Heittääkö naisilla päästä kun on pakko ottaa kymmenen kissaa ruokittavaksi ja myös miehen pitäisi elää kissojen ehdoilla?
Naiset ja kissat
25
1102
Vastaukset
- kissanhäntä
Tiedätkö miksi monet naiset pitävät kissoista niin paljon? Koska kissan naukuminen kuulostaa vauvan itkulta. Vetoaa naisen hoivaviettiin.
- ei
Mikään ei ole niin kamalan kuuloista kuin kakaran parkuminen. Oikeesti. Ja kamalinta jos ei itse pääse tilanteesta karkuun.
- mies 37.
Olen kiertänyt kaukaa sellaiset naiset joilla on kissoja. Joillekin eläimet ovat parisuhdetta tärkeämpiä. Kissit sitä ja kissat tätä. Itselleni kelpaisi tavallinen saapasjalkakissanainen.
- Kessua tutuille
Minulla ole ollut koskaan lemmikkejä, mutta olen aina pitänyt kissoista. Kyllä mulle ainakin kissan omistava nainen kelpaa, jos se kissa on todellakin vain lemmikki, josta myös pidetään huolta. Se on eri juttu, jos lemmikki menee suhteessa toisen ihmisen edelle. Ja turha verrata lemmikkiä ihmiseen. Kannattaa hankkia sellainen kumppani, joka pitää tietystä lemmikkieläimestä tai vaihtoehtoisesti valita kumppani, joka ei halua lemmikkejä lainkaan. Perusvirhe on asettaa ihminen ja eläin ikäänkuin toisiaan vastaan. Siitä ei seuraa haluttua lopputulosta.
- kissasetä
Nainen kissan tai kissojen kanssa on mitä ihanuutta! Oikeasti kissa on mitä parhainta seuraa mutta tarviihan otus hoitajan ;)
- nörttimies
Kissathan on tosi hauskoja. Olen harkinnut hankkimista, mutta en voisi kovin pitkäksi aikaa lähteä sitten mihinkään. En toisaalta käy koskaan missään...
- jaa.
En tunne yhtäkään naista tai miestä, joka ruokkisi kymmeniä kissoja, joten heittämisestä en osaa sanoa. Naapurin tädillä on kyllä lintulauta.
- kjääk kjähähä
Mulla on kaks. Mitä välii, olen vanhapiika. :)
- pinhavaaka
Miul ei o mersuu, mut on kaks marsuu.
Oikeesti yks koira, ukonkäppänä, muutama ruukkukasvi ja jokunen huonehämähäkki. Saa riittää.
- mustispeppers
Mä olen pitkään funtsinut kissan ottamista, koirista en niin välitä, kun meillä kotona ei ole koskaan ollut rakkeja, niin en osaa toimia niiden kanssa. Johonkin tämä hoivausvietti on purettava nimittäin :) Semmoinen piskuinen karvapallero on kiva :)
- Kissallinen emäntä
Melkoisen kumma että et löydä naista joka ei todellakaan halua kissoja. Ystäväpiirissäni niitä nimittäin on enemmän kuin kissallisia tai kissoihin neutraalisti suhtautuvia. Yhdellä vieläpä niin paha allergia (ihan oikeasti) että se on henkitorvet tukkoon heti kun näkeekään kissan.
En tiedä mitä tarkoitat tuolla "kymmenen", itsellä on se ehtona että ei kahta kissaa enempää kerralla taloon. Siis kun pääosin on sisäkissoina. Reviirit on kissoille tärkeitä, kaksi laatikkoa tai vessaa siis olla pitää jos on kaksi kissaa ja kun en halua/jaksa kolmatta enää mistä putsata kakkoja, ei kolmatta kisuakaan.
Kyllä itsellä nuo kolli ja typykkä on sulattaneet mieheltä sydämen ja en sinkkuna törmännyt kyllä mieheen kelle ne olisi olleet ehdoton este. Sattumaa kai. Vaikka harrastan myös hevosia ja meillä on koira ja kaksi marsua, niin kissoissa on aina jotain salaperäistä ja jännää :) Kissat on persoonallisia aina.- aloittaja...
Yksi kissa vastaa noin kolmea kissaa, ja jos niitä on mitä tahansa yli yhden kappaleen, niin se on mielestäni kymmenen kissaa.
- Totuus kirpaisee
Enemmän iloa naiselle niistä kissoista on kuin tämän palstan miehestä olisi ikinä.
- 7893478923789+
onko tällä palstalla miehiä? Missä ne on? suurin osa näistä pojista on jäänyt älyllisesti lapsentasolle.
- Naps.
Ehdotan edellisestä vuoden nappiin osuneimman lausahduksen palkintoa.
- realismus
Ei tietystikään miehen pidä elää kissojen ehdoilla jollei halua. Luultavasti kyseisen naisen asunnossa on ulko-ovi.
- hdhdjdj djdjdj
tai miehenluukku...
- Vakka & Kansi
hdhdjdj djdjdj kirjoitti:
tai miehenluukku...
Etkös voisi jo alun perin pistää kriteeriksi paha eläinallergia? Ei sitten voi mielikään morsmaikulla muuttua.
- haisee pahalle
Kissat kusee ympäriinsä, hyi v_ittu mitä elukoita.
- ..
Miehet kusee ympäriinsä jne.
Minulla on kissa. Naista ei ole.
- haluaisinpa
just noin rasittavan kissan, täynnä draivia.
- hyipojat3
Miksi edes haluaisin miestä joka ei tykkää kissoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786