Tota noin tällasta mietin että onko terveellistä syödä luuta luuydintä suuria määriä? tulee vedettyä wingsuja kokonaisina n. 1,5 kiloa viikossa.
Tällasta kyselisin
3
79
Vastaukset
- bones
Ei meiän koira ainaskaan ole vielä päässyt hengestään vaikka järsii hirvenluita joka päivä.
- Ulfric Stormcloak
Repesin. XD
ei oo kauheen kiva verrata mua koiraan mutta siis tä ei ollu mikään provo. mulla on ollu omituinen tapa syödä kanansiivet luineen päivineen. toki koira on eri asia ku ihminen :D - bones
Ulfric Stormcloak kirjoitti:
Repesin. XD
ei oo kauheen kiva verrata mua koiraan mutta siis tä ei ollu mikään provo. mulla on ollu omituinen tapa syödä kanansiivet luineen päivineen. toki koira on eri asia ku ihminen :DSorde :o) No ei kai siitä haittaakaan varmaan ole. En nyt vertaa sua mummoonkaan mutta meiän mummon suurta herkkua oli luuydin. Siis isommista luista. Kun keiteltiin itse lihaliemet niin mummo ootti vesi kielellä sitä luuydintä. Siinä kai on aika hyvät ravintoarvot. Niin että anna palaa vain !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184