Onko näkynyt sitten vuoden 2006...
Missä turinatiimi on?
25
145
Vastaukset
- Louhiala
Ei pariin vuoteen se onkin palstan suurin puute.
- viIi.
Vastarintaliike on onnistunut keskeisessä tavoitteessa ja murtanut Turinatiimin rivit sitkeällä sissisodalla hyökkäilemällä puskista eläimen raivolla turinatiimiläisten kimppuun..
Hähä! :D- Näin on.
Vasta Rintaliike!
Asentoo!
Sitten hölskymään. - viIi.
Näin on. kirjoitti:
Vasta Rintaliike!
Asentoo!
Sitten hölskymään.Näin on!
Hähä! :D
- Turinat on Lyöty:.!1
.
Turinat lyötiin kaikilla rintamilla vuoden 2006 paikkeilla
Har!
.- Turinat lyötiin vast
2008 ja vastarintaliikkeellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Mitättömiä vätyksiä koko vastarintaliike.
- Vastarintaliike:.!1%
Turinat lyötiin vast kirjoitti:
2008 ja vastarintaliikkeellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Mitättömiä vätyksiä koko vastarintaliike.
.
Vastarintaliike eteni vihollisen linjojen taakse ja teki valtavaa tuhoa kaikkialla missä liikkuikin
Har!
. Turinat lyötiin vast kirjoitti:
Näin on....paska oli kiinteämppä kuin sen tuottaja, joten paska jäi mutta turinatiimi meni pöntöstä alas.
- P*skat!
Mettiksen johtama turinatiimi veti vastarintaliikettä kuivana kakkoseen mennen tullen. Vastarintaliike ei ollut, eikä ole edelleenkään riittävällä älyllä siunattu.
- Turinan Propagandaa:
.
No niin taas se Turinan Tiltu jauhaa vanhaa levyä
Vaihtakaa jo levyä Tiltut
. - Ei, vaan
Turinan Propagandaa: kirjoitti:
.
No niin taas se Turinan Tiltu jauhaa vanhaa levyä
Vaihtakaa jo levyä Tiltut
.yksi tuntematon puska teki hetkessä sen, mihin ei vastarinta vuosien taistelun aikana pystynyt.
Se siitä.. - tuntematon puska
Ei, vaan kirjoitti:
yksi tuntematon puska teki hetkessä sen, mihin ei vastarinta vuosien taistelun aikana pystynyt.
Se siitä..jaa mää vai?
Kiinnostaa ihan vitusti, jään suurella mielenkiinnolla seuraamaan viestiketjun kehitystä.
Oli ja meni ....
Liikuttavaa, että sitä edelleen täällä kuitenkin kaivataan...
Eteenpäin! sanoi mummo lumessa.
Mistä löytyisi kaipaajille uusi elämän sisältö?- Kysyn Vaan
Hyvin satunnaisesti (onneksi) kun täällä on tullut käytyä, niin voi sanoa palstan paitsi tason laskeneen radikaalisti, myös kommenttien sävyn ilmeisesti muuttuneen edelleen yhä ilkeämmäksi.
En tohtisi enään itse kilttinä, huumorintajuisena, suvaitsevana ja sensitiivisenä moniottelijana , joka herkällä korvalla kuuntelee keskustelukumppaneitaan, tänne paljoa tämän kummemmin kirjoitella.
Minne on häipynyt kaikki häveliäisyys ja hyvä maku? - Kysyn Vaan
Hyvin satunnaisesti (onneksi) kun täällä on tullut käytyä, niin voi sanoa palstan paitsi tason laskeneen radikaalisti, myös kommenttien sävyn ilmeisesti muuttuneen edelleen yhä ilkeämmäksi.
En tohtisi enään itse kilttinä, huumorintajuisena, suvaitsevana ja sensitiivisenä moniottelijana , joka herkällä korvalla kuuntelee keskustelukumppaneitaan, tänne paljoa tämän kummemmin kirjoitella.
Minne on häipynyt kaikki häveliäisyys ja hyvä maku? - kirjoittelu loppu
Kysyn Vaan kirjoitti:
Minne on häipynyt kaikki häveliäisyys ja hyvä maku?Ei nämä ole enää edes ilkeitä, vaan suorastaan sairaita!
Hei kaikella on aikansa. Ihan kaikella. :-)
- Näin on,
mutta yksi on ja pysyy. Se on Jazuli.
Mä veikkaan, että se on edelleen voimissa. Ovat vain vaihtaneet yhteystietoja siihen malliin, että palstaa ei enää tarvita turisemiseen.
- Turina Revival:.!1%#
.
Revisionistit yrittävät siis vastahyökkäystä veispuukin suojista väärien henkilöhistorioiden turvin
har!!
.
En ole nähnyt. En ollut silloin täällä. Nimmari oli harrastekäyttöön. Jotain pitempiä juttuja ja keskusteluja olen nähnyt siltä ajalta. Nykyään kaikki hiljennetään.
- Vuoden 2006 paikkeil
.
Vuoden 2006 paikkeilla täällä ei ollut minkäänlaista kuria eikä järjestystä
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032410Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231750Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191386- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853