Tota noin tällasta mietin että onko terveellistä syödä luuta luuydintä suuria määriä? tulee vedettyä wingsuja kokonaisina n. 1,5 kiloa viikossa.
Tällasta kyselisin
3
95
Vastaukset
- bones
Ei meiän koira ainaskaan ole vielä päässyt hengestään vaikka järsii hirvenluita joka päivä.
- Ulfric Stormcloak
Repesin. XD
ei oo kauheen kiva verrata mua koiraan mutta siis tä ei ollu mikään provo. mulla on ollu omituinen tapa syödä kanansiivet luineen päivineen. toki koira on eri asia ku ihminen :D - bones
Ulfric Stormcloak kirjoitti:
Repesin. XD
ei oo kauheen kiva verrata mua koiraan mutta siis tä ei ollu mikään provo. mulla on ollu omituinen tapa syödä kanansiivet luineen päivineen. toki koira on eri asia ku ihminen :DSorde :o) No ei kai siitä haittaakaan varmaan ole. En nyt vertaa sua mummoonkaan mutta meiän mummon suurta herkkua oli luuydin. Siis isommista luista. Kun keiteltiin itse lihaliemet niin mummo ootti vesi kielellä sitä luuydintä. Siinä kai on aika hyvät ravintoarvot. Niin että anna palaa vain !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14611311- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584513Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391592