamuisin ja jauhan purkkaa pitkin päivää.
4. Ei se siitä ole kiinni.
5. Rumaa naista. - lkzpoj
1. Hammaskiven poisto pari vuotta sitten
2. Minulla on hyvät hampaat
3. Luulen niin, kuten kaikilla muillakin ihmisillä
4. Minulla on hyvät hampaat
5. En pelkää kumpaakaan 1. Milloin olet viimeksi hoidattanut hampaasi kuntoon?
Helmikuussa, kun vanha piakka lohkesi.
2. Häpeiletkö hymyillä huonojen hampaiden vuoksi?
En
3. Haiseeko hengityksesi?
Eikö kaikkien ihmisten hengitys haise? Mielummin tosin minttupastillille kuin vanhalle viinalle ja valkosipulille.
4. Estävätkö huonot hampaat sinua saamasta naista?
Ei
5. Pelkäätkö enemmän hammaslääkäriä vai rumaa naista?
En pelkää kumpaakaan.1. Parhaillaan työn alla. Paikkailtu viimeksi reilu kk sitten, viisaudenhammas poistettu viime viikon maanantaina ja hammaskiven poisto ens tiistaina.
2. En
3. Ei ainakkan ole valitettu
4. Ei
5. En pelkää hammaslääkäriä, enkä rumaa naista- Hammaske1ju
Mä oon käyny hammaslääkärillä/suuhygienistillä viimeksi 10 vuotta sitten. Ei uskoisi päältä päin.
- Mies 46
1. Noin pari vuotta sitten kun kaikki hampaat poistettiin
2. En häpeile hymyillä, koska minulla on hienot tekarit joilla kehtaa hymyillä
3. Hengitys ei haise
4. Hampaillani ei ole negatiivista vaikutusta enää. ( toisin oli silloin kun oli huonot omat suussa)
5. En pelkää hammaslääkäriä, enkä rumaa naista - Mies 37.
1. viime vuonna.
2. Hampaani on kunnossa joten en häpeile.
3. Ei haise ja käytän SB12.
4. Estäisi, jos hampaani olisi huonossa kunnnossa
5. Naisia en pelkää, mutta saatan pelätä hammaslääkäriä. - jes gallup jipii
1. En koskaan.
2. Joskus.
3. Näin olen kuullut.
4. En tiedä.
5. Rumaa naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102