Länttäsin ny ahterini aaltopahville ja semmoset luumun kokoiset painaumat siihen jäi. Mitataanko se väli " luumujen" ulkosyrjistä, keskeltä vai sisäsyrjien väli ?
Istuinluiden mittauksesta
2
1341
Vastaukset
Mun näkemäni ohje oli siitä painaumien keskeltä, mutta vastatkoot/korjatkoot paremmin tietävät.
- Ostin aikoinaan
kovan nahkasatulan ja samalla purkin satularasvaa. Voitelin satulan alapinnalta oikein kunnolla ja vein satulan lämpimään saunaan joksikin aikaa. Sitten satula pyörään ja lenkille. Kotiin tultua oli ahteri todella hellänä, mutta oli satulakin alkanut "muotoutua". Taisi siinä 3-500 km mennä, mutta nyt on satula kuin ahterin muotoihin valettu, ei päivän istuminen tee enää ollenkaan vaikeuksia. Kun olen lähtenyt ulkomaille pyöräilyreissuille, niin olen aina ottanut oman satulan mukaan, jottei tarvitsisi kipeyttää ahteriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804