Kaunein suomalainen missi kautta aikojen?

niin?

Millainen missi on miehestä hyvännäköinen?

24

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karita Tuomola ja Anna-Liisa Tilus.

      Luonnollisen kaunis on hyvännäköinen.

    • Riitta Väisänen oli Miss Eurooppa-aikaan kaunis. Armi Aavikossa oli luonnon lapsimaista suloisuutta.

      Millainen missi on miehestä hyvännäköinen? Mun exän mielestä Nina Autio oli maailman kaunein missi, kun se valittiin Tanja Vienosen perintöprinsessaksi. Lukeutui myös omiin suosikkeihini silloin:

      http://lempimissit.suntuubi.com/?cat=396

      Klamydia teki Ninasta silloin biisinkin..

      • aaahhh.....

      • muistan myös
        aaahhh..... kirjoitti:

        Niinalla oli kyllä täydelliset muodot ja naama:

        http://www.youtube.com/watch?v=KjqjQPAXb4Y

        90-luvun sexyin missi..

        Oli muodokkaampi kuin Tanja Vienonen vaikka noista kuvista ei sitä näy. Erityisesti parempi perse, ihmeteltiin miksi lautaperse-Tanja voitti.


      • Tampereella aiheutti miehissä suurta järkytystä kun Nina alkoi seukata missivuotensa jälkeen paikallisen liikemiehen kanssa. Liian lipevä tyyppi suloiselle Ninalle oli tuomio. Teekkareiden pommaribileissä (kun hän luki dippainssiksi) ja jossain muuallakin näin ihan livenä. Kovin oli/on kaunis nainen.

        Klamydian albumi, missä Nina Autio-biisi on, on nimeltään Masturbaatio ilman käsiä. Varsin osuva :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tampereella aiheutti miehissä suurta järkytystä kun Nina alkoi seukata missivuotensa jälkeen paikallisen liikemiehen kanssa. Liian lipevä tyyppi suloiselle Ninalle oli tuomio. Teekkareiden pommaribileissä (kun hän luki dippainssiksi) ja jossain muuallakin näin ihan livenä. Kovin oli/on kaunis nainen.

        Klamydian albumi, missä Nina Autio-biisi on, on nimeltään Masturbaatio ilman käsiä. Varsin osuva :)

        Olitko säkin Nina-fani? :D Mun exän kaveritkin oli, mut se itse oli kyllä "pahin". Jotenkin noi oman ikäluokan missit jää vaan parhaiten mieleen. Itte en ole livenä nähnyt Ninaa, mutta Tanja V. kyllä kulki samaan aikaan "ylppäriä" ympäri kuin minä, eli 15-16-vuotiaana.. Siis ylppäri on Turussa yliopistonkadun kortteli, jota nuoremmat kulki kävellen ja isommat autolla.. Tanja oli silloin jo nätti, tosin silloin pitkätukkainen brunette :) Ja tais siellä vilahtaa silloin joskus tuo Ilkka K:n nykyinen vaimokekin.. :D

        Klamydian kyseinen albumi on tuttu joo :D


      • Miksi naiset..
        yybee kirjoitti:

        Olitko säkin Nina-fani? :D Mun exän kaveritkin oli, mut se itse oli kyllä "pahin". Jotenkin noi oman ikäluokan missit jää vaan parhaiten mieleen. Itte en ole livenä nähnyt Ninaa, mutta Tanja V. kyllä kulki samaan aikaan "ylppäriä" ympäri kuin minä, eli 15-16-vuotiaana.. Siis ylppäri on Turussa yliopistonkadun kortteli, jota nuoremmat kulki kävellen ja isommat autolla.. Tanja oli silloin jo nätti, tosin silloin pitkätukkainen brunette :) Ja tais siellä vilahtaa silloin joskus tuo Ilkka K:n nykyinen vaimokekin.. :D

        Klamydian kyseinen albumi on tuttu joo :D

        katselee naisia?


      • aaahhh..... kirjoitti:

        Niinalla oli kyllä täydelliset muodot ja naama:

        http://www.youtube.com/watch?v=KjqjQPAXb4Y

        90-luvun sexyin missi..

        Toi biisi on niin osuva. Asuttiin (tai ex asui) joittenkin kauneuskisojen aikaan ylioppilas-kylässä Ikituurin vieressä, ja siellä pidettiin ne jotkut kisat, missä Nina oli. Jotain sisäänpääsy-ongelmaa oli exälläkin. "Kunto" ei ollut ehkä ihan kohdallaan ja tais pitkä tukkakin vähän vaikuttaa.. :D Muistaakseni katottiin ne kisat sit ihan tv:stä..


      • Miksi naiset.. kirjoitti:

        katselee naisia?

        Täh? Jäi vaan mieleen kyseiset hahmot, ehkä ulkonäön takia, ehkä muuten. Niitä sen enempää tullut kateltua, mutta sitten kun "pääsivät" lehtiin, niin muisteltiin ja ihmeteltiin, että toihan oli se ja se tyyppi, joka...


      • Mikset tekisi
        yybee kirjoitti:

        Täh? Jäi vaan mieleen kyseiset hahmot, ehkä ulkonäön takia, ehkä muuten. Niitä sen enempää tullut kateltua, mutta sitten kun "pääsivät" lehtiin, niin muisteltiin ja ihmeteltiin, että toihan oli se ja se tyyppi, joka...

        lisätuloja kanatarhurin lisäksi mallina, kun sulla olis kuitenkin avut siihen?


      • Mikset tekisi kirjoitti:

        lisätuloja kanatarhurin lisäksi mallina, kun sulla olis kuitenkin avut siihen?

        Taitais jäädä ansiot yhtä pieniksi kuin kanatarhurin hommastakin :D

        Kannattaa tehdä mielummin sellaisia hommia, missä on hyvä :)


      • yybee kirjoitti:

        Olitko säkin Nina-fani? :D Mun exän kaveritkin oli, mut se itse oli kyllä "pahin". Jotenkin noi oman ikäluokan missit jää vaan parhaiten mieleen. Itte en ole livenä nähnyt Ninaa, mutta Tanja V. kyllä kulki samaan aikaan "ylppäriä" ympäri kuin minä, eli 15-16-vuotiaana.. Siis ylppäri on Turussa yliopistonkadun kortteli, jota nuoremmat kulki kävellen ja isommat autolla.. Tanja oli silloin jo nätti, tosin silloin pitkätukkainen brunette :) Ja tais siellä vilahtaa silloin joskus tuo Ilkka K:n nykyinen vaimokekin.. :D

        Klamydian kyseinen albumi on tuttu joo :D

        Olin, olis ollut vaikea olla olematta kun hänet kerran livenä oli nähny :) Ninassa jotenkin yhdistyi uhkea naisellisuus tyttömäiseen viattomaan suloisuuteen, ja nuoret miehet 13-50 wee lakosivat rivissä. Miss Wet Dream ja tyttöystäväaines samassa paketissa.. Hämeenkadun varrella olevissa ulkokahviloissa kun istuttiin, oli kesän kohokohta jos Nina sattui kulkemaan ohi. Paitsi sen jälkeen kun se #&%#& ilmesty sen käsipuoleen :D


      • hendkei

        Toi Ninahan onkin nätti, nyt kun kurkistin mimmonen kuontalo hällä on. Luonnollisen nätti ja söötti nainen. Enpä tommostakaan muistanut olevan olemassakaan. Nää missit tahtoo mennä vähän ohi.


    • urho sulenius

      Viivi Pumpanen. Upea vartalo ja herttaiset kasvot, jotka ovat myös kuvaukselliset.

      Vanhemmista misseistä Anne Pohtamo ainakin kasvoiltaan.

    • sieppisara

      Sara sieppi

    • ...

      Mun makuun naisena on karita Tuomola, ainoa missi joka miellyttää mun silmää kaikinpuolin. Nyky missit ei ole kovin kummoisia. Tekemällä tehtyjä, se luonnollinen kauneus on hukassa.

    • ei voittanutta

      JaninaFrostell

      • BIueNightSatin

        Häivy homostelija!


      • svtf
        BIueNightSatin kirjoitti:

        Häivy homostelija!

        Älä hikkeenny sxth, vaikka onkin niin saman näköinen.
        Talleta kuva partapeiliksi


    • Ilyáh

      Satu Östring ja leena Brusiin!

    • sorry kuinka selvää

      Armi Kuusela

    • henfoel

      Mää olen bruukannu tykätä Karita Tuomolasta (Tykkä nykyään) kauniina missinä. En kylläkään jaksa kaikkia muistaa ja ole enää vuosiin seurannut missikisojakaan, joten en varmaan edes tiedä kaikkia missejä kautta aikain.

      Tää on vähän kuin tangomarkkinat, jossain kohtaa ei enää jaksa kiinnostaa ja ei ole tietoa kuka pitelee minkäkin vuoden pokaalia kaapissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe