Vaimo mukaan kimppaan ???

Pari 37

Hei,

Nyt tarvitaan naisten vinkkejä siitä mitenkä vaimo saadaan mukaan kimppaan.
Tarkoitus olisi saada vaimolleni kaksi miestä eli yksi vieras mies lisäkseni.
Fantasiana häntä kiinnostaa kimppa, mutta ei halua sitä oikeasti toteuttaa.

Noin viisi vuotta sitten hän oli kiinnostunut kolmen kimpasta ja meillä oli useampikin ilmoitus eri palstoilla. Sieltä löytyi silloin muutama ihan OK. kumppani kimppaan. Mutta silloin ei siihen asti vielä päästy. Osa teki oharit ja sit sopivaa aikaa ei vain saatu sovittua. Nin se vaan sit jäi...
No sitten syntyi meille toinen lapsi.
Nykyään hän ei enään ole kiinnostunut toteuttamaan moista. Asiasta ollaan kyllä keskusteltu ja syyksi olen vain saanut että nykyään ei enään halua sitä. On tullut toisiin aatoksiin asian suhteen. Et semmoista.

Naiset kertokaa mitenkä miehenne ovat saaneet houkuteltua mukaan kimppaan. Ja mitä ehdotaisitte asian suhteen.

12

3154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuemäntä30v

      Päinvastainen brobleema minulla, kun pitäisi saada mies innostumaan :) Onko vaimosi tyytyväinen omaan ulkonäköönsä vai onko epävarma asian suhteen raskauden jälkeen? Muistathan kehua vaimoasi seksikkääksi herkuksi ja kertoa että olet huomannut muittenkin miesten häntä vilkuilevan.
      Mitenkä olisi esim. sellainen, että jonkun parin kanssa touhuilisitte samassa huoneessa toisianne katsellen? Näin minä ainakin mieluusti aloittaisin. En vain oikein tiedä mistä etsiä toista paria.

    • Pari 37

      Vaimoni on isokokoinen (xxxl). On ihan tyytyväinen ja tietää kyllä että pidän häntä seksikkäänä. Olen kyllä kehunutkin ja melkeinpä päivittäin.
      Sitä ongelmaa ei ole.
      Asiasta on keskusteltu ja vaimoni ei halua touhuilla parin kanssa samassa huoneessa.

    • Jerkku*^^

      Mä sain avokkini suostumaan kun pitkään valmistelin. Avo antaa helpommin kännissä ja silloin totuttelin sitä nuss*malla sitä pimppaan ja painamalla dildoa anaaliin. Kerran sitten laitoin dildon mulkun jatkeelsi pimppaan ja se tykkäsi. Sitten meille tuli tutorbileet *ollaan opiskelijoita* ja siellä oli yksi tummaihonen vaihtari. juotin vaimon aika sekasin ennen kun ehdotin kimppaa. Suostui lopulta makkariin ja sen tumman kaverin lisäksi tuli toinen ulkomaalaisperäinen tyyppi. Sidottiin avon silmät huivilla. Siinä kävi niin että mä päädyin katselijaksi ekaksi kun ne lämmitteli mun avoo. Kiihotuin hirveesti. Se tummapintanen omasi ison vehkeen ja oli siinä vähän mustasukkasuutta mukana kun se nussi avooni ja se selvästi nautti. Toinen kaveri meni avon anaaliin ja ne nussi avoa pitkään. Ne vaihtoi ja aika isoa vehjettä vaimo sai anaaliin, aika paljon sylkee sai käyttää. Kun toinen kaveri lopetti mä menin toiseki mukaan. Tummapintanen oli anaalissa ja mä pimpassa jälkiliukkailla. Hieman väljemmältä pimppa tuntui tuollasen käytön jälkeen tai sitten se vaan oli niin märkä. Olin ihan kiimanen ja rytkytin tavallista kovempaa. Avo ei oikeen seuraavana päivänä ollut mielissään puhuttiin kyllä asiasta mutta se tunsi olonsa *huoramaiseksi*. Sen jälkeen ei olla kimppaa harrastettu mutta käytän paljon dildoa oman mulkun lisänä. Avolla ei ole lapsia tai mitään. Anaalia saan nykyään paljon mikä on upeeta.

      • eki vaan

        Sääli vaan ettet laittanut kameraa nauhoittamaan tätä kohtausta. Avokkisi ehkä suostuisi uudelleen jos näkisi kohtauksen uudestaan nauhalta. Ja sitähän olisi kiva katsella kun haluaa nauttia ja muistella menneitä...


    • Tku_47n

      Mulla on taas tuo ongelma ettei mieheni halua. Itse haluaisin olla 2n m kimpassa, ja kokeilla jotain pikkasen rohkeampaa. Vaikka fistausta.Suuseksistä en tosin innostu kovinkaan. Anaalin kutittelukin käy, mutta ennen kaikkea pitkä esileikki.

      • JNS!

        Itselläni ongelma jotta vaimoni pitää hieman tyhmänä tälläistä fantasiaani ja ei mielellään toteuttaa tälläistä. En minäkään halua vaatia tälläistä vaimoltani. Olisi niin kiihottava olla kahden naisen alistuksessa ja käsittelyssä...


      • Mies vm-74
        JNS! kirjoitti:

        Itselläni ongelma jotta vaimoni pitää hieman tyhmänä tälläistä fantasiaani ja ei mielellään toteuttaa tälläistä. En minäkään halua vaatia tälläistä vaimoltani. Olisi niin kiihottava olla kahden naisen alistuksessa ja käsittelyssä...

        Varmastikin aika moni mies on haaveillut seksistä kahden naisen kanssa yhtä aikaa...

        Mutta kuinka moni mies on haaveillut siitä siten, että toinen olisi n.20 ja toinen n.50 eli ns. tytär ja äiti...

        Oikeastihan tuo äiti/tytär-asetelma on kait aikas "pervo", mutta josko olisivat esim. työkavereita.

        Opetettaisiin vanhemman kanssa nuoremmalle kuinka sitä ihan oikeasti seksistä nautitaan.

        Itse olen tuon lisäksi haaveillut myös siitä, että saisin sänkyyni kaksi tuollaista n.50 ikäistä naista... itseäni hieman vanhempia siis ;)

        Kaiken tämän kruunaisi se, että kun nuolisin näistä naisista sitä toista, se toinen ottaisi takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyisi peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panisi mua niin että litinä vain kuuluu... =)


      • moi

        ota yhteys niin katsotan....


    • Mies_HML

      On muuten aika yleinen ongelma. Siis se että pareilla on eri fantasiat ja mitä haluaa kokeilla.
      Vaikea tuohon sanoa mitenkä toisen saa houkuteltua jos toinen ei vaan halua.
      En usko että houkuteltua saa. Sitä pitää oikeasti haluta, että se onnistuu ja on mukavaa ja nautinnollista

      • lomalainem

        minua ei tarvi houkutella. Mies lupasi, että saan etsiä laivalta miehen mukaamme. Toivottavasti rohkeita halukkaita löytyy.


      • vapaaehtoinen 30v
        lomalainem kirjoitti:

        minua ei tarvi houkutella. Mies lupasi, että saan etsiä laivalta miehen mukaamme. Toivottavasti rohkeita halukkaita löytyy.

        mlkä laiva ja milloin? Kelpaisiko tällainen kolmekymppinen mies.


      • lomalainen
        vapaaehtoinen 30v kirjoitti:

        mlkä laiva ja milloin? Kelpaisiko tällainen kolmekymppinen mies.

        sen näkee sitten kun haet minua tanssimaan. 9.7. Helsingistä lähtevä punainen laiva. Kelpaako sinulle 40 rehevä seksin nälkäinen, kokeilu haluinen rouva?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe