Mr.KaIIuppi13.4.2012 23:34-1
1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi?
2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa?
3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa?
4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla?
5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl?
Jk. Olen mökillä ja keitän pontikkaa :D
Väliin kysymyksiä palstan kauneimmasta
9
94
Vastaukset
- ...
Älä oikeesti viitti. Jos sä haluat mua oikeasti ärsyttää, niin toi toimii. Mutta muista et se ärsyttää myös muita, kun mua. Onko sitten kivaa lopulta olla täällä ihan ittekseen, kun kaikki on pois tympäännyttyään näihin rallatuksiin?
Kiva jos olen susta noin mukava, mutta ajattele pidemmälle. Toi ei varsinaisesti kuulu tähän skeneen ja siksi saa ihmiset suuttumuksesta sylyksi. Please, elä viitti. Mä pyydän. :-)- Näin on
Tahtosi toteutukoon.
- ...
Näin on kirjoitti:
Tahtosi toteutukoon.
Kiitos. :-)
- l..v ei rek
1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi?
* olen
2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa?
* päivittäin
3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa?
* pärjäisi
4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla?
* en tiedä
5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl?
* rakastan sinua- Laittakaa
Vinde.
Lisää tietoja Jazulista. - hysst.. !
Laittakaa kirjoitti:
Vinde.
Lisää tietoja Jazulista.Jazuli harrastaa kirjoittamista, vaikkei hän varsinaisesti kirjailija olekkaan.
- jr' d
Laittakaa kirjoitti:
Vinde.
Lisää tietoja Jazulista.Minkä vuoksi?
1. Olisitko onnesi kukkuloilla, jos Jazuli olisi naisystäväsi? - Tottakai.
2. Miten aktiivisesti pyrit keskustelmaan Jazulin kanssa? - Erittäin aktiivisesti.
3. Jazuli on palstan kaunein nainen, mutta pärjäisikö hän Viidakon tähtöset sarjassa? - Pärjääminen on huono sana, sillä hän olisi yli muiden.
4. Miksi Jazulin kaltainen kaunotar on mi-palstalla? - Ei voi käsittää tätä.
5. Mitä sanoisit Jazulille jos näkisit hänet irl? - "Tuletko avovaimokseni?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2353011Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell141692Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.91368- 1031226
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932