Olen urheilullinen vaalea kaunis 28 vuotias nuori nainen. Olen ollut jo 8 vuotta sinkkuna, kukaan ei ota minua vakavasti, kaikki miehet vain seksisymboloivat minut. Sanovat että olen kaunis ja mahtava persoona mutta eivät halua muuta kuin seksiä kanssani... Koko tämän kahdeksan vuoden ajan olen etsinyt itselleni elämänkumppania, olenhan seurusteluun taipuvainen sosiaalinen ihminen.
Kolme vuotta sitten annoin itseni suhteen vietäväksi ja 2kk jälkeen mies palasi exänsä kainaloon. Nyt sama juttu 1 kk tapailun jälkeen. Todella kipeää tekee :(
En uskalla enää olla oma ihana itseni, pelkään hyväksikäytetyksi tulemista ja että taas minua satutetaan.
Luonteeltani olen ystävällinen, kiltti, iloinen ja positiivinen. Nämä luonteenpiirteet vain voimistuvat lisää jos minulla on tunteita toista kohtaan. Luulen että se pelottaa varteenotettavat kumppanit pois luotani ja minun pitäisi olla jotenkin kylmempi, kovempi ja vaikeampi joka sinänsä on naurettavaa :)
Eikö ihanaa helppoa tasaista elämää arvosteta vaan kaikki hakevat elämäänsä vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
Mikä vikana kun miehet haluavat VAIN seksiä?
18
2597
Vastaukset
- Setämies22
Selitys löytyy; nyt tarkkana --->
http://www.youtube.com/watch?v=9u0-o0fNORg- ja pyh
Heko vitun heko. Mutta melkein jokainen nainen huomaa että häneltä halutaan vain ja ainoastaan seksiä, eikä jokainen nainen voi millään helvetin ilveellä olla aina typerämpi ja avuttomampi kuin jokainen mies.
Aika moni naista lähestyvä mies sitäpaitsi on älykkyysosamäärältään jonkinlaisen nilviäisen tasolla, joten kyllä saa mies aika tavalla harhoissaan olla jos hän luulee että se hyväperseinen nainen jota hän liehittelee on takuuvarmasti miestä itseään tyhmempi. - ksdklbnvkln
ja pyh kirjoitti:
Heko vitun heko. Mutta melkein jokainen nainen huomaa että häneltä halutaan vain ja ainoastaan seksiä, eikä jokainen nainen voi millään helvetin ilveellä olla aina typerämpi ja avuttomampi kuin jokainen mies.
Aika moni naista lähestyvä mies sitäpaitsi on älykkyysosamäärältään jonkinlaisen nilviäisen tasolla, joten kyllä saa mies aika tavalla harhoissaan olla jos hän luulee että se hyväperseinen nainen jota hän liehittelee on takuuvarmasti miestä itseään tyhmempi.Menikö sulta ihan oikeasti tuo juttu ohi, vai oletko vain huumorintajuton kuten niin moni kanssasisaristasi? Siinähän oli pointtina se mitä nainen haluaa ja oletusarvona se, että nainen on onnistunut sen haluamansa saamaan. Ja sitten alkaa valitus siitä miksi ei muu kuin seksi kiinnosta.
Aloittajakin voisi joskus kokeilla suhdetta jonkun peräkammarinpojan kanssa, niin mies olisi varmaan ensimmäiset kuusi kuukautta tyytyväinen, jos saisi vain pitää kädestä iltaisin televisiota katsoessa. Jos tämä tuntuu liian radikaalilta, niin kokeilee jo kotoa muuttanutta neitsyttä. Mutta jos haluaa jatkuvasti iskeä omatasoistaan ("Olen urheilullinen vaalea kaunis 28 vuotias nuori nainen"), siis naisten tapauksessa aina vähän itseään parempaa, seuraa niin on turha ihmetellä, jos kaveri ei koe olevansa kaikissa asioissa samalla aaltopituudella.
- 13+2
Oletko varma, että olet oikeanlaisten miesten perässä? Vaikutat melko itsetietoiselta, ehkäpä etsit vain miehiä, jotka koet omantasoisiksesi, ja on muodostunut ongelmaksi, että päällepäin hurmaava kiiltokuvapoika ei haluakaan pysyä aloillaan. Ihan tavallisissa miehissä kun on paljon (erittäin paljon) sellaisia, jotka haluavat kaikkein mieluiten tasaista elämää ja vakaata suhdetta. Korrelointi ulkonäön ja impulsiivisten suhdekäänteiden kanssa kun on enemmän kuin ilmeinen, etenkin miesten keskuudessa.
Toinen vaihtoehto on, että ns. alat esittäämään vaikeasti hätisteltävää, ja miehet perinteitä kunnioittaen säikähtävät naista, jolla on suhteelta kauaskantoiset odotukset. Tätä sattuu helposti pitkään sinkkuna olleille, kun ilmassa alkaa olla epätoivon käryä. Tätä pidän kuitenkin hieman epätodennäköisenä, sillä miehet ovat kuitenkin karanneet luotasi suhteeseen. - symbali kädessä
Ehkä miesmakusi on vain ihan hirveä ja sitä kautta se korreloituu suoraa siiheen että kiinnostat vain hetken huvina. Valitse seurasi paremmin.
- Tero Nuppi
Ehkä persoonasi ei olekaan miesten mielestä niin mahtava kuin kaveriesi mielestä. Tai kiinnostut pelimiehistä pelkästään.
- Hyvä ihminen
Kuulostat aika mukavalta tyttöseltä, joka on vain törmännyt kentietää vääränlaisiin miehiin. Törmäisit minuun ja minä sinuun, niin ainakin tuo paneminen saisi jäädä helposti ensitapaamista myöhempään ajankohtaan. Koen panemisen toissijaisena, enkä muutenkaan olisi tekemisiissä naisten kanssa, jotka tiedän tai epäilen pelkkiiksi munahaukoiksi. Menisi omakin maine jos moisiin lankeasi.
Aikoinani jouduin torjumaan kaverini amfetamiinipäisen naisen panokinuamiset. Nainen oli tunnettu jakaja ja sittemmin siirtynyt huumeiden käyttäjäksi. En ikinä olisi voinut panna tätä, vaikka oikein kaunis mimmi olikin.
Taustat, sukupuolitautiriski, jakajan maine, oma maine...Hmm.. Kiitos, mutta ei kiitos.
Mieluummin ilman, jos ei kunnollista seurusteluainesta löydy.
Niinhän se menee, että parempi sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Miten lohdullista. - n/23v.
voin täysin samaistua aloittajaan!! ok, olen vähän naiivi luonteeltani, mutta varmaan lähinnä siksi, ettei minulle tulisi mieleenkään leikkiä jonkun miehen tunteilla, josta en ole oikeasti kiinnostunut. siksi minun on niin vaikea käsittää, että jotkut miehet esittävät kiinnostunutta ainoastaan saadakseen minut sänkyyn ja sen jälkeen heitä ei enää kiinnosta.
ok, tykkään komeista, atleettisista, kauniskasvoisista, karismaattisista adoniksista ja turha varmaan on haaveilla, että saisi sellaisesta hyvän aviomiehen, mutta kaipa minun täytyy vielä muutama vuosi styylata heidän kanssaan ennenkuin joudun johonkin kuivaan mutta turvalliseen suhteeseen tavismiehen kanssa :S - Ihquupihquu
jos vamppasit varatun miehen ja se huomas tehneensä virheen 1 kk 2 kk päästä.. Ehkä et sitten ollutkaan ihan täydellinen täydellisyydessäsi. Tietysti olet täydellinen, muttet niinqu ihan täysin täydellinen. Naiset on täydellisen kauniita ja täydellisiä ihmisiä, ainakin yhden ihmisen mielestä. Itsensä. Pitävät itseänsä oikein saaliina vaikka olisivat sietämättömiä luonteeltaan ja tähän uskomukseen riittää tosi tavallinen ulkonäkö.
- tyhjä arpa
Et ole tavannut vielä mua. Minä en halua vain seksiä. Haluan parisuhteen jossa harrastetaan seksiä ja rakastetaanja kunnioitetaanb toisiamme.
- Niimpäniin
aloittajan ongelmaan ennustan ajan tuovan helpotusta. Maailman polttavin ja ihmeellisin asia joka tuntuu askarruttavan loputtomasti. Jos ei helpota 10v päästä niin varmasti 20v päästä. Aika voittaa meidät kaikki. Jopa liian kauniit naiset. Ameriiikkalaisessa elokuvissakin sanottiiin, että 98% ihmisistä kuolee jossain vaiheessa elämäänsä. Joten väliaikaista olla liian kaunis, liian nuori ja liian ihana. Toivottavasti helpotti..
- 15
>> ...kukaan ei ota minua vakavasti, kaikki miehet vain seksisymboloivat minut.
Ehkäpä tuon takana olevia syitä kannattaisi hieman analysoida. Mikä käytöksessäsi, habituksessasi ja siinä mitä sanattomasti viestität vetää vain ko. tyyppiseiä miehiä puoleesi? Tai skannaatko alitajuisesti jo heti alkuunsa jostakin syystä pois kaikki vakavemmat ja stabiilimmat henkilöt? Etkö osaa tunnistaa heitä toisistaan ( siitä jotakin alempana ) ?
Sorry, mutta entä jos annatkin hieman naivin ja jopa kevyesti bimbon vaikutelman?
Nainen kuin nainen saa helposti seuraa, joka on normaali, keskiverto ja joka pitää itsestään hyvää huolta ja on viehättävä habitukseltaan ( ei vulgaari mukamas "seksikäs" ) ja on lisäksi seurallinen, kiinnostunut toisista ja osaa keskustella vähän kaikesta, omaa terveen itsetunnon.
Ongelmana on se, että naisen on hyvin vaikea tietää onko mies tosissaan vai ei. Yleensäkin mies käyttäytyy samalla tavalla ollessaan kevyemällä milellä liikkeelä, kuin silloin kun on vakavemallakin milellä liikkuessaan. Kyse ei ole laskelmoinnista vaan mihille ominaisesta ja sisäsyntyisestä kommunikointitavasta.
Enempi vähempi vulgaarit pokaajat ja patologiset valehtelijat ovat sitten oma lukunsa. Myös pelimiehet yleensä lienee melko helppo tunistaa. Iske itsellesi hieman ujompi mies. Meistä varmasti löytyy urheilullisia ja samoilla luonteenpiirteillä varustettuja. Eikä varmasti ole exiä uhkana, kun ei ole edellisiä parisuhteitakaan.
"Eikö ihanaa helppoa tasaista elämää arvosteta vaan kaikki hakevat elämäänsä vauhtia ja vaarallisia tilanteita?"
Olen ihmetellyt samaa. Helpossa ja tasaisessa elämässä ei ole mitään vikaa!- ta
olen sinun unelmien kumppani vai vähän seksii??
- cc
haluan sua
- rc
homot on iha perseestä
- jussu
Tai sitten vain et olekaan niin kaunis kuin kuvittelet. Et ole hauskaa seuraa, älylliset taitosi eivät riitä pitkälle ja näin ollen keskustelu kanssasi on mahdotonta. Yrität elostella itselläsi ja tyrkyttelet itseäsi, siksi miehesi käyttäytyy niin kuin tekevät.
Tätähän sä kysyit. - King Corvax
Vika on siinä että et viehäty niistä miehistä, jotka haluavat muutakin kuin seksiä. Nämä miehet ovat mukavia, kilttejä, kohteliaita. Heiltä puuttuu usein itsevarmuus lähestyä naista, eikä heillä ole lihaksikasta kroppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102