Useaan otteeseen lähiaikoina olen törmännyt siihen, että joku mies tulee juttelemaan minulle, ja jossain kohtaa tokaisee: mutta ethän sä voi olla vapaa/onko sun mies täällä jne. Mikä funktio tällä on? Onko se tarkotettu ns "kohteliaisuudeksi" (mitä en kyllä ymmärrä, koska perimätiedon mukaan rumat seurustelee (vitsi tämä)) vai puhtaasti vaan varmistellaan, ettei astuta toisen reviirille?
Viime viikolla yksi mies oli lähestymässä minua kadulla, kun kaveri tarttui häntä hihasta kiinni ja sanoi "unohda, se kuitenkin seurustelee". Eihän sitä nyt naamasta nää?
Jos joku käyttää kyseisiä laineja, niin voisi kertoa että ovatko ne imartelua, varmistelua vai mitä varten?
"Sä et voi olla vapaa"/"Sä kuitenkin seurustelet"
9
216
Vastaukset
- näinpä näin
Jos mies sanoo tuon sen jälkeen, kun on jo saanut tietää sosiaalisen statuksesi, on se silloin varmaan positiivista ihmettelyä. Muutoin on todennäköisesti kyseessä tämän tiedustelu, on vain helpompi naamioida tiedustelu tuollaiseksi kohteliaaksi tokaisuksi kuin kysyä suoraan, oletko varattu.
- ..........
Se on vain kohtelias ja helppo tapa onkia tietoonsosiaalinen statuksesi ja samalla ilmaista, että olisi mahdollisesti kiinnostunut täyttämään poikaystävän paikan, mikäli se sattuu vapaana olemaan.
Kohteliaisuus tai ei, jotkut ihmiset tuottavat iloa siellä missä sitten törmäilevätkin, toiset taas sinne mistä ovat lähteneet törmäilemästä.
- asdlkasö
Kait se vähän niin kuin kohteliaisuus on..
Oletus yleensä, että kaikki kauniit x-ikäiset naiset on jo varattuja Yleensä edeltävän kuvauksen naisessa on pahasti vialla, jos ei ole varattu.
- kookospalmuöljy
Itekki nähny samaa ilmiöö. Monesti joku mies esim baarissa selkeesti silmäilly, muttei sitten sen enempää. Joskus olen mennyt tekemään tuttavuutta paremmin ja on sanottu että "en lähestynyt kun ajattelin, että olet varattu". En myöskään ymmärrä tuota logiikkaa. Tai no onhan paremman näköisillä yleensä enemmän tarjokkaita, mutta ei se tarkoita että joku kaunis seurusteli koko aika. Itse asiassa olen huomannut, että vähemmän viehättävät kaverit ovat paljon hanakammin parisuhteessa kuin viehättävämmät kaverini..
- ..........
Ne ei vaan ole uskaltaneet lähestyä ja ovat sitten selittäneet omiaan säilyttääkseen miehisen kunniansa, kun häpeällisesti eivät ole tehneet aloitetta.
No ainakin nettideiteissä on ihan turha tälläisten tavallisten näköisten lähetellä yhtään mitään kauniille naisille ei tuu ikinä vastauksia ei edes, sitä en ole kiinnostunut. En tiedä baareista olen kuullut vähän samaa tulee aika selkeästi kuulemma ilmi, ettet ole kiinnostava ihan varmaksi en sano, kun en baareissa käy.
- päronsaft
Mutta olettekos te ikinä ajatelleet, että ehkä ne kauniit naiset onkin oikeesti yksinäisiä? Tai siis saattaahan sitä jotain häntäheikkejä ympärillä pyöriä, mutta jos haluaisi jotai pidempiaikaista suhdetta, sitä onkin sitten vaikeampi löytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145