kysysin semmosta kun mulla on brunbergin suukkoja keittiön kaapissa. sitten niissä on päiväys IHAN kunnossa, eli vanhenevat vasta toukokuun lopussa. kuitenkin suukot on menneet ihan sitkeiksi, eikä ne ole enää yhtään kuohkeita ja pehmeitä. :(
Mietin vaan, että missä vika??? pitäskö tuollaisia suukkoja säilyttää jääkaapin kylmälokerosa (joissain kahviloissahan niin tehdään jos siellä myydään yksittäisiä suukkoja) vai miksi ne on menneet tuommoisiksi? Ne on vielä siinä laatikossakin, eli eivät ole kaapissa vain folioonsa käärittynä, vaan ihan laatikossa. Onko keittiön kaappi tosiaan liika lämmin paikka niille vai missä vika?
Brunbergin suukot - säilytys..???
3
3279
Vastaukset
- pusupusi
Juu on.
- Vaahtoileva eläin
Kannattaa laittaa ne jääkaappiin ja ehkä kääriä muovin sisään tai kelmuun.
Viileä säilytys paikka on varmaan parempi, kuin huoneenlämpö.
Huoneenlämpö varmaan kuivataa sen valkuaisvaahto täytteen ja ei ole niin hyviä ne sitkistyneet ruunebergin tortut.
Paremman makuisiakin ne suukot ovat vähän viileinä, kuin lämpiminä.- suukkosuukki
Kiitti sulle! Täytyy tosissaan koittaa tuota jääkaappia..
Katsoin sitä Brunbergin suukko-pakettia ja siinä sanottiin että säilytys miel. 15-21. Meillä ainakin tuo 21 astetta menee heti rikki jo varmaan huhtikuussa, nyt on jo kotona likemmäs 24 kun on aurinko lämmittänyt katon. Ja tosissaan joissain kahviloissa niitä myydään viileäkaapista käsin, eli kai se siinä mielessä on ihan OK..
Parempi siis jääkaappi. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865