Minulle suositeltiin Mensan testejä ja jäsenyyttä. En näe siihen mitään tarvetta enkä itselleni mitään hyötyä. Todennäköisesti maksaakin maltaita varsinkin täälltä syrjäkyliltä lähteä moisiin hömpötyksiin. Onko joku samaa mieltä?
Mensan jäsenyys
11
516
Vastaukset
- Rosterix
Parempi on että et lähde mihinkään ja pysyt siellä peräkylällä. Eli Mensan jäsenyyttä suositeltiin sulle? Mistäs se suosittelija tietää että pääsisit jäseneksi, ellet ole jo suorittanut testiä hyväksytysti? Lienet käynyt jo testissä ja feilannut sen ja nyt yrität hakea täältä sympatiaa sille että et päässyt Mensaan.
- ruisx
Siinäpä nähtävillä "älykkään" ihmisen vastaus. Miksi luet älykköjen palstaa ollenkaan, ihmettelen.
- Rosterix
ruisx kirjoitti:
Siinäpä nähtävillä "älykkään" ihmisen vastaus. Miksi luet älykköjen palstaa ollenkaan, ihmettelen.
Siksi että täällä olevasta porukasta 99% on minua alhaisempi ÄO. Jos yhtään analysoit aloittajan kommenttia, huomaat että siinä ei ole mitään järkeä. "todennäköisesti maksaakin maltaita varsinkin lähteä täältä syrjkyliltä moisiin hömpötyksiin" Mensan sivuilta näkee testauskalenterin, voi valita lähimmin testipaikan ja selvittää mitä se matka maksaa. Testin hinta löytyy myös Mensan sivuilta, Edelleen Mensan jäsenyys maksaa kaikille saman, mikäli valitsee vuosittaisen jäsenmaksun. Ei siinä tarvitse mitään arvailla, että paljonko se maksaa. Ja jos aloittaja ilmoittaa että täältä syrjäkyliltä, niin eipä häntä kukaan muukaan osaa auttaa matkakulujen laskemisessa.
Tietenkään oma logiikkasi ei riittänyt tämän päättelyketjun muodostamiseen. - jortikka palsta
Rosterix kirjoitti:
Siksi että täällä olevasta porukasta 99% on minua alhaisempi ÄO. Jos yhtään analysoit aloittajan kommenttia, huomaat että siinä ei ole mitään järkeä. "todennäköisesti maksaakin maltaita varsinkin lähteä täältä syrjkyliltä moisiin hömpötyksiin" Mensan sivuilta näkee testauskalenterin, voi valita lähimmin testipaikan ja selvittää mitä se matka maksaa. Testin hinta löytyy myös Mensan sivuilta, Edelleen Mensan jäsenyys maksaa kaikille saman, mikäli valitsee vuosittaisen jäsenmaksun. Ei siinä tarvitse mitään arvailla, että paljonko se maksaa. Ja jos aloittaja ilmoittaa että täältä syrjäkyliltä, niin eipä häntä kukaan muukaan osaa auttaa matkakulujen laskemisessa.
Tietenkään oma logiikkasi ei riittänyt tämän päättelyketjun muodostamiseen.Ompa tosi tosikkoa porukkaa. Ei pätkääkään huumoritajua.
Rauhottukaa toki. Oma kehu HAISEE.
Rauhotu hyvä mies, sinä juuri Rosterix.
- 37%
Kun en todennäköisesti ole yhtä älykäs kuin oikea älykäs, niin en viitsi tuollaisen älyttömän kommentointiin alkaa ollenkaan kommentoimaan mitään.
- Ossi B,
Minä olen ollut pitkään Mensan jäsen ja saanut siitä paljon iloa, vähemmän hyötyä. Siellä on mielenkiintoisia ihmisiä ja tapahtua.
- LÄSKIPERSE
Ossi B, kirjoitti:
Minä olen ollut pitkään Mensan jäsen ja saanut siitä paljon iloa, vähemmän hyötyä. Siellä on mielenkiintoisia ihmisiä ja tapahtua.
Miksei siitä ole hyötyä? Pitäisihän teidän jotenkin parantaa yhteiskuntaa kerran olette niin älykkäitä. Omasta mielestänne.
Joo. Tätä se justiinsa on. Niinpä niin. - LÄSKIPERSE
LÄSKIPERSE kirjoitti:
Miksei siitä ole hyötyä? Pitäisihän teidän jotenkin parantaa yhteiskuntaa kerran olette niin älykkäitä. Omasta mielestänne.
Joo. Tätä se justiinsa on. Niinpä niin.Onhan se hyötyä se ilokin.. Suuri hyöty onkin. Onnittelen siitä.
Eli taas läskiperse asialinjalla.
- go
Minäkin suosittelen mensan testiä sinulle. Siitä voit päätellä olivatko testiä suosittelevat ihmiset väärässä vaiko oikeassa. Se että et tiedä paljonko se maksaa, kertoo jo että olet joko laiska tai et ole hoksannut kaikessa älykkyydessäsi käydä mensan sivuilla hintaa katsomassa. Siispä todista muille olevasi yltiöälykäs syrjäkyläläinen ja hyppää siihen viikon ainoaan bussiin joka vie sinut sivistyksen pariin testiä tekemään. Onnea matkaan!
- kissan munapussit
Näitä viestejä lukiessa huomaa kyllä...... Vaikka mitä.
Esim. Lapsellista ja tosikkoa porukkaa.
Se koira älähtää JNE....
- Huumorimies
Pitäkää vain rauhassa jäsenyytenne Tanelit. HEHEHEHEHEHEHEEEEEEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132792
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4481622Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3671437Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641308Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141246- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958