mitä pitää tehä jos kuula osuu.

tyhmä8vkakara

moi oon 8v jätkä ja menin eilen softaamaan ja minuun osui kuula ja kaaduin maahan ja huusin kuolin mutta kaveri sano mua kakaraksi ja haukku vaan etten osaa leikkiä kuulasotaa koska en spavnannut mitä se tarkottaa ja mitä mun pittää tehä jos kuula osuu.

31

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kuula osuu, huudat "osuma", nostat aseen ylös ja nouset rauhallisesti ylös, silmäsuojat silmillä ja kävelet Offgame alueelle...

      Jos on lääkintämies sääntö niin kutsut lääkintämiestä.

    • jugttes54609777rddjh

      8v Osaa kirjoittaa noin hyvin :O Epäilen ettet oo 8v

    • hohoo ala

      "oon 8v jätkä" EI 8 VUOTIAS OO SAATANA JÄTKÄ VAAN KAKARA

    • ku olin kaheksan olin parempi kirjottaa ku toi -.- ei millään et haluisin leuhkii...

    • lol ei sun kaverillas oo mitään tietoa koska ei softaukses spawnata!

      • Yhdessa muodossa on spawni mut se on sit omas bases missä voi spawnata siinäkin oli joku raja oliko se 5x pysty spawnaa


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Yhdessa muodossa on spawni mut se on sit omas bases missä voi spawnata siinäkin oli joku raja oliko se 5x pysty spawnaa

        jaa


      • 11111regedger

        Riipuu vähä pelimuodost


    • sä oot vitu retu :D

    • fps-mestari

      Taidat kyllä olla pikkasen vammanen :D

      • tyhmä8vkakara

        VOI VITTU KU TUUN TÄÄLTÄ VITUSTA KYSYMÄÄN NEUVOA KU VITTU EN OO ENNEN PELANNU JA TE VITUN PEDARIT VAA HAUKUTTE VAMMASEKSI!

        GET A LIFE AND SHOOT YOURSELF WITH REAL GUN!!


      • 5.v softari

      • trollllllll

      • Järkevää!
        trollllllll kirjoitti:

        Katokku ootki 5v ja painat yhtä paljon ku ase

        He he hyväläppä. Toi 5v. Softari on oikeesti 100v. vanha=)


      • tyhmä8vkakara kirjoitti:

        VOI VITTU KU TUUN TÄÄLTÄ VITUSTA KYSYMÄÄN NEUVOA KU VITTU EN OO ENNEN PELANNU JA TE VITUN PEDARIT VAA HAUKUTTE VAMMASEKSI!

        GET A LIFE AND SHOOT YOURSELF WITH REAL GUN!!

        tiiätkö sää vajakki ees et mis vaihees pitää käyttää lausetta hanki elämä? ja miten pikkupoika noin kovasti kiroilee? :O


      • tyhmä8vkakara
        softingman kirjoitti:

        tiiätkö sää vajakki ees et mis vaihees pitää käyttää lausetta hanki elämä? ja miten pikkupoika noin kovasti kiroilee? :O

        NO VITTU SIINÄ VITUN VAIHEES KU TOLLASET VITUN VAJAKIT JA KAJAKIT TULEE AUKOON PÄÄTÄ JA SULLE VITTU SANON ET GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!


      • tyhmä8vkakara kirjoitti:

        NO VITTU SIINÄ VITUN VAIHEES KU TOLLASET VITUN VAJAKIT JA KAJAKIT TULEE AUKOON PÄÄTÄ JA SULLE VITTU SANON ET GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!

        älä oikeesti käytä capsia se polttaa mun silmät pikku poika :D ja ai että minäkö auon päätä? säähän tässä rageet ku kokoajan näkyy vaan **** ******* ***** **** tollasia merkkeja.


      • tyhmä8vkakara kirjoitti:

        NO VITTU SIINÄ VITUN VAIHEES KU TOLLASET VITUN VAJAKIT JA KAJAKIT TULEE AUKOON PÄÄTÄ JA SULLE VITTU SANON ET GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!

        toi on just tollast 2 luokka stylee et kiroillaan hirveesti ja kirjotetaan capsilla :DDDD broblem?



    • ProAirsoftaaja ;Demt

      Tässä vähäsen tietoa:
      Eli kun kuula osuu niin huudat osuma! ja menet spawn alueelle ja spawnaat (Riippuu pelimuodosta/säännöistä).
      Jos ei ole spawnii niin huudat osuma! otat lippaan irti j ammut parikertaa taivaalle ja menet lasit/maski päässä OffGame alueelle.
      Jos pelissä on lääkintämies sääntö niin huudat lääkintämiestä kun sinuun on osunut. Helppoa ;D

    • ihmettelenragee

      tyhmä8vkakara mistä moinen rage :D ???

    • softaaja

      ei tiiä mitä tehään ku kuula osuu! FAIL !!!!!

      • Viisas 9v ipana

        Tee näin: osta syanidikapseleita ja anna jokaiselle pelaajalle yksi ennen pelin alkua. Kun kuula osuu niin käyt makuullesi ja nielaiset kapselin! Tämä on paljon realistisempi tapa pelata!


      • tyhmä8Vkakara
        Viisas 9v ipana kirjoitti:

        Tee näin: osta syanidikapseleita ja anna jokaiselle pelaajalle yksi ennen pelin alkua. Kun kuula osuu niin käyt makuullesi ja nielaiset kapselin! Tämä on paljon realistisempi tapa pelata!

        mistä saa noita syadinikapseleita??


    • AirsoftWar
      • Ruudolfi saves

        Nyt tuli vittu lähtö amerikkaa..... Vittu. Syaniidi on myrkkyä, joka tappaa heti eikä sitä voi hoitaa. Oon kuullu vittu apinoistaki jokka on teitä viisaampia saatanan ipanat. Ihan vitun sulle puhun


      • tyhmä8vkakara
        Ruudolfi saves kirjoitti:

        Nyt tuli vittu lähtö amerikkaa..... Vittu. Syaniidi on myrkkyä, joka tappaa heti eikä sitä voi hoitaa. Oon kuullu vittu apinoistaki jokka on teitä viisaampia saatanan ipanat. Ihan vitun sulle puhun

        Eikös se syanidi ole vähän niinku karkkia?


      • Kiinalaista sui-hing
        Ruudolfi saves kirjoitti:

        Nyt tuli vittu lähtö amerikkaa..... Vittu. Syaniidi on myrkkyä, joka tappaa heti eikä sitä voi hoitaa. Oon kuullu vittu apinoistaki jokka on teitä viisaampia saatanan ipanat. Ihan vitun sulle puhun

        Apinaki tietää et tämä palsta on trolololollli


      • Qwertyuiopåasdfghjklöäxz
        Kiinalaista sui-hing kirjoitti:

        Apinaki tietää et tämä palsta on trolololollli

        Tuli oikee De-Ja-Vu :D Ihan ku joku ois sanonu mulle täst aikasemmin /:l
        Kyllä, tajuin että tän koko syanidi jutun alottaja oli trolli, en vaan muistanut laittaa sitä viime postaukseeni. Ja tää on kekustelu, ei palsta. Palsta on paikka johon laitetaan näitä kyseisiä keskusteluja. Apefarm gets bigger all the time :D


    • fps-mestari

      GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!

      • tyhmä8vkakara

        YEAH YEAH CALM HIM FUCK DOWN FAT ANALSICK BITCH!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe