Väliin kysymyksiä palstan kauneimmasta

Niin ?

Mr.KaIIuppi13.4.2012 23:34-1
1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi?

2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa?

3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa?

4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla?

5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl?

Jk. Olen mökillä ja keitän pontikkaa :D

9

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Älä oikeesti viitti. Jos sä haluat mua oikeasti ärsyttää, niin toi toimii. Mutta muista et se ärsyttää myös muita, kun mua. Onko sitten kivaa lopulta olla täällä ihan ittekseen, kun kaikki on pois tympäännyttyään näihin rallatuksiin?

Kiva jos olen susta noin mukava, mutta ajattele pidemmälle. Toi ei varsinaisesti kuulu tähän skeneen ja siksi saa ihmiset suuttumuksesta sylyksi. Please, elä viitti. Mä pyydän. :-)

• Näin on

Tahtosi toteutukoon.

• ...
        Näin on kirjoitti:

Tahtosi toteutukoon.

Kiitos. :-)

• l..v ei rek

1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi?

* olen

2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa?

* päivittäin

3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa?

* pärjäisi

4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla?

* en tiedä

5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl?

* rakastan sinua

• Laittakaa

Vinde.

Lisää tietoja Jazulista.

• hysst.. !
        Laittakaa kirjoitti:

Vinde.

Lisää tietoja Jazulista.

Jazuli harrastaa kirjoittamista, vaikkei hän varsinaisesti kirjailija olekkaan.

• jr' d
        Laittakaa kirjoitti:

Vinde.

Lisää tietoja Jazulista.

Minkä vuoksi?

• 1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi? - Tottakai.

2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa? - Erittäin aktiivisesti.

3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa? - Pärjääminen on huono sana, sillä hän olisi yli muiden.

4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla? - Ei voi käsittää tätä.

5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl? - "Tuletko avovaimokseni?".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe