Miten lopettaa sähly? Vitonenkin voi olla kakkonen.

MukkeliVekkuli

Siis mä oon tämmönen kolmekymppinen maalivahti, en ees ylipainonen ja mä vihaan koko lajia, mut en vaan tiiä mikä ihme mua vetää hallille? On meiän jengissä pari muutakin joiden ilmeestä näkee samat ajatukset, siis joo on mulla muutakin elämää! Käyn ulkona säännöllisesti :) töissä, joo, en oo mikään bilehile, mut kavereitakin on, tosin sählyn kautta suurinosa (tavallaan tappio). Aina kun jossain ollaan niin aina pitää tästä "kuningaslajista" jauhaa..Eikö ketään kiinnosta vaik miten mun koiran vatsa on toiminu sen ripulin jälkeen? Nii noh nainenkin tossa vielä pyörii ;) vaik ei tosin tietenkään ton sählyn takia. Ei mulla kyl rahaakan oo, lainaa vaan. Johtuuko lajivalinnasta, kenties. Joo, mut siis tää lopettaminen. Kun siis tuun hallille ja mä kaivan ne vanhat likaset ja haisevat(naisen mielestä) kamat sieltä kassista. En edes tiedä niitten merkkiä, varmaan (LAST), mut kuitenkin aina ottaa päähän, lie se haju..Jep, sit rupeen pukemaan niitä kamoja ja sit tulee koppiin näitä ns.joukkuekavereita jotka vaan vinoilee toisilleen ja tottakai mulle. Mähän oon maalivahti. Aika kauan tätäkin roskaa on saanu kuulla, et maalivahdit outoja, just! Mut enhän mä siellä kuule mitään, eikä mun puheesta saa mitään selvää kun mulla on se kypärä päässä. Tästäkin yleensä vinoilee normaalisti semmonen kaveri jolla on itsellään otsapanta & hyppyritukka ellei sit se ilmaveivi jätkä, jota tekis mieli aina latasta! Sitäpaitsi mä tiedän pari muutakin maalivahtia ja ne on ihan kivoja! Toinen ei enään pysty pelaamaan ja toinen lopetti ajoissa. Auttakaa! Mitä mä voin tehä et tää sählyn kierre loppuis? Se joka ehdottaa et " rupee valmentaa" ni lähetän sille postitse mun veskan kamat!

3

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalivahti

      Rupee valmentaa

    • niin no se

      vaihda joukkuetta...tollanen ois kamalaa

    • Kendoooo

      Ei oo tullu mieleen vaihtaa jengii tai jopa perustaa omaa jengii frendien kanssa? Voit rupee siihen kapteeniks ja valita "perustajafrendies" kanssa kaikki uuden jätkät.. Pieni try-outti vaan uusille jätkille ja mieluusti vaikka yhteinen ryyppyilta päälle. Eiköhän siinä nopeasti selviä kenen kanssa haluaa samassa jengissä pelata..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe