Oon kovin skeptikko kautta aikain

on tää

En usko mihinkää ikuna, kyllä jämpti on nii. En edes skeptismiin. Oon skeptikkojen kingi.

5

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrakis

Itse olen pohtinut aina sitä, oppivatko skeptikot ylipäätään ikinä yhtään mitään. Kun aina kyseenalaistavat kaiken.

• Koska tämä on tiedepalstalla, on lupa olettaa tarkoitettavan täällä keskusteltavan tieteellisestä skeptismistä. Yleisen kannan mukaan muut skeptismin alueet ovat uskonnollinen skeptismi ja filosofinen skeptismi, joka minulle passaa oikein hyvin, koska mielestäni ei uskonto eikä filosofia ole tieteitä.

Jos olet päättänyt olla uskomatta mihinkään, et ole skeptikko, vaan dogmaattinen: uskovainen pahimmasta päästä.

• vissuhattu

Sä vaan uskot niin!

• skeptisisimi

Mielipiteitä on niin paljon kuin on ajattelijoita. Filosofia on tiede, ja kaikkein alkuperäisin sellainen, josta kaikki muut tieteet ovat lähtöisin. Tiede on filosofiaa, mutta uskonto on ihmisen luomaa harhaa

• ghfdsa

Kyseenalaistatko, että olet maailman kovin skeptikko? Jos et kyseenalaista tätä, et ole maailman kovin skeptikko, koska joku voi kyseenalaistaa kaiken mitä sinäkin ja lisäksi kyseenalaistaa olevansa maailman kovin skeptikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      92
      2227
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      58
      950
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      810
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      801
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      744
    Aihe