Evidence for intelligent design

Heh !

Google scholar löytää satojatuhansia artikkeleja hakusanalle "evidence for intelligent design".

Tuo on oikea evokkien mielisivusto jota yritetään käyttää todistamaan evoluutio, vaan mites on todellisuus?

13

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Todellisuus on monimutkainen juttu, mutta yksi asia siinä on varma:

      "..vaan mites on todellisuus?"

      Google-linkkien määrää laskemalla ei erilaisten väitteiden oikeellisuuksia pystytä vertailemaan.

    • "Google scholar löytää satojatuhansia artikkeleja hakusanalle "evidence for intelligent design".

      Näyttää löytyvän 753000 osumaa ja kun niitä hetken tarkastelee, niin käy ilmi, että ne käsittelevät lähinnä kritiikkiä älykästä suunnittelua vastaan. Dembskin kirjaesittely tosin näyttää löytyvän.

      "Tuo on oikea evokkien mielisivusto jota yritetään käyttää todistamaan evoluutio, vaan mites on todellisuus?"

      Google Scholar on Googlen tuottama maksuton hakupalvelu, jonka avulla voi etsiä tieteellisiä julkaisuja eikä mikään evoluution todiste tollo.

    • Heh !

      Jaa. Miksi sitten moni evokki on esittänyt evoluution huikaisevana todisteena Google Scholarista löytyvien linkkien määrää?

      • Sillä on varmaan pyritty osoittaamaan kuinka paljon tutkimuksia evoluutioon liittyen on tehty ja yllätys yllätys, yksikään niistä ei ole kumonnut sitä.


      • Heh !
        solon1 kirjoitti:

        Sillä on varmaan pyritty osoittaamaan kuinka paljon tutkimuksia evoluutioon liittyen on tehty ja yllätys yllätys, yksikään niistä ei ole kumonnut sitä.

        Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä...


      • solon1
        Heh ! kirjoitti:

        Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä...

        Taidanpa taas keskustella trollin kanssa... Yksikään älykästä suunnittelua puoltava "tieteellinen" tutkimus ei ole koskaan läpäissyt vertaisarviointia.


      • Heh ! kirjoitti:

        Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä...

        >Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Tai nolla...

        Annas nyt linkki edes pariin vertaisarvioituun tutkimukseen, jotka ovat löytäneet tieteellisesti pitävää näyttöä älysuunnittelulle.


      • Heh ! kirjoitti:

        Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä...

        "Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä.."

        Etsip niistä lukuisista linkeistäsi edes muutama, jotka väittävät ID:n olevan tiedettä.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Ja minä osoitin kuinka paljon tutkimuksia älykkääseen suunnitteluun liittyen on tehty.

        Satojatuhansia tieteellisiä, vertaisarvioituja tutkimuksia.

        Kuka väittikään ettei ID ole tiedettä.."

        Etsip niistä lukuisista linkeistäsi edes muutama, jotka väittävät ID:n olevan tiedettä.

        Google Scholarissa on myös ei-vertaisarvioituja artikkeleita. Sieltä löytyy esim. Disko-instituutin pupputuotoksia kuten Meyerin ja Dumbskin hengentuotteita.

        Kannattaakin tarkistaa noista aina, missä ne on julkaistu.


      • illuminatus kirjoitti:

        Google Scholarissa on myös ei-vertaisarvioituja artikkeleita. Sieltä löytyy esim. Disko-instituutin pupputuotoksia kuten Meyerin ja Dumbskin hengentuotteita.

        Kannattaakin tarkistaa noista aina, missä ne on julkaistu.

        "Google Scholarissa on myös ei-vertaisarvioituja artikkeleita."

        Niinpäs toki onkin. Tiedettä ne eivät siis ole.


    • ...

      Onko täällä kaksi Heh !:iä, välillä se on kretardi ja välillä ei.

      • Ilmeisesti. Tai jollakulla on jakautunut persoonallisuus, kuin Bostonin kuristajalla.


    • kvasi

      Niin, luulisi vain asiasta kiinnostuneiden etsivän todisteita älykkäästä suunnittelusta. Vaikea ymmärtää miksi ihmiset, joille asia on yhdentekevä tekisivät tuollaisia hakuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe