Kenen suu kuvassa?
24
66
Vastaukset
- Nasdaq
Se on selvästi suu. Suita on muuten aika monenlaisia, eikä pelkästään eliöperäisiä. On myös laitteitteita, joissa on suu, kita ja nielu, hampaat, kieli, huulet ja holvi, eustachio jne.
Meeppä kuule tuon julisteesi kanssa etsimään omistajaa :D
- itsesi kanssa?
sxthsens kirjoitti:
Sitten kun löydät minut niin SUUDELLAAN :'D
Niin, kyllä olen jo löytänyt. Asut samalla pienellä paikkakunnalla kuin minäkin ;D
itsesi kanssa? kirjoitti:
Niin, kyllä olen jo löytänyt. Asut samalla pienellä paikkakunnalla kuin minäkin ;D
Ei taivas varjelkoon! Minun ovikelloa et kyllä pimputa, tai laitan sinulle shokki-hoitoa!!
- Aamulla tulen:D
sxthsens kirjoitti:
Ei taivas varjelkoon! Minun ovikelloa et kyllä pimputa, tai laitan sinulle shokki-hoitoa!!
Tunnet kyllä minut.
Aamulla tulen:D kirjoitti:
Tunnet kyllä minut.
Plaah! Ja titenkin muistanet, että kyytisi on kylmää!
- kuumaa se on
sxthsens kirjoitti:
Plaah! Ja titenkin muistanet, että kyytisi on kylmää!
Ja annat sit kanssa takkoo!
kuumaa se on kirjoitti:
Ja annat sit kanssa takkoo!
Panen sua edestä ja takkoo linkkuun. Varon munuaisias, jottet häviä kuin akat tappelussa. Palautun sut kotiisi naamasi tyynyllä lumesta märkänä. Kulti!
- mitä.
sxthsens kirjoitti:
Panen sua edestä ja takkoo linkkuun. Varon munuaisias, jottet häviä kuin akat tappelussa. Palautun sut kotiisi naamasi tyynyllä lumesta märkänä. Kulti!
en mä ole mitä strap-on miehiä..
- ..
sxthsens kirjoitti:
Siis mitä? :)
Minä tuun kohta väkisin kyläilemään!
ei ainaskaan miun huulet, eikä anzzyn.
vaikuttais naisen huulilta, jotenkin tutun oloinen hymy- ap.
Se on tuon etellisen vastaajan suikkis. Kyllä siitä on sberma varmasti valunut norona joskus, kaikki naiset on yhtä lorttoja loppujen lopuksi.
ap. kirjoitti:
Se on tuon etellisen vastaajan suikkis. Kyllä siitä on sberma varmasti valunut norona joskus, kaikki naiset on yhtä lorttoja loppujen lopuksi.
Itse olet mulkero!!!
- ei kukaan voi
sxthsens kirjoitti:
Itse olet mulkero!!!
vastata noin nopeasti viestiin, olet joku ohjelma ;D
- kimbasinkeri
Miun tuli niin ikävä yybeen pusuhuulia..Onko jollain tallesa?
- muistan
Se oli kaunis suu. Pussattava.
- kimbasinkeri
muistan kirjoitti:
Se oli kaunis suu. Pussattava.
Koomista. Luulin silloin, että yybee olisi muuten ruma pullukka, mutta sillä on hyvä suu. Ei se tainnutkaan olla niin.
En tiedä, mutta huuliarkkitehtonisesti varsin eheä kokonaisuus :)
- jollakinonkivapellei
Joo tutun näköset huulet :)) ja kukahan onkaan kuvan ottajaja tänne laittaja ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203710Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813045- 613044
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992414- 412172
- 542141
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71225- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241118